1

Onderwerp: tijd forum staat nog op wintertijd??

ik zag net toen ik een berichtje plaatste dat er een 1 uur verschil zat tussen mijn pc-tijd en de tijd die het forum aan gaf dat mijn berichtje geplaatst zou zijn.

2

Re: tijd forum staat nog op wintertijd??

Dit moet je zelf veranderen bij je profiel ;)

Re: tijd forum staat nog op wintertijd??

veranderen in mijn profiel???
zag inderdaad dat ik een vinkje kon zetten dus gedaan ,wel raar dat dat niet automatisch gaat......

4

Re: tijd forum staat nog op wintertijd??

:lol:  Jij hebt er dus ook last van, ik had dat met de zomertijd toen het nog winter was.
Nu ik dit topic voorbij zag komen, dacht ik al, oh ja dat moet weer verandert worden, maar heb daar geen zin in. Dus laat het mooi voor wat het is.

Groetjes Knollie

Uit je dak met GEBAK!!!!

5

Re: tijd forum staat nog op wintertijd??

Danielle_mvs schreef:

,wel raar dat dat niet automatisch gaat......

Het forum draait op internationale software, en we hebben leden uit landen waar geen zomertijd is.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: tijd forum staat nog op wintertijd??

gemeld!

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

Re: tijd forum staat nog op wintertijd??

pennyroyaltea schreef:

gemeld!

waarom?

8

Re: tijd forum staat nog op wintertijd??

De spam is gemeld, maar die is nu verwijderd. Dus het gaat niet om jou  ;)

Liefs, Zanoni

Re: tijd forum staat nog op wintertijd??

Je hebt toch ook trieste mensen ook zeg in de wereld dat je uitgerekend hier moet gaan spammen! Dan heb je toch ook niets beters met je leven te doen  :(

10

Re: tijd forum staat nog op wintertijd??

Het moeten "bots" zijn die het doen, want er waren 100+( volgens mijn zelfs 200+)  berichten geplaatst in een paar minuten tijd!

Liefs, Zanoni

11

Re: tijd forum staat nog op wintertijd??

ik dacht dat je alleen berichten kunt plaatsen wanneer je geregistreerd bent  :s
anyway het blijft ziek (vind ik althans)

12

Re: tijd forum staat nog op wintertijd??

Dat klopt, en je moet zelfs je registratie via mail bevestigen. Slimme bots dus (of goed geprogrammeerd... ze zouden beter wat nuttigs met hun kennis kunnen doen :/)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag