51

Re: [UPDATE!!] **Mega Taarten Festijn 2013 nieuws**

maar goed dat we op tijd beginnen ;)

nu ben ik aan het wachten op mn bestellingen tot ik verder kan :S

52

Wou ook wel keer meedoen maar roermond is me echt te ver. Misschien een van de andere wedstrijden. Iedereen die hier aan mee gaat doen: succes!

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

53

Wat jammer! Wie weet volgende wedstrijd :)

En tja Kim, ik vind die voorpret ook zo leuk :D

Ik heb gisteravond mijn ontwerp weer rigoreus omgegooid. Weer meer werk, maar weer blijer ermee. Het wordt wel minder spectaculair, maar het is meer "mij".

En Noompie: valt er zondag weer wat nieuws te bekijken? ;)

54

Uhm dat weet ik niet, hangt er vanaf wanneer ik mn spullen binnenheb ;)
Ik heb ook nog een bestelling voor zaterdag, dus weet niet of ik veel gedaan ga krijgen ;)

55

Ben door jullie wel aangemoedigd hoor! Nog ff de kwartaaladmi afwerken en dan ga ik ook alvast aan de slag  :D

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

56

Oh, in dat geval trek ik mijn uitnodiging voor jou in hoor, Petra. Anders kom je bij mij spieken :lol:

57 Laatst bewerkt door Miss Pebble (22-01-2013 11:31)

Have no fear, heb geen inspiratie meer nodig - mijn ontwerp is af en definitief!
http://www.forumsmilies.nl/Tong_uitsteken/tong3.gif

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

58

Nou okee dan, dan mag je een keer komen buurten ;)

Mijn onderwerp bedenkt zich nog elke avond dat hij toch iets anders wil zijn :+

59

Oh ik zou heel erg graag willen komen en al jullie creaties bewonderen, maar het is mij toch echt te ver rijden, of vliegen :)
Ik hoop dat er foto's geplaatst gaan Worden!

Esthervv schreef:

Oh ik zou heel erg graag willen komen en al jullie creaties bewonderen, maar het is mij toch echt te ver rijden, of vliegen :)
Ik hoop dat er foto's geplaatst gaan Worden!

Na afloop van de vorige editie hebben we de foto's van de wedstrijdtaarten op onze site gezet www.megataartenfestijn.nl
Het kan zo maar zijn dat we dat deze keer weer doen.... :Y

En wat leuk dat jullie allemaal al zo druk bezig zijn met de wedstrijdtaarten. Heel veel succes!!

62

jeej mn spullies zijn binnen, meteen aan de slag!

@ anna gingen wij niet een keer met miss pebble in Almere shoppen ;):P ps. moet jij miss pebble nog vertellen geloof ik ;)

63

Haha, dat ging ik haar VRAGEN ja. Peeeeeetra, heb jij zin om met Naomi en mij naar DeLeuksteWinkel in Almere te gaan?

Ik heb gisteren weer lekker verder gefreubeld. Nu moet ik vandaag de enorme puinhoop opruimen en de verfspetters van het plafond krabben, want ik heb vanavond een workshop :D

64

Jaaaaaaaaaaa!

65

Jeeeeee! Nu moeten we "alleen nog maar" een datumpje prikken ;)

66

haha alleen nog maar :P zullen we dat via FB doen ofzo, dan hoeven we de arme mensen hier daar niet mee lastig te vallen :P:P:P

67

Annataart schreef:

Haha, dat ging ik haar VRAGEN ja. Peeeeeetra, heb jij zin om met Naomi en mij naar DeLeuksteWinkel in Almere te gaan?

Ik heb gisteren weer lekker verder gefreubeld. Nu moet ik vandaag de enorme puinhoop opruimen en de verfspetters van het plafond krabben, want ik heb vanavond een workshop :D

haha airbrush?
Kan je die van het weekend weer mee terug nemen, wil er ook iets mee proberen.. daarna mag ie wel weer bij je komen logeren hoor ;)

68

Noompie schreef:
Annataart schreef:

haha airbrush?
Kan je die van het weekend weer mee terug nemen, wil er ook iets mee proberen.. daarna mag ie wel weer bij je komen logeren hoor ;)

:nooo  Die vind het veel te leuk bij mij. Hij zei zelf dat hij hier wil blijven wonen!

69

haha pech ik ben zijn moeder! ;)

70

Hey ladies, Burlesque op RTL5. NU! KIJKEN!!

71

WAH!  *Zet tv aan*

72

Ooooh, wat leuk event...ik zal komen!  :Y
En waarom zijn jullie niet op facebook?  :(

Groetjes
Simona

73

Sweet Island schreef:

Groetjes
Simona

Zijn we wel hoor:
Petra Blijleven
Anna van Grunsven & Annataart
Naomi Winters Knoppers

74

Miss Pebble schreef:
Sweet Island schreef:

Groetjes
Simona

Zijn we wel hoor:
Petra Blijleven
Anna van Grunsven & Annataart
Naomi Winters Knoppers

*Vind ik leuk*

75

:o  ops.....sorry...
mijn vraag was voor de dames dat de event organizeren...waarom de event is niet ook op facebook?  :s
maar vaandag heb ik op Twitter geregisteerd!  :Y

Annataart en Ikhouvantaart vind ik met mijn Sweet Island leuk. Zo ik volg allebei daar!  ;)