1 Laatst bewerkt door annelot (02-07-2005 20:00)

Onderwerp: leuk onderwerp voor 30 jaar??

Ik ga een taart maken van cake met lekkere vulling, ja heb het al helemaal in mijn hoofd, maar ook in mijn mond, mmmmm, maar nu een leuk idee om met marcepein te maken op de boven kant?
De taart word voor mijn eigen verjaardag en ik maak er 2. Dus ik vraag maar gelijk hoe bewaar ik 1 taart met marcepein??In de koelkast?

grt charlotte die volgende week donderdag 30 jaar wordt!!!
ps ik wil wat specials maken, dus niet met alleen bijv grote cijfers 30, dus wie heeft er een leuk idee?

2

Re: leuk onderwerp voor 30 jaar??

Hai Annelot,

Kijk eens op mijn site, genoeg voorbeelden :D (Geintje!)

Een paar roosjes in het midden, wat blaadjes eronder, dat is leuk, of een hele grote bloem in het midden met wat kronkelige groene slierten eronder vandaan. Of een hele kakelbonte achtergrond, zoals deze http://www.taartopmaat.nl/images/50jaar%20yvonne.JPG maar dan natuurlijk met een 30 erop :D

Nou, verder zou ik zeggen, hobby's, je hond, je kat.... er kan zooooo veel. Of je geboortejaar als taart.

Succes met verzinnen in ieder geval.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

3

Re: leuk onderwerp voor 30 jaar??

Dit is iid een hele leuke, ik hou wel van dat bonte!!(maar dan 30 erop ja, hihi)
Je hebt mij wel wat iedeen gegeven, ik wilde namelijk alles nu een beetje uitproberen wat mogelijk is, maar ook wat IK kan natuurlijk. Gelukkig maak ik 2 taarten dus kan ik wel wat uitproberen, maar het moet geen taart worden zo van, tjee heb je er alles op gegooit of wat maak je?? Snap je?
Bedankt voor je ideeen, enne jouw site kan ik al dromen hihi!1

grt charlotte