1

Onderwerp: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

Als ik van het ene bericht naar de andere wil, of ik heb net gereageerd, word ik vaak van de site geknikkerd.
Ben ik de enige of niet?
Waar zou dit aan kunnen liggen?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

Gebeurd mij ook wel eens hoor, maar niet vaak.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

Hoe bedoel je dat? Ben je dan ineens uitgelogd, of sluit je browser?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

ik heb het nog nooit gehad..

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

5

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

Ik heb dat ook nooit...

6

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

ik ook niet....

7

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

ik wel!!!

8

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

Marianne schreef:

Hoe bedoel je dat? Ben je dan ineens uitgelogd, of sluit je browser?

Ik krijg dus kan webpagina niet vinden.
En dan ga ik naar mijn favorieten waar jullie natuurlijk instaan en ben ik er weer.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

Ja , heb ook regelmatig, maar als ik dan opnieuw naar mijn favorieten klik dan start hij weer zonder problemen de site

10

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

Snap d'r niks van, heb ik echt nooit... :S

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

Ik ook niet.. Alleen als mijn verbinding verbroken is. Ik heb een wireless, af en toe heeft die kuren. Dan knalt ie er elke keer uit, soms gebeurt het om de minuut :rolleyes:

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

12

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

Jozien schreef:

Ik ook niet.. Alleen als mijn verbinding verbroken is. Ik heb een wireless, af en toe heeft die kuren. Dan knalt ie er elke keer uit, soms gebeurt het om de minuut :rolleyes:

Groetjes, Jozien.

Ik heb ook wireless maar andere sites blijven dan wel zitten en deze niet.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

13

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

ik heb het ook kan de webpagina niet vinden en dan via de favorieten ben ik er weer... gek dat sommige het wel hebben en sommige niet...

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

ook ik heb dat geregeld

Groetjes frutseltje
http://www.fantasia-cakes.nl

15

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

Ik heb dat ook soms.

groetjes Marlies.

16

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

jolanda71 schreef:
Jozien schreef:

Ik ook niet.. Alleen als mijn verbinding verbroken is. Ik heb een wireless, af en toe heeft die kuren. Dan knalt ie er elke keer uit, soms gebeurt het om de minuut :rolleyes:

Groetjes, Jozien.

Ik heb ook wireless maar andere sites blijven dan wel zitten en deze niet.

Me too :Y Ik denk dat het lingt aan de drukte op de site ofzo.... 's nachts gebeurd het nooit :lol:

Je hart fluitsert, luister goed!

17

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

Irma schreef:
jolanda71 schreef:
Jozien schreef:

Ik ook niet.. Alleen als mijn verbinding verbroken is. Ik heb een wireless, af en toe heeft die kuren. Dan knalt ie er elke keer uit, soms gebeurt het om de minuut :rolleyes:

Groetjes, Jozien.

Ik heb ook wireless maar andere sites blijven dan wel zitten en deze niet.

Me too :Y Ik denk dat het lingt aan de drukte op de site ofzo.... 's nachts gebeurd het nooit :lol:

:lol: ja dat weet ik niet, dan ben ik hier nooit. Ik lig dan te slapen ;)

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

18

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

Ik heb het ook hoor. Steeds als ik op verzenden druk dan vlieg ik er uit. Nou na twee drie keer heb ik er dan genoeg van en dan log ik maar weer uit.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

19

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

jolanda71 schreef:
Irma schreef:
jolanda71 schreef:

Ik heb ook wireless maar andere sites blijven dan wel zitten en deze niet.

Me too :Y Ik denk dat het lingt aan de drukte op de site ofzo.... 's nachts gebeurd het nooit :lol:

:lol: ja dat weet ik niet, dan ben ik hier nooit. Ik lig dan te slapen ;)

Klopt ik heb het ook soms maar dan is het meestal wel druk hier..en inderdaad 's nachts is dat een stuk minder :D

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

20

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

Nou ik vind het maar raar... ben hier dacht ik toch genoeg te vinden ( O-) ) en ik heb het echt helemaal never nooit... Maar als jullie het zelfs opgeven omdat het zo vaak gebeurt, moet er toch wat aan gedaan worden. Alleen lastig als ik zelf het probleem niet kan reproduceren :S

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

21

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

Ook ik heb hier nog nooit last van gehad (behalve dan tijdens en na de uitzending van Life & cooking :lol:)

22

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

Dit gebeurt al vanaf ongeveer dat ik me heb aangemeld. En vanmorgen had ik zoiets van zou ik dan de enige wezen? Vandaar dus dit bericht

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

23

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

Ik had het toevallig net weer, wilde naar een link die in een topic gegeven werd en dan krijg ik Internet cannot display this website. Dan tik ik boven gewoon weer www.deleukst.... etc en dan zit ik er gewoon weer in (ben standaard ingelogd), hij blijft het dan een paar keer doen als ik naar het forum wil en dan ineens doet ie het weer. Begrijp dat je het probleem wil verhelpen Marianne, maar ik zie het niet als probleem hoor, volgens mij is het dan gewoon een beetje druk!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

24

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

ik heb het ook regelmatig en ik denk ook gewoon dat het dan druk is (zal de volgende keer het aantal ingelogde eens in de gaten houden)

Alles goed???? nee 3 fout

25

Re: Ik word er zo vaak uitgeknikkerd..

Bij mij gebeurd het ook met enige regelmaat, maar ik toets niet opnieuw de url in maar klik op het pijltje terug, dan ben ik ook weer terug op de pagina waar ik was :).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!