1

Onderwerp: Freubelen omgeving Venray

Hallo dames,

Ik woon nog niet zo lang in Venray, en ik ken hier nog weinig mensen.
Is het misschien leuk om 1 x in de maand bij elkaar te komen om te freubelen? Zodat we ook nog wat van elkaar kunnen leren?

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes Miranda

Re: Freubelen omgeving Venray

Hoi Miranda,
Ik woon in Boxmeer, het lijkt me leuk om een keer te frobelen, 1x in de maand vind ik wat veel. Ik hoop dat er nog meer mensen reageren dan kunnen we wat afspreken, en misschien daarna nog vaker.
Groetjes van Dianne

Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get

3 Laatst bewerkt door Kenzoo (02-01-2013 17:44)

Hoi Miranda,

Ik woon ook in Venray!
Lijkt me leuk om een keertje wat te freubelen en te bakken!

In mijn profiel staat (als het goed is bij website) een link naar mijn Facebook-pagina, kun je me uitnodigen als je ook FB hebt!

Persoonlijk ken ik nog wel iemand die misschien ook wel geïnteresseerd is om zo nu en dan aan te sluiten!
Wat een leuk idee!

Iets meer over mij; ben 27 jaar, getrouwd, woon in een appartement in het centrum in van Venray (helaas geen grote keuken dus, maar kan ook altijd in die van mijn ouders terecht  :D ), speel volleybal en doe daarnaast (sinds kort) aan hardlopen.
Zo'n 2 jaar geleden voor het eerst een workshop cupcakes decoreren gedaan en was meteen verkocht! Zo leuk om te doen en altijd leuk om iemand blij te maken met iets lekkers.
Daarna ook een keer workshop taart decoreren en sindsdien zelf een paar taarten gemaakt.

Lijkt me leuk om ideeën en recepten uit te wisselen, samen technieken uit te proberen. En zo kun je ook handig bij elkaar  materialen lenen.
Onder genot van kopje thee/koffie en wellicht op z'n tijd iets sterkers  :D

Groetjes
Eveline

Make cake, not war :)

4

hee leuk, ik woon net zoals dianne in boxmeer, en vind het altijd leuk om te freubelen. dus als er iets afgesproken wordt, wil ik wel mee doen.

groetjes,
diana

5 Laatst bewerkt door birdygirl (08-01-2013 23:08)

oeps sorry, 2x

6

Gewoon een keer een datumpje in de groep gooien?
Degenen die al een tijdje niet gereageerd hebben kunnen we dan altijd nog proberen te benaderen per mail!

Hey hallo,

Ik kijk niet meer zo vaak op het forum, we zijn sinds een week verhuist en we moetne nog veel uitpakken e.d. en dat valt niet altijd mee als je 31 weken zwanger bent, heb vaker zin om alleen maar op de bank te liggen als ik van mijn werk thuiskom.
Maar ik zie nu dat er meerdere reacties zijn gekomen, ik ben nog steeds in voor een frobeldagje hoor! Hoop dat er misschien nog een paar mensen aanhaken zodat we een gezellig aantal hebben om een keer een datum te prikken.

groetjes van Dianne

Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get

8

Hoi Dianne en diana (:D, valt me nu pas op, wat grappig!)

Ik heb via mail en Facebook contact met de topicstartster.
Het lijkt me heel gezellig om met een aantal een freubeldagje te plannen. Dat brengt het aantal inmiddels al op 4 ;)
Zelf ken ik nog iemand die niet op het forum zit, maar die wel mee zou willen doen.

Misschien een keertje een datumprikker aanmaken via de e-mail?

Dianne, succes met de laatste weken van je zwangerschap. Zo'n verhuizing zal dan niet meevallen zeg!

9

Hoi dames,

Ik lees nu pas jullie mailtjes.
Vind het een erg leuk idee om een x een middag of avond in te plannen voor te freubelen.
Hebben jullie al een datum afgesproken?

Dianne succes met de laatste loodjes!

Groetjes miranda

10

hallo allemaal,
ik zou wel samen met mijn nicht ook willen maar als ik zie wat jullie maken!! zover ben ik nog lang niet!

11

ach joh, ik ben ook niet zo ervaren hoor, maar vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

12

Ja wij ook...altijd leuk!
Dus mocht de freubeldag plaats vinden dan zijn wij van partij...

13

He dames,

Ik kom uit Meerlo!

Ik doe graag mee...

Groetjes

14

Hallo dames,

ik ben ook geinteresseerd! Ik zal me even kort voorstellen. Mijn naam is Nicole en ik ben 27 jaar.
Ik woon sinds twee jaar samen in Ysselsteyn en ken ook nog niet zoveel mensen, omdat ik oorspronkelijk uit Heerlen kom. Mijn vriend komt wel van Venray.
Ik heb altijd wel al veel gebakken, maar ben afgelopen zomer begonnen met het maken van fondanttaarten, cupcakes etc.

Het lijkt me leuk om medebaksters te ontmoeten om ervaringen te delen en technieken uit te wisselen.

Groetjes Nicole