151

Re: Anti-spam oplossing

nee, hoef het ook niet elke dag. En bovendien heb ik nog het idee dat ik het op mn pad vaker moet doen dan op mn laptop.......... Zou dat uit kunnen maken?

If life gives you lemons, make lemoncurd.

152 Laatst bewerkt door Brenda1512 (04-11-2012 23:54)

Re: Anti-spam oplossing

Aaaaaaaaaah!!! Ik ben de tel kwijt met hoeveel vragen ik heb moeten invullen! Grrr!! Heb soms echt de neiging om de reactie dan maar achterwege te laten, en dat is denk ik ook niet de bedoeling van dit gebeuren!

Grr! Dit bedoel ik, en ook de helft vd tekst kwijt hier!!

153

Re: Anti-spam oplossing

Kan het kloppen dat het forum soms een heel deel van de reactie gewoon verwijderd? Ik had het net weer (na 6 keer de anti-spam vraag gehad te hebben). Ik had het al eerder, maar toch dacht ik dat het gewoon aan mij lag ...

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

154

Re: Anti-spam oplossing

Dat gebeurt sinds de spam beveiliging af en toe. We hebben hier nog geen oplossing voor gevonden.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

155

Re: Anti-spam oplossing

Volgens mij als je aanhalingstekens gebruikt; althans, dat heb ik nu al een paar keer gehad. (Ik gebruik die dingen blijkbaar vaak :rolleyes:) Als je daarna je tekst bewerkt, kan je wel weer gewoon aanhalingstekens gebruiken.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

156

Re: Anti-spam oplossing

Status: Ik ben in onderhandeling met een een informatica student-met-php-kennis die zich over het probleem gaat buigen.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

157

Re: Anti-spam oplossing

Marianne schreef:

Status: Ik ben in onderhandeling met een een informatica student-met-php-kennis die zich over het probleem gaat buigen.

:thumb:  :thumb:  :thumb: Want we willen natuurlijk wel graag dat onze verslaving een beetje comfortabel blijft  :D  :+

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

158

Re: Anti-spam oplossing

Ik hoop dat het heel snel opgelost wordt.
zeker het kwijtraken van een flink deel van je tekst is buitengewoon vervelend
Heb nu al een paar keer maar de hele reactie gewist na zo‘n voorval.

Als ik al 7 keer achter elkaar de vraag ‘ben je een mens of robot‘ met mens beantwoord hebt voel ik meer een robot.

Suc6 met het oplossen.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

159

Re: Anti-spam oplossing

Marianne, mocht je nog wat PHP hulpjes nodig hebben, roep maar...

160

Re: Anti-spam oplossing

Help....... ik kan geen reactie`s meer plaatsen!!!. Wat ben ik mens, robot en waar woon ik. aaaaaaaaaah!!!!!!!

161

Re: Anti-spam oplossing

jaaaa ik mag weer.........;)

162

Re: Anti-spam oplossing

Waarom is dat eigenlijk maar zo af en toe die vraag om spam te vermijden??

163

Re: Anti-spam oplossing

Door deze anti-spam vraag kan ik op de een of andere manier niet meer via mijn laptop forummen.  :rolleyes: Als ik een reactie wil posten dan krijg ik telkens een nieuwe vraag en ben ik het meestal na een keer of 10 wel zat. Gelukkig werkt het forum op de computer van mn man nog wel. Maar op m'n eigen niet meer dus. :(

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

164 Laatst bewerkt door elleoj (19-11-2012 09:16)

Re: Anti-spam oplossing

Door deze anti-spam vraag kan ik op de een of andere manier niet meer via mijn laptop forummen.  :rolleyes: Als ik een reactie wil posten dan krijg ik telkens een nieuwe vraag en ben ik het meestal na een keer of 10 wel zat. Gelukkig werkt het forum op de computer van mn man nog wel. Maar op m'n eigen niet meer dus. :(

Oh, te vroeg gejuicht. Maar gelukkig kostte het me nu slechts 3 vragen. :P

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

165

Re: Anti-spam oplossing

Volgens mij is het zo (tenminste bij mij wel heel vaak) dat als je op 1 computer of ipad of telefoon berichten post, dat je niet zoveel of zo vaak vragen krijgt.
Als je op verschillende computers oid aan het posten bent, krijg je bij elke wisseling van computer de vragen voorgeschoteld.
Hebben jullie dit ook gemerkt?

