1

Onderwerp: The Mat

Hoi Meiden!

Heeft hier iemand ervaring met The Mat? (Staat een stukje in de Mjam) ideale mat om marsepein/fondant op je taart te rollen. ook bekend op de site van Sweetwise.

Het lijkt mij wel wat en ze verkopen in NL bij foodkitchen voor 30 euro maar in America kosten ze omrekend in euro's zo'n 15 euro. Nu wil ik ze het liefst bestellen rechtstreeks vanuit America maar om de verzendkosten eruit te halen moet ik er toch wel minimaal 30 bestellen. Hebben jullie ook belang?


Groetjes Carola

2

Re: The Mat

hoi Carola,

Ik heb dat idd ook gezien.
Het is inclusief verzenden 33 euro.
dus ben je in Nederland goedkoper uit.
Tenzij wat je voorstelt meerdere mensen er 1tje willen.

ik zag ook andere opties die goedkoper waren:
Ikea bureau mat
en plastic tafelkleed dat je bij intratuin kunt kopen

ik heb met alle 3 geen ervaring.

3

Re: The Mat

Dit hoort niet in Keukenapparatuur, volgens mij heeft een mat geen stekker. *Visualiseert een koelende mat, handig*  Ik zal je naar een andere rubriek verplaatsen.
Tafelzeil doet trouwens hetzelfde als deze mat en is een stuk goedkoper.


Nog even de notitie dat voor groepsinkopen eerst toestemming moet worden gevraagd bij 1 van de modjes.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Re: The Mat

Ik gebruik inderdaad doorzichtig tafelzeil. Ideaal, een paar euro op de markt en je hebt er twee. Tafelzeil is nl 2 meter (?) breed!

5

Re: The Mat

Vraag me af of tafelzeil wel voedselveilig is....

6

Re: The Mat

Ziet er mij een duur stukje plastic uit  ;)

Wat heet voedselveilig, natuurlijk.
Tafelzeil moet in principe ook voedselveilig zijn omdat je het op je eettafel legt.
En in hoeverre is je aanrecht wel voedselveilig?

Ik denk dat ze heel veel verzinnen om iets simpels heel erg duur te verkopen.

Ik gebruik thuis de bureaumat van IKEA en er is nog nooit iemand ziek geworden van mijn taarten.

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!