Onderwerp: Kan geen vragen posten

Waarom worden mijn vragen niet gepost??

Re: Kan geen vragen posten

Huh?  :think:

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

3

Re: Kan geen vragen posten

Misschien was je niet ingelogd toen je een topic startte?
Deze vraag is in ieder geval wel gelukt, toch?

Re: Kan geen vragen posten

Na vaak geprobeerd te hebben nu toch gelukt!

Re: Kan geen vragen posten

:thumb:  :)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

Re: Kan geen vragen posten

uhm, ga het hier maar even proberen, want ik zie niet waar ik een nieuw topic kan starten...

probeer namelijk een how to te zoeken maar dit lukt ook niet.
krijg keer op keer een foutmelding :s : Insane query. Aborting.

helphelphelp

7

Re: Kan geen vragen posten

liesjestaarten schreef:

uhm, ga het hier maar even proberen, want ik zie niet waar ik een nieuw topic kan starten...

probeer namelijk een how to te zoeken maar dit lukt ook niet.
krijg keer op keer een foutmelding :s : Insane query. Aborting.

helphelphelp

Je vraag stellen in de rubriek van iemand anders is niet heel handig: weinig kans op een antwoord....

Bij de melding insane inquery moet je proberen je zoekwoorden aan te passen, te verfijnen zeg maar. Als je vraag te algemeen is, krijg je veeeeeeeel te veeeeeeel antwoorden en dus die melding.

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Re: Kan geen vragen posten

Sonj@ schreef:
liesjestaarten schreef:

uhm, ga het hier maar even proberen, want ik zie niet waar ik een nieuw topic kan starten...

probeer namelijk een how to te zoeken maar dit lukt ook niet.
krijg keer op keer een foutmelding :s : Insane query. Aborting.

helphelphelp

Je vraag stellen in de rubriek van iemand anders is niet heel handig: weinig kans op een antwoord....

Bij de melding insane inquery moet je proberen je zoekwoorden aan te passen, te verfijnen zeg maar. Als je vraag te algemeen is, krijg je veeeeeeeel te veeeeeeel antwoorden en dus die melding.

tsjah... maar.. een vraag stellen was dus ook al een probleem voor mij, zoals in het eerste stukje beschreven. dat heb ik nog steeds niet ontdekt (ja ben een echte computermuts). de how to heb ik ondertussen wel gevonden, ben de pagina's maar afgelopen
. ik zocht namelijk een strik (en had dat dus ingevuld)

9

Re: Kan geen vragen posten

probleem is dat er teveel onderwerpen zijn waar het woord strik in voorkomt; dan snapt de zoekmachine (of zoiets) het zelf niet meer  :rolleyes:  ;)

Wanneer je bovenaan op index klikt zie je de lijst van rubrieken.
Op de gewenste rubriek klikken, dan staat rechts boven de dikke oranje lijn 'nieuw onderwerp'; daarop klikken en dan je maak je eigen topic :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

10

Re: Kan geen vragen posten

Sonj@ schreef:
liesjestaarten schreef:

uhm, ga het hier maar even proberen, want ik zie niet waar ik een nieuw topic kan starten...

probeer namelijk een how to te zoeken maar dit lukt ook niet.
krijg keer op keer een foutmelding :s : Insane query. Aborting.

helphelphelp

Je vraag stellen in de rubriek van iemand anders is niet heel handig: weinig kans op een antwoord....

Grappig dat je nog maar 5 minuten na haar post een perfect antwoord geeft. So much voor de weinig kans op een antwoord. :+ :P

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Re: Kan geen vragen posten

@carien bedankt voor je antwoord. ga zo op mijn gemak even kijken als de kindjes op bed liggen. ook wat betreft de zoekfunctie moet  goed komen nu :thumb:

12

Re: Kan geen vragen posten

Ik wil ook graag een nieuwe vraag posten maar ik kan niet vinden hoe ik dat doe

13 Laatst bewerkt door djehr (01-10-2012 10:02)

Re: Kan geen vragen posten

Eigenlijk vrij simpel  ;)
Je klikt eerst op forum in het rijtje links in beeld. dan krijg je een overzicht van alle rubrieken op het forum. Vervolgens klik je op de rubriek waarin je een vraag wilt stellen. Handig om dan ook even de Sticky te lezen zodat je vraag gelijk goed staat (de sticky is het bovenste onderwerp dat je ziet als je een rubriek aanklikt en daarin wordt beschreven wat de regels en afspraken voor die rubriek zijn))

Als je vanaf de Sticky iets naar boven kijkt rechts dan zie je staan: Nieuw onderwerp
Als je daar op klikt dan kun je een nieuw onderwerp (vraag) starten