26

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

@ marijetje Zeg ik bedoel ook helemaal niet dat jou foto's niet goed genoeg zouden zijn hoor!
Ik vind de taarten allemaal erg mooi en ook mooi gefotografeerd en blijkbaar moet ik dat nog leren.
Ik vind het gewoon jammer dat alleen de foto's die er erg proffesioneel uit zien uitgekozen zijn. In de vorig header stonden ook foto's die dat niet waren en ook erg mooie taarten waren (daar stond ook geen rommel bij op)

27

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Prachtige creaties, zeg! Applausje voor iedereen :D  :D  :D

I Heart Cake

28 Laatst bewerkt door vanessa1982 (24-06-2012 19:18)

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

marijetje schreef:

Blijkbaar niet renate anders hadden die er ook vast tussen gestaan ;) . Ze moeten toch een keus maken en tja toevallig vonden ze die van mij goed genoeg om in de header te pronken

Ik denk het wel hoor  (  ;) zo weet ik dat de mijne ook in ieder geval zonder rommel en in landscape waren), maar ik denk dat ze nog wel meer eisen hadden met zoveel foto's die waren toegestuurd.

Vind het persoonlijk ook wel jammer dat er meerdere foto's van dezelfde personen tussen zitten. Maar ja, er moet een keus gemaakt worden en het zijn mooie creaties. Next time better ;)

29 Laatst bewerkt door Rosanna (24-06-2012 19:35)

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Wat een mooie taarten allemaal, en YES ik zit er bij!!!!!!  :Y  :Y  :Y

Alleen op mijn pc zijn ze nog niet te zien (er komen alleen nog de ouden headers voorbij), wel in dit topic!
Maar op mijn mobiel zie ik ze wel voorbij gaan!  :think:  :think:  :think:

Groetjes - Rosanna - Ciao!
www.facebook.com/DolcissimiTaarten

30 Laatst bewerkt door Carien (24-06-2012 19:55)

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

.................................................ben diepdiepdiepbedroefd.... m'n foto staat er niet meer bij  :nooo  Riepen de kinderen als ze 'm zagen 'kijk mama, die is van jou' :)
Maar goed, daar kom ik vast wel overheen :Y   ;)


Wat een prachtcreaties staan er weer op en wat leuk voor alle mensen die nu trotse kinderen, partners, ouders en weet ik wat hebben, die kunnen roepen 'hé kijk, die heb jij gemaakt' :)  :thumb:

En dames die er ook niet tussen staan, gaan we gewoon voor volgend jaar weer een poging wagen :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

31

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

En wat een prachtige taarten allemaal!
En ohhhhh....wat ben ik trots dat ik daar met mijn taartje tussen mag staan!   :D

Groetjes, Angela

32

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Vol spanning scrolde ik door het bericht heen en zag daar de meest mooie creaties voorbij komen. En net toen ik de hoop wilde opgeven, zag ik daar mijn kerstcupcakes voorbij komen, wat gaaf! Hier ga ik met gepaste trots van genieten!

33

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Ja ook ik ben helemaal blij! Mijn tulpjes staan er tussen!

www.taartenetalage.nl,
De foto etalage van mijn taarten.

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Hoera! Mijn ouwe taart staat er ook tussen :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Hier ook iemand die helemaal trots zit te wezen, wat een mooie creaties allemaal en vind het wel een eer dat ik er tussen sta ! En ik vind de foto's in de header een inspiratiebron dus erg leuk dat ik er ook tussen sta en dus voor andere een inspiratie misschien kan zijn. En ik ga binnenkort even mijn avatar aanpassen, denk ik  ;)

36

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Wat een geweldige creaties allemaal. Iedereen gefeliciteerd die er tussen staat, tis dik verdiend!!
Naast de kwaliteit van de foto's en creaties speelt ook de originaliteit een rol zo te zien. Goed gekozen deze super parade!

Groetjes, Anouk

37

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Allemaal toptaarten en wat superleuk dat mijn taartje er ook bij staat  :D  :D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

38 Laatst bewerkt door riannebianca (25-06-2012 08:23)

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Supermooie taarten weer!! alleen jammer dat ik in de header nog de oude zie..

p.s. nu niet meer.. control F5 werkt!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Er zijn echt hele mooie taarten/cupcakes etc. uitgekozen!