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

166

Re: Anti-spam oplossing

Ja, dat idee heb ik ook. Maar ik vind het zo raar dat ik op mijn laptop in een loop van vragen terecht komt waar ik niet uit lijk te kunnen komen, terwijl op de vaste computer het meestal na 1 vraag (en net na 3) goed gaat.

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

167

Re: Anti-spam oplossing

kan best.. ik forum alleen maar via de computer en als ik 1x de vraag krijg per maand is het veel

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

168

Re: Anti-spam oplossing

Gisteren via de telefoon op het forum gereageerd.
Krijg ik 3 keer de vraag. Das op zich niet zo erg; maar het berichtje werd ook 3 keer geplaatst!
En dat is dan wel wat veel van het goede vind ik...  :s

Dat is toch een TAART waard!

169

Re: Anti-spam oplossing

Grrr! Echt waar; ik snap dat het héél veel spam weghalen scheelt maar ik wordt hier zó gefrustreerd van! Na zo'n 20 keer de naam van onze planeet invullen, 28 keer bevestigen dat ik écht een mens ben en nog een paar keer hallo krijg ik neigingen om mijn beeldscherm een tik te geven! Een bericht plaatsen op het forum wordt er zo absoluut NIET leuker op!

170

Re: Anti-spam oplossing

inderdaad, helemaal mee eens, ik heb in totaal 28 keer iets moeten invoeren. Als ik een keer via de Ipad heb gepost heb ik een probleem met de vaste pc en andersom
Eerlijk gezegd haalt het voor mij de lol van het forum er wel af nu, kunnen wij niet iets doen om te helpen met de oplossing vinden?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

171

Re: Anti-spam oplossing

Ja hoor, een PHP-programmeur vinden die ik 120% vertrouw, niets stuk maakt en een goed stuk forum-software aflevert.
Of een  bundeltje tijd ergens scoren, mag ook. Dan kan ik het zelf doen.

Echt, ik snap het, heus. En ik vind het ook balen dat er mensen zijn die er hinder van ondervinden. Maar één nachtje de antispam-optie eraf en we werden weer bestookt. Ik krijg dagelijks tientallen mailtjes van onbestelbaar retour van spammers die niet kunnen registreren - dankzij deze functie. Daar staat tegenover dat er elke dag weer honderden normale berichten worden gepost, dus door mensen die géén hinder ondervinden. Een probleem dat random voorkomt is verrekte lastig op te lossen...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

172

Re: Anti-spam oplossing

Ik kan soms dagenlang zonder ook maar 1 vraag te krijgen, posten, en dan ineens moet ik 6 keer achter elkaar 12 keer hallo zeggen om (6x) een berichtje te posten. Dat is waarschijnlijk het random in het verhaal? Er zijn eigenlijk maar 2 momenten dat ik het zeer irritant vind: dat is als ik op mijn telefoon post, en in de eindspurt van de wud :lol:.

Ken je die klok nog van Koenie, Marianne? Die hebben we nodig! ;)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

173

Re: Anti-spam oplossing

De klok van Koenie... dàt is de oplossing :Y

Even ter info. Ik heb zojuist meer dan 50 (víjftig!) leden verwijderd die zich vandaag (als in: op deze dag, niet gisteren) hebben geregistreerd met dubieuze bedoelingen. Dankzij het spamfilter kwam de helft daarvan niet door het volledige registratieproces en kan de andere helft niet zo eenvoudig posten.

Dit ter illustratie van de noodzaak van het filter. Ik hoop dit weekend wat verder te komen met overleg met degene die mogelijk iets meer kan betekenen in een beter filter.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

174

Re: Anti-spam oplossing

Ik zal nog een proberen om een bericht te plaatsen.

175 Laatst bewerkt door renata2 (05-12-2012 16:39)

Re: Anti-spam oplossing

ik lees dat ik niet de enige ben die telkens weer opnieuw vragen moet beantwoorden. de ene keer lukt het dan na 5 keer maar soms blijven er vragen komen en geef ik het maar op. ik word er gek van. ook vraag ik me af of ik de dubbele aanhalingstekens (als die er staan, de ene keer nl. wel, de andere keer niet) nu over moet nemen. het is in ieder geval een drama, dit moet toch beter kunnen?
overigens kon ik dit bericht pas plaatsen na 10x de vraag beantwoord te hebben  :(