1301

Re: Deel 2 Arnhem - Nijmegen eo freubelclub

Heel veel sterkte, Danny! Ik leef met je mee!

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

1302

Dank je wel Feldie

1303

Danny, wat moet dit verschrikkelijk zijn voor jullie om te horen, ook voor je vader en moeder.
Ik wens jullie allemaal, alle sterkte toe en dat jullie toch nog een hele mooie laatste tijd met je vader mogen doorbrengen nu hij thuis komt.
Ik zal aan jullie denken.

1304

Dank je wel MoniqueZ, mijn moeder weet het nog niet want mijn ouders zijn gescheiden....ik ben de enige die contact heeft met mijn vader. Mijn broers en zus hebben al 10 jaar geen contact met hem en ik heb pas afgelopen januari weer contact met hem en mijn kinderen kennen hem pas sinds januari...veel te kort om alweer afscheid te moeten nemen, geen idee hoelang het duurt maar zeker geen maanden....
Mijn moeder "haat" hem maar gunt hem zijn ziekte niet toe, zij is vandaag op vakantie gegaan voor een paar dagen, dus ik wacht nog even mee totdat zij weer thuis is anders kan zij niet genieten dus ik sta er min of meer alleen voor met mijn gezin...al onze vrienden zijn momenteel ook op vakantie...

1305

Sterkte!

Viva la vida!

1306

Oh dan is het helemaal wrang, heb je eindelijk contact, en dan moet het zo gaan, ook voor je kinderen, die eindelijk hun opa hebben leren kennen. Mocht je even willen babbelen nu je niemand verder om je heen hebt, mag je mij gerust bellen. Als je dit wilt moet je mij maar even een pbtje sturen via facebook, dan geef ik je mijn nummer wel. Heel veel sterkte.

1307

Danny heel veel sterkte en kracht voor jou en je gezin!

Liefs, Zanoni

1308

Heel veel sterkte!

Bakt graag voor anderen .....Das beter voor mijn lijn ;)...
Nu ook op facebook, zoek op taartmama.nl

1309 Laatst bewerkt door Klavertje 4 (11-07-2012 14:12)

Dank je allemaal ! Ik wacht in spanning af wat de dokter vandaag te vertellen heeft over hij naar huis gaat en hoe lang nog heeft. Het was gisteren te emotioneel om te vragen...over 1,5 week zouden wij op vakantie gaan maar ik denk dat wij de reis moeten annuleren tot grote teleurstelling van de kinderen...juist de reis hebben we nodig...moeilijk allemaal

1310

Tjee Danny, wat een rotnieuws!! Heel veel sterkte de komende tijd! Staat mijn emmer fondant erg in de weg? Anders laat ik hem nog even staan zodat jullie ook jullie rust krijgen!

En die vakantie, als alles achter de rug is en de kids gaan straks weer naar school, misschien valt er wel iets te regelen! Want jullie verdienen het!

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

1311

Kelly dank je ! De emmer staat helemaal niet in de weg hoor, maar je hem komen halen wanneer je wilt...
Gisbert zei net dat wij gewoon op vakantie gaan en mocht.mijn vader tijdens onze reis overlijden dan rijden we gelik naar huis...is wel 1100 km. Maar zoals hij zegt: wij hebben het nodig die 2 weken reis en als wij thuis blijven geeft het ons toch geen rust en daar geef ik hem wel gelijk in..

1312

wat heeft de dokter gezegd Danny?

En inderdaad lekker gaan en proberen te genieten en tot rust te komen! Je hebt je krachten hard nodig de komende tijd!

Liefs, Zanoni

1313

Morgen gaay mijn vader naar huis dus gaan vanavond voor de laatste keer naar het ziekenhuis en dan hoop ik meer te weten zodat wij voorbereid zijn. Was net bij mijn schoonmoeder in het verpleeghuis en zij zag er ook erg slecht uit...terwijl het hartstikke warm was binnen droeg zij een fleecevest met een dikke deken erover en toch bleef ze maar rillen, zij heeft niet eens koorts. Das toch wat he met die familie van mij...nu even snel boodschappen halen voor het avondeten.

1314

Ik ben weer terug van vakantie en ik heb het geweldig gehad.

Feldie, wat vervelend ik wens je heel veel sterkte toe. Het is hier wel heel erg stil.

1315

ik las op facebook dat Danny's vader overleden is...heel veel sterkte en kracht toegewenst meis x

1316

Heel veel sterkte danny

1317

hello?

waar zit iedereen?

facebook?

1318

Hello,

We zitten eigenlijk allemaal op facebook inderdaad.

Liefs, Zanoni

1319 Laatst bewerkt door Isanne (26-10-2014 23:57)

...

1320

Ok, waar zijn jullie te vinden dan?? Beetje raar dat na aanmelding het stil werd....mag ik er ook bij? :P

Bakt graag voor anderen .....Das beter voor mijn lijn ;)...
Nu ook op facebook, zoek op taartmama.nl

1321

Tuurlijk!

Wat is je facebook naam? Of stuur me anders even een uitnodiging

Liefs, Zanoni

1322 Laatst bewerkt door mookje (08-08-2012 08:24)

We zitten bijna niet meer hier, de chat van facebook is zoveel makkelijker! Wie online is antwoordt meteen en wie dat niet is die ziet de berichten dan naderhand ook.
Hier wordt er ook vrij snel gereageerd maar facebook werkt veel beter. Ik denk omdat je hier toch steeds eerst een mailtje moet lezen  dat er een berichtje is, dan moet je naar het forum gaan en het berichtje lezen.

Als je 1 of meer van ons toevoegt, dan zetten we jou gewoon erbij als we weer berichten sturen.
Je kunt mij vinden als monica groothedde.

Groetjes, Monica

1323

ik zit nooit op facebook. Moet toch een keer van komen.
sociale media. Als ik tijd heb zal ik erin gaan duiken.

1324

Gisteren hoorde ik op de radio dat een Duits tijdschrift, Der Tagesspiegel, heeft bepaald dat als je geen facebook hebt dat je dan een psychopatische moordenaar of een terrorist bent. Want Andreas Breivik en die schutter in Aurora hadden ook geen facebook...
Zij vonden dat als je geen facebook hebt, dan heb je wat te verbergen.

HAHAHAHAHA hoe komen ze erbij!

Groetjes, Monica

1325

Hai,

Ik ben er ook weer....nog 1 weekje vakantie samen met manlief, de meiden zijn vandaag weer begonnen met hun eerste schooldag.
As donderdag geef ik mijn eerste officiele workshop aan 2 meisjes, vriendinnen van elkaar. Ben echt benieuwd hoe dat gaat want 15 jaar is toch anders dan 10 jarigen..