Ben super trots dat ik er ook tussen mag staan :)

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Prachtige foto's!!!
Enneee...gaan jullie dit nu elk jaar doen??  O-)
(Voor wanneer moet ik dan mijn foto's inleveren...want dit....geweldig...wil ik ook wel!!! :thumb: )

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

41

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Esther161068 schreef:

Prachtige foto's!!!
Enneee...gaan jullie dit nu elk jaar doen??  O-)
(Voor wanneer moet ik dan mijn foto's inleveren...want dit....geweldig...wil ik ook wel!!! :thumb: )

We proberen elk half jaar, maar daarna gaat er wel eens overheen voordat ze dan live staan (zie ander topic O-) ). Ik heb de datum voor de volgende oproep in mijn agenda staan ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

42

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Marianne schreef:
Esther161068 schreef:

Prachtige foto's!!!
Enneee...gaan jullie dit nu elk jaar doen??  O-)
(Voor wanneer moet ik dan mijn foto's inleveren...want dit....geweldig...wil ik ook wel!!! :thumb: )

We proberen elk half jaar, maar daarna gaat er wel eens overheen voordat ze dan live staan (zie ander topic O-) ). Ik heb de datum voor de volgende oproep in mijn agenda staan ;)

ik stem ervoor dat deze header heeeeeeeel lang blijft :D  :+  O-)  O-)  :lol:  :D

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

43

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

marijetje schreef:
Marianne schreef:
Esther161068 schreef:

Prachtige foto's!!!
Enneee...gaan jullie dit nu elk jaar doen??  O-)
(Voor wanneer moet ik dan mijn foto's inleveren...want dit....geweldig...wil ik ook wel!!! :thumb: )

We proberen elk half jaar, maar daarna gaat er wel eens overheen voordat ze dan live staan (zie ander topic O-) ). Ik heb de datum voor de volgende oproep in mijn agenda staan ;)

ik stem ervoor dat deze header heeeeeeeel lang blijft :D  :+  O-)  O-)  :lol:  :D

Ik ook  O-)  :lol:  :lol:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

44

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Hoera, de mijne staat er ook tussen :D

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

45

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

jeeetje wat een lange lijst met prachtige taarten! en ik sta er ook bij jeeej :D

46 Laatst bewerkt door IMadeCake (25-06-2012 20:58)

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

ik zie ze eigenlijk ook niet in de header, ook niet na cntrl f5

laat maar, nu wel  :lol:

47

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Jaaaaaa!

Mijn cupcakes staan er ook bij! Super!
Tussen al die mooie taarten heeft mijn foto ook een plaatsje gekregen!

Groetjes Louise

48

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Wat gaaf!!Ik dacht, ik stuur deze keer van elke creatie wat ik heb gemaakt toch een foto en wat zie ik tot mijn verbazing dat ze gekozen zijn. Wel jammer als ik lees over de verschillende meningen over de foto's die gekozen zijn en dat ze er professioneel uitzien. :s

Be in love with what you have

49 Laatst bewerkt door Adrienne (26-06-2012 04:40)

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

Renate78 schreef:

Ik vind het gewoon jammer dat alleen de foto's die er erg proffesioneel uit zien uitgekozen zijn. In de vorig header stonden ook foto's die dat niet waren en ook erg mooie taarten waren (daar stond ook geen rommel bij op)

Volgens mij betekent dat dus gewoon dat het niveua - niet alleen qua taarten maar ook qua presenteren - omhoog is gegaan :Y  Ik weet zeker dat er na de vorige serie mensen zijn geweest die vanaf toen beter zijn gaan opletten hoe ze hun werk op de foto zetten.

Vergeet ook niet dat het altijd een mooie mix is van diverse soorten werk. ( Dus als er heel veel te kiezen is uit een bepaald soort taart maak je misschien minder kans dan wanneer je de enige bent die koekjes instuurt :+ ;) )

Ze hebben toch al aangegeven dat er gekeken wordt naar de foto dus zonder de naam erbij?
Zou een beetje jammer dat er van zoiets leuks en ongedwongens een strijd gemaakt wordt; dat haalt de lol voor degenen die terecht trots zijn dat ze erin zitten wel een beetje af :)
En daarbij, ook niet zo leuk voor de dames die er zo hard aan gewerkt hebben om hem samen te stellen  :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

50

Re: Foto's uit de header (juni 2012) in orgineel formaat

precies :Y  laten we elkaar ook eens iets gunnen  :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl