1

Onderwerp: [Tip] taarten decoreren van Deagostini

Ik heb in de boekhandel  het eerste deel van taarten decoreren gekocht.

hier zat bij 2 vlinder uitstekers een potje roze dust en een cupcakestander en dat voor de introductie prijs van € 1.50

het ziet er leuk uit

en vervolgens kost ie wekelijks € 4.95

2

Re: [Tip] taarten decoreren van Deagostini

Oh, da's wel leuk!
Jammer dat de volgende bladen altijd zo duur zijn, maar hier heb je tenminste wat aan.
Ik ga zeker even kijken, dank je voor de tip.

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

3

Ben toch wel benieuwd! Is het te koop bij bijvoorbeeld Gianotten? Of ook bij de Bruna enzo?

Groetjes Puck

4

Gewoonlijk zijn de boekjes van Deagostini ook bij de Bruna enzo te krijgen.
Ik heb ze ook bij de Jumbo gezien (andere serie), dus er zijn ook supermarkten die ze verkopen.

Groetjes, Katja

Prinses013 schreef:

Ben toch wel benieuwd! Is het te koop bij bijvoorbeeld Gianotten? Of ook bij de Bruna enzo?

ik heb het bij selexys gekocht maar denk dat de bruna het ook wel heeft

Bedankt voor de tip!  :thumb:

7

Ik heb hem gister bij de Albert Heijn gekocht.

Groetjes, Katja

8

mmmm vraag me dan altijd af hoe lang dat het gaat lopen, elke keer 5,- is dan toch weer ff 20 of 25 in de maand
hoe is de inhoud?

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

9

Wat leuk! Ook maar is kopen! Staat er ook veel nuttige info in t boekje?

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

10

hoi hoi :Y

ik heb gezocht op het internet... :(  maar kan niks erover vinden :s
heeft iemand een linkje voor mij?

alvast bedankt :thumb:
wilma

EEN KRUIMELTJE IS OOK BROOD
   (wees blij met wat je hebt)

11 Laatst bewerkt door Katja1604 (22-04-2012 10:43)

inge h schreef:

mmmm vraag me dan altijd af hoe lang dat het gaat lopen, elke keer 5,- is dan toch weer ff 20 of 25 in de maand
hoe is de inhoud?

Het eerste boekje is 1,50 en dat is het wel waard.
Bij het eerste boekje zit een foldertje met informatie over de komende blaadjes.
Als je een abonnenment neemt, krijg je bij ,volgens mij, het 3de blad een sugargun kado, maar weet niet of het van goede kwaliteit is.
Ik zou zeggen, koop het eerste blad, 1,50 is het zeker waard en bekijk de bijgevoegde folders, ik denk dat daar genoeg info instaat om een keuze te maken of je de rest ook wilt aanschaffen.

Vraagje aan de dames die al een blad gekocht hebben: Zit er bij elk boekje lichtroze dust of zit er bij sommige ook donkerroze dust(zoals in het tijdschrift is afgebeeld)?

Groetjes, Katja

12

Ik heb hem ondertussen ook al gevonden (en gekocht..)

Let er wel even op dat het potje geen dust is, maar glitter en dus niet verteerbaar, niet eetbaar kun je het ook noemen.. tis niet schadelijk maar niet bedoeld om op te eten...

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

13

Oh, dat is ook niet handig om te doen, je gaat er toch vanuit dat het dan voor je taart is!

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

14

Het staat er ook niet op vermeld, bij dit potje staat het normaal om de omverpakking, nou ja.. er staat niet dat het niet eetbaar is.. er staat 'non toxic' en wij mogen alle klanten die het in hun handen hebben uitleggen.

De omverpakking is weggelaten, het is enkel het potje waarop het niet vermeld staat..

Het zijn de glitters van rainbowdust

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

15

Wat stom, zeg  :s

Groetjes, Katja

16

dat is dan een blunder zeg, staat er in het boekje ook niets als beschrijving?

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

17

nee, het staat ook niet in het boekje meen ik.. ik zal het zo nog even doorspitten..

18

Bommeltje, is het die met de gouden cupcakes met toef en roze vlinders op de cover?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

19

Ik ga zo wel even m'n mannetje mee slepen naar de AH, hihi.  :+

20

Koenie schreef:

Bommeltje, is het die met de gouden cupcakes met toef en roze vlinders op de cover?

Yep, heb hem net uit de auto gevist en ga eens doorneuzen of er iets over gezegd wordt.

21

Ok, mijn conclusie na het wat beter bestuderen van het boekje..

Ik denk dat dit een goede instap is voor mensen die nog niet bekend zijn met taartdecoratie..
Voor €1.50 gaat er een wereld voor je open. Het valt me wel op dat alles 'te makkelijk' wordt beschreven.. zoals het decoreren van een koekje met royal icing..

Hoe je het ook went of keert, het is een geweldige reclame voor ons als hobbyisten, en ook voor 'ons' als winkeliers... Er worden dingen helder uitgelegd, er wordt aangegeven wat er zoal te koop is, maar niet waar het te koop is.. Mensen die op deze manier in aanraking komen met dit fenomeen, zullen gaan zoeken en bij de speciaal zaken uitkomen waar we ze nog meer kunnen leren, uitleggen en laten zien.

Over het niet eetbaar zijn van de glitters wordt niet gerept...

22

Bommeltje schreef:
Koenie schreef:

Yep, heb hem net uit de auto gevist en ga eens doorneuzen of er iets over gezegd wordt.

Dank voor het laten weten!!! :)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

23

heeft niemand een linkje voor mij :nooo

EEN KRUIMELTJE IS OOK BROOD
   (wees blij met wat je hebt)

24

Dit is de reclame uit de UK:
http://www.youtube.com/watch?v=PHAyjwsnego