76 Laatst bewerkt door kerstboompje (13-09-2012 12:02)

Re: Anti-spam oplossing

Nou ja nu helemaal mijn berichtje kwijt. Volgens mij ben ik echt "vervloekt" :D  :mad: . Ik had net opgeschreven dat ik geregeld een stuk van mijn post kwijt ben na het beantwoorden van mijn vraag. Dat ik dus na plaatsing weer kan bewerken.

Ik "werk" vanaf twee verschillende computers, daarom ga ik ervan uit dat ik steeds opnieuw dé vraag mag doen. Kan het misschien te maken hebben met de beveiling van jezelf/computer.

77

Re: Anti-spam oplossing

Ik heb ook al een aantal keer meerdere vragen moeten beantwoorden. Vandaag 2 keer de robot vraag, toen twee keer de planeet, toen weer de robot en toen nog eens hallo. Ik kan me voorstellen dat jullie de spam niet leuk vinden, maar elke keer door hoepels springen als ik een complimentje wil achterlaten vind ik ook niets. Heb het al een paar keer opgegeven. En dat is natuurlijk ook niet leuk voor mensen die mooie taarten plaatsen en op comments wachten.

78

Re: Anti-spam oplossing

Dit is trouwens als ik mijn laptop opnieuw opgestart heb. Als ik eenmaal door de vragenbarriere heen ben kan ik gewoon posten zonder elke keer een vraag te moeten beantwoorden. Van mijn iphone heb ik het al opgegeven, toen kwam ik er niet door na 4 vragen en ben ik gestopt.

Ik heb dus een stuk minder comments achtergelaten dan ik zou willen, de laatste paar weken. Dat kan niet de bedoeling zijn?

79

Re: Anti-spam oplossing

hé, kreeg ik net zowaar, voor de 2e keer ever, de aarde vraag :think:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

80 Laatst bewerkt door Sonj@ (14-09-2012 08:52)

Re: Anti-spam oplossing

Hier ook hoor: soms wel tot 10 (!!!!) vragen voordat ik 'erdoor' ben....

*edit* of zou dat komen omdat ik veel te veel post en daardoor als spam gezien wordt  O-)  :+

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Re: Anti-spam oplossing

ik was er zo prat op dat het me nog maar 1x was gebeurd (gelijk na het invoeren ervan)


maar heb net weer mens in mogen vullen  :lol:
terwijl ik niet op een andere comp zit en ook niet uitgelogd ben geweest :P

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

82

Re: Anti-spam oplossing

Ik kreeg vanmorgen geen vragen, mijn berichten werdern gepost als in: ik heb ze hoogstpersoonlijk op het scherm zien staan :lol:, en nu zijn ze weg :/

Ik kreeg overigens slechts eenmalig 1 vraag, enige tijd geleden. Daarna nooit meer. Maar nu sinds vandaag post 'ie mijn berichten niet meer, of althans, verwijdert deze weer :/. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als ik dit berichtje ga posten...

*gaat op

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

83

Re: Anti-spam oplossing

Hmmmmm... nu moest ik vertellen hoe onze planeet heet... en ik zie mijn berichtje staan hierboven... wat zou er gebeuren als ik dit ga posten :D

*gaat weer op "ok" klikken...

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

84

Re: Anti-spam oplossing

Nu hoefde ik geen vragen te beantwoorden en alles staat er. Hoewel mijn 1e berichtje hierboen niet volledig is :/

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

85

Re: Anti-spam oplossing

Carin schreef:

Nu hoefde ik geen vragen te beantwoorden en alles staat er. Hoewel mijn 1e berichtje hierboen niet volledig is :/

Dat zie ik tegenwoordig ook vaker: niet volledige berichten! Dacht al dat het aan mij lag  ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Re: Anti-spam oplossing

ja zie ik inderdaad ook vaak.. dacht dat men met mobiel of zo iets te snel op  ok drukte.. niet dus

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

87

Re: Anti-spam oplossing

Rumy schreef:

Ik heb dus een stuk minder comments achtergelaten dan ik zou willen, de laatste paar weken. Dat kan niet de bedoeling zijn?

Nee natuurlijk is dat niet de bedoeling, maar "spam niet leuk" is zachtjes uitgedrukt. Vlak voor het moment dat ik de anti-spam optie inbouwde, moesten we dagelijks 30 gebruikers en een veelvoud daarvan aan spam verwijderen.

