1

Onderwerp: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

Na langdurig beraad (en daarna nog eens langdurig uitstellen O-) ) is er vanaf heden een nieuwe rubriek: V&A: niet taart-gerelateerd.

Regelmatig worden er op het forum pretparkkaartjes, kinderkleding etc. aangeboden omdat men dan het gevoel heeft dat het op het forum een beetje 'onder ons' blijft. Geruime tijd geleden hebben aangegeven dat dit niet (meer) kon, omdat er echt van alles en nog wat op het forum verkocht en weggegeven werd, met soms vervelende gevolgen van dien.

We hebben besloten om 3 maanden proef te draaien met een nieuwe rubriek, waarin het wel kan  - binnen kaders waarin het voor ons te doen is qua modereren, dat dan weer wel.

Dit betekent dat je wel de oproep of de aanbieding op het forum kan èn mag plaatsen, maar dat verdere correspondentie via de mail moet, je kunt dus niet in het topic zelf reageren. Net als bij de Thema taarten dus.

Ook vinden we dat omdat het een 'community-ding' is, je ook echt actief moet zijn in die community, en dus mag je pas wat aanbieden òf wat vragen als je minimaal 100 berichten hebt èn minimaal 3 maanden bent geregistreerd. Niet-postende leden vinden we namelijk geen actieve leden... ;)

Hopelijk kunnen er veel mensen blij gemaakt worden :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

goed plan, ben benieuwd of het goed loopt!

3 Laatst bewerkt door manika (21-06-2012 16:18)

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

:thumb:  goed idee...

Effe 1 dom vraagje....maar als bv de kaartjes weg zijn gegeven, moet je dit dan wel melden bij de modjes ? Ik neem aan van wel ?

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

4

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

:Y Staat in het sticky van die rubriek ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

vind-ik-leuk!!!

Rianne heeft mij vorige week heel erg blij gemaakt met concertkaartjes van Nick en Simon (waar ik fan van ben :D ).
Dus ik hoop dat er op deze manier nog veel meer mensen blij gemaakt kunnen worden!

Ik zing mijn eigen wijsje!

6

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

Marianne schreef:

Ook vinden we dat omdat het een 'community-ding' is, je ook echt actief moet zijn in die community, en dus mag je pas wat aanbieden òf wat vragen als je minimaal 100 berichten hebt èn minimaal 3 maanden bent geregistreerd. Niet-postende leden vinden we namelijk geen actieve leden... ;)

Hopelijk gaat deze regel werken, kan me voorstellen dat net nieuwe  mensen dit niet lezen en toch gaan posten. Maar ja, zo hebben jullie wel weer wat te doen :lol:  :lol:  :lol:

Leuk idee :thumb:

I Heart Cake

7

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

Meteen een spambot in dit topic :+   Heb 't al gemeld

I Heart Cake

8

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

Tutu schreef:

Meteen een spambot in dit topic :+   Heb 't al gemeld

ik ook  ;)

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

9

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

Tutu schreef:

Hopelijk gaat deze regel werken, kan me voorstellen dat net nieuwe  mensen dit niet lezen en toch gaan posten. Maar ja, zo hebben jullie wel weer wat te doen :lol:  :lol:  :lol:

Vandaar ook de regel: "Berichten die niet aan bovenstaande voldoen worden zonder berichtgeving verwijderd." O-)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

Marianne schreef:
Tutu schreef:

Hopelijk gaat deze regel werken, kan me voorstellen dat net nieuwe  mensen dit niet lezen en toch gaan posten. Maar ja, zo hebben jullie wel weer wat te doen :lol:  :lol:  :lol:

Vandaar ook de regel: "Berichten die niet aan bovenstaande voldoen worden zonder berichtgeving verwijderd." O-)

Ooh grapje! :lol:  :o

I Heart Cake

11

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

Marianne schreef:

:Y Staat in het sticky van die rubriek ;)

Oh...nog niet gezien...... :o  ik had enkel op link gedrukt in je andere topic en kwam hier terecht...

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

12

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

Jeuj. :D
Je bent de goeiste. :Y

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

13

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

Leuk idee.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

14

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

:thumb:  :thumb:  :thumb:

Super!!

Liefs, Zanoni

15

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

cool!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

16

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

goed idee!

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

17

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

Dank je wel..... :Y  ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

18 Laatst bewerkt door Keeekie (23-06-2012 20:10)

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

Maar volgens mij heb ik nog geen 100 berichten, maar ik kijk wel vaak actief mee ik reageer alleen wat minder.
Maar ik begrijp het wel hoor. Goed idee!

Haha laat maar zitten, zit al boven de 100.. toch wat enthousiaster dan ik zelf dacht hihi.

19

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

Keeekie schreef:

Maar volgens mij heb ik nog geen 100 berichten, maar ik kijk wel vaak actief mee ik reageer alleen wat minder.
Maar ik begrijp het wel hoor. Goed idee!

Haha laat maar zitten, zit al boven de 100.. toch wat enthousiaster dan ik zelf dacht hihi.

Je hebt 132 berichten. Gaat toch om totale berichten? Of alleen over gestarte onderwerpen?

20

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

Joanna1981 schreef:
Keeekie schreef:

Maar volgens mij heb ik nog geen 100 berichten, maar ik kijk wel vaak actief mee ik reageer alleen wat minder.
Maar ik begrijp het wel hoor. Goed idee!

Haha laat maar zitten, zit al boven de 100.. toch wat enthousiaster dan ik zelf dacht hihi.

Je hebt 132 berichten. Gaat toch om totale berichten? Of alleen over gestarte onderwerpen?

Het gaat om minimaal 100 berichten buiten de vraag&aanbod-rubrieken om  ;)

21

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

Goed idee!

Vraagje, kunnen alle voetbalplaatjesruiltopics, en andere kaartjesspaartuilactie topics daar ook heen?

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

22

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

Belinda, in de sticky  http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=199373 staat - ruiltopics (voetbalplaatjes etc.) mogen nog steeds in de babbel waar wel de mogelijkheid is om te reageren  ;)  :lol:

Liefs, Zanoni

23

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

:/

okeuh.. leek mij nou juist de uitgesproken plek daarvoor..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

24

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

Nee, want er kan niet gereageerd worden daar. En om te ruilen moet je toch echt kunnen reageren.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

25

Re: Nieuw • nieuw • nieuw !!!

ja, dat begrijp ik nu..

maar ja, je kent me.. stronteigenwijs!  :+  Blijf het raar vinden dat het een dan in de babbel staat, en het ander dan weer niet..

Hoef je verder ook niet te verdedigen hoor!  :lol:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!