1

Onderwerp: Idee

Vraagje,

Zou het misschien mogelijk zijn om een nieuwe rubriek te krijgen voor alle dessert/sweettables?

Dan kan je daar makkelijk inspiratie voor opdoen?

2

Re: Idee

Ik vind dat ook een goed idee. Nu verdwijnen ze vaak in één van de andere parades en dat is zonde.

Goed idee Kim!

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

3

Re: Idee

Ookik vind dat een heel goed idee!!

Liefs, Zanoni

4

Re: Idee

goed idee, ik stem mee.

5

Re: Idee

:thumb:

Groetjes San

6

Re: Idee

:thumb:  heel goed idee  :Y

7

Re: Idee

We bepreken het in de groep. Persoonlijk denk ik dat het aanbod in sweet tables nog niet groot genoeg is voor een aparte rubriek...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Re: Idee

Marianne schreef:

We bepreken het in de groep. Persoonlijk denk ik dat het aanbod in sweet tables nog niet groot genoeg is voor een aparte rubriek...

Is dat een uitdaging? :D

9

Re: Idee

:lol:  :lol:  :lol:
Maar het is wel in opkomst!  :Y
En dan kun je het nu beter vast neerzetten dan straks honderden topics te moeten verplaatsen  O-)  O-)  O-)

Liefs, Zanoni

10

Re: Idee

Annataart schreef:
Marianne schreef:

We bepreken het in de groep. Persoonlijk denk ik dat het aanbod in sweet tables nog niet groot genoeg is voor een aparte rubriek...

Is dat een uitdaging? :D

Ik ga die uitdaging wel aan hoor, haha.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

11

Re: Idee

Ik denk ook dat hoe klein de groep misschien nu nog is, het wel een apparte rubriek waard is.
Het ziet er vaak zo mooi en geweldig uit, dat ik het er wel mee eens ben dat het zonde is dat het vaak opgesplitst staat in of de taarten of de klein en fijn of in de bruids en stapel, omdat die laatste er dan bij is...

En zelf denk ik ook eigenlijk dat als er een apparte rubriek komt mensen er ook meer bekendheid van krijgen en er meer zullen gaan opkomen.
Er komen hier aardig wat gasten om ideetjes op te doen wanneer ze willen gaan bestellen bij mensen en als je dat dan hier tegen komt...
Ik zou er enthousiast van worden in ieder geval.  :rolleyes:

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

12

Re: Idee

Wat een goed idee! Ik vind ze er altijd zo leuk uitzien! Ik wil ook zo'n tafel maken, nu nog een  reden verzinnen, hihi!

Als een rubriek nog niet haalbaar is wb het aantal tafels wat wordt geplaatst misschien dan toch een idee om in de galerie een rubriek hiervoor te maken?