Zoals eerder aangegeven: ik hoef niks in te vullen als admin, dus ik weet niet wanneer het wel of niet irritant begint te worden of wanneer het fout gaat, dat horen we dus erg graag van jullie. Ik ga zoeken of er een andere manier is of dat deze optie ergens ook bug-vrij is te vinden. Tot die tijd kan ik alleen nog maar even geduld vragen :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: Anti-spam oplossing

Originele oplossing hoor. Wel grappig dat ik vanaf mij ipad maar 1 x een vraag heb moeten invullen een paar dgn geleden, daarna kan ik gewoon plaatsen, tenzij hij uit is geweest dan moet ik weer opnieuw een vraag bentwoorden. Als het jullie zo veel werk scheelt moet wij hier toch me kunnen leven!

Groetjes Petra

89

Re: Anti-spam oplossing

Heb zojuist meer dan 30(!!!) keer een vraag moeten beantwoorden. Dat werd me te gortig en toen heb ik het maar opgegeven. Wie weet had ik dan toch de vraag over mens of robot fout... :lol:

Uiteindelijk via Firefox het net opgegaan en op het forum ingelogd. Toen hoefde ik maar 1 vraag te beantwoorden. :)

Re: Anti-spam oplossing

@miranda welke gebruikte je daarvoor? explorer toevallig? want er wordt nu geadviseerd door diverse websites explorer voorlopig zo min mogelijk te gebruiken tot het lek opgelost is die ze vandeweek hebben gevonden..

misschien komt het daardoor.. ik gebruik explorer al een half jaar niet meer..

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

91

Re: Anti-spam oplossing

pennyroyaltea schreef:

@miranda welke gebruikte je daarvoor? explorer toevallig? want er wordt nu geadviseerd door diverse websites explorer voorlopig zo min mogelijk te gebruiken tot het lek opgelost is die ze vandeweek hebben gevonden..

misschien komt het daardoor.. ik gebruik explorer al een half jaar niet meer..

Ja, ik gebruikte idd Explorer. Had al gehoord dat je Explorer even zo min mogelijk moet gebruiken. Dus het zou maar zo kunnen dat het daaraan lag.
Hoewel... gisteren heb ik ook ingelogd via Explorer en toen hoefde ik maar 2 vragen te beantwoorden... :think:

Re: Anti-spam oplossing

ik hoef de vraag maar zelden in te voeren..

totaal nog maar 2x sinds het ingeschakeld is..

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

93

Re: Anti-spam oplossing

pennyroyaltea schreef:

ik hoef de vraag maar zelden in te voeren..

totaal nog maar 2x sinds het ingeschakeld is..

Dank je wel voor het meedenken! :thumb: Ik ga het even goed in de gaten houden en Firefox voortaan gebruiken.

Re: Anti-spam oplossing

ikzelf gebruik meestal chrome.. en of anders inderdaad firefox :)

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

95

Re: Anti-spam oplossing

:shh: ik gebruik IE nog steeds voor van alles en dus ook het forum... heb nu in totaal 2x de vraag gehad... O-)  hoop dat dat zo blijft ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

96

Re: Anti-spam oplossing

Ik gebruik altijd firefox, maar krijg met regelmaat het 'vragenrondje' voorgeschoteld..... soms 1 vraag, soms 2 vragen. Maar vaker 10 of meer  :s Het is maar goed dat ik een volhouder ben  :D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

97

Re: Anti-spam oplossing

ik heb echt maar 1x een vraag hoeven te beantwoorden en daarna nooit meer :nooo

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

98

Re: Anti-spam oplossing

Zojuist mocht ik niet voor de eerste keer ongeveer 5 a zes vragen beantwoorden, 2 x aarde, 3 keer hallo en één keer mens of robot. Dat was gisteren en eergisteren ook zo. Daarvoor was ik steeds met één vraag klaar. Wel een beetje vreemd aandoend. Net alsof dit op zichzelf een vorm van spam is....

Leuk is anders maar er komt nog een andere oplossing toch? Ik hoop het wel maar ondertussen alle begrip voor de noodzaak van deze filter.

Let them eat cake (Marie Antoinette).
Groetjes, Melissa

99

Re: Anti-spam oplossing

Ik krijg geen vragen te zien, waar kan ik die vinden,ik kan al een hele tijd niet reageren.
Willy

100

Re: Anti-spam oplossing

Ik zie slecht, heb nu eindelijk de vraag gevonden,gelukkig.
Willy