1 Laatst bewerkt door irenebandi (01-05-2012 12:19)

Onderwerp: Nieuwe taart winkel in Eindhoven!!!

Na weken lang over de top moe en te kort geslapen is onze nieuwe taart winkel bijna klaar.  Dus.....Er komt een nieuwe taart winkel in Eindhoven!  :Y

Er wordt een hele leuke taart winkel die veel bakspullen verkopen, etagere en bakvormen verhuren, enz. De opendag is op zaterdag, 12 mei 2012 van 12.00 tot 17.00.  :D

Irene's Suikercreaties
Leenderweg 74, 5615AB, Eindhoven

Op 12 mei hebben we cupcakes en champagne in onze winkel. Jullie allemaal zijn van harte welkom! Hoe meer mensen komen, hoe leuker het wordt.  :D

Tot dan!!!

Zie www.irenes-suikercreaties.nl voor zelf taarten en cupcakes maken in een workshop van Irene's SuikerCreaties in Eindhoven.

2

Re: Nieuwe taart winkel in Eindhoven!!!

Oh leuk! Jammer dat ik moet werken op zaterdag.

3

Gefeliciteerd!!

Ken jij de webshop van Taartmonster.nl al?? Neem dan snel een kijkje op: http://shop.taartmonster.nl/
OF http://www.facebook.com/taartmonster We bestaan 1 jaar, check onze aanbieding!

4

Wat leuk zeg! Van harte! :)

Ik kom zeker een keer kijken. Alleen niet met de opening, dan hebben we het drukdrukdruk op Z&Z ;)

5

Het wordt druk in Eindhoven met de taartwinkels. Ik heb er ook 1tje. Ik ga de 2e open. Heel veel plezier tijdens jullie opening.

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

6

Bedankt!

Als jullie bij de opendag niet kunnen komen, zijn jullie op een andere dag ook welkom :) . We zijn dinsdag tot zaterdag open.

Gitty: jij ook! Veel succes met jou 2e winkel!

Zie www.irenes-suikercreaties.nl voor zelf taarten en cupcakes maken in een workshop van Irene's SuikerCreaties in Eindhoven.

7

Het is mijn 1e winkel  ;). Maar ik ga 2 juni open.

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

8

Gefeliciteerd!!! kom zeker een x langs

Groetjes Yvon

9

Gefeliciteerd!!!

Het wordt nog druk in Eindhoven :) In ieder geval altijd genoeg adresjes om binnen te wippen voor- of nadat ik bij de schoonouders op de koffie ben geweest ;)

10

Heel veel succes; je winkel ziet er geweldig mooi uit!! Heel sjiek, en toch toegankelijk...Ik weet zeker dat het een succes gaat worden!!

Heel veel plezier met de opening en geniet van deze nieuwe uitdaging!!

11

Mooie winkel; heel veel succes.
Moet binnenkort op school zijn van m,n dochter dacht dan ga ik gelijk even aan, maarja je bent niet open op maandag middag  :s  :s  :s
wie weet ander keertje