1

Onderwerp: foto's die verwijderd worden uit posts

Misschien staat het al ergens uitgelegd en heb ik er overheen gelezen, maar het valt me regelmatig op dat er in redelijk recente topics, zelfs die met how to, geen foto's meer staan.

Vaak erg jammer. Zijn daar afspraken/regels voor?
Ik snap dat iedereen het recht heeft om binnen de kaders van een site, zelf te bepalen wat hij/zij plaatst of verwijdert, maar zou dan niet beter het hele topic verwijderd kunnen worden als de foto belangrijk is voor het onderwerp?

Dus als je een foto niet meer hier zichtbaar wilt hebben, je dan kunt vragen om het topic te verwijderen?

2

Re: foto's die verwijderd worden uit posts

Topics waar de foto's uit zijn verwijderd kun je melden aan de moderators, die kunnen dan het hele topic eventueel verwijderen :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Re: foto's die verwijderd worden uit posts

Thanks Adrienne! Dat is inderdaad de bedoeling.....helaas houdt niet iedereen mijnalbum.nl bij, dus zijn foto's na een tijdje niet meer zichtbaar  :s

Esmaatje schreef:

Dus als je een foto niet meer hier zichtbaar wilt hebben, je dan kunt vragen om het topic te verwijderen?

Dat is een andere vraag.........als je hier een topic opent om je foto's te laten zien, doe je dat met een reden...........wij verwijderen geen topics  omdat iemand er spijt van heeft..........geldt erg sterk voor de babbel maar ook voor alle andere topics.

4

Re: foto's die verwijderd worden uit posts

Oke, ik kan het dus melden, bedankt. En het niet zomaar willen verwijderen van topics is ook begrijpelijk.
Bedankt voor de reacties iig.