151

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Wauw prachtig.. Wat een leuke stijl van boetseersels heb jij! Top!

152

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Als je ooit workshops gaat geven, wil ik graaaag meedoen!
Wat ik me wel afvraag is of jij naadjes aan de achterkant hebt bij de kleren?? Het moet toch ergens aan elkaar vastgemaakt worden, de broek bijvoorbeeld. Hoe werk je dat mooi weg? Of heb je geen naadjes?

Groetjes, Patricia

153

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Wat kan jij prachtig boetseren!! Echt ongelofelijk!! Super!!

154

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Un-be-lie-ve-buuuuuuuul!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

155

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Stuk voor stuk...prachtig!!!

156

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Wauw wat een leuke taarten!  Echt super!

157

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Wow, heel erg mooi  :Y

www.PartyaLot.nl
Taarten, workshops en catering

158

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

wow  :Y

159

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Meid toch....

:thumb:

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

160

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Mag ik je vragen hoe je de 'blush' maakt op de wangetjes? Super gemaakt hoor

161

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

pvlielander schreef:

Als je ooit workshops gaat geven, wil ik graaaag meedoen!
Wat ik me wel afvraag is of jij naadjes aan de achterkant hebt bij de kleren?? Het moet toch ergens aan elkaar vastgemaakt worden, de broek bijvoorbeeld. Hoe werk je dat mooi weg? Of heb je geen naadjes?

Ja er zijn natuurlijk wel naadjes in de kleding!! :Y  Die werk ik weg door er voorzichtig met een tooltje over te gaan en vaak zit er bijvoorbeeld een armpje voor. Ik vind dat zelf niet storend...in normale kleding zit tenslotte ook een naad... ;)  :cool:

162

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Ellenb84 schreef:

Mag ik je vragen hoe je de 'blush' maakt op de wangetjes? Super gemaakt hoor

Met een kwastje heel minimaal dustpoeder aanbrengen (ik gebruik altijd dusky pink van sugarflair)

163

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Ik had al laten weten dat ik je boetseersels super mooi vind! Maar ik heb ook een vraag! Zelf heb ik laatst voor het eerst geboetseerd. Nu zie ik bij jouw poppetjes geen kreukels in het fondant lopen. Het is compleet gaaf/glad. Hoe krijg je dat weggewerkt? Ik heb wel geprobeerd met wat crisco om het weg te wrijven om een gaaf bolletje te maken bijvoorbeeld, maar dat lukte niet volledig. Heb je tips? En laat je tussendoor het poppetje steeds drogen voor je verder werkt? Dat heb ik maar gedaan, omdat ik anders in een eerder gemaakt onderdeel weer deuken kreeg ofzo haha.

Ben heel benieuwd naar je antwoorden!

164

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Eve-licious schreef:

Ik had al laten weten dat ik je boetseersels super mooi vind! Maar ik heb ook een vraag! Zelf heb ik laatst voor het eerst geboetseerd. Nu zie ik bij jouw poppetjes geen kreukels in het fondant lopen. Het is compleet gaaf/glad. Hoe krijg je dat weggewerkt? Ik heb wel geprobeerd met wat crisco om het weg te wrijven om een gaaf bolletje te maken bijvoorbeeld, maar dat lukte niet volledig. Heb je tips? En laat je tussendoor het poppetje steeds drogen voor je verder werkt? Dat heb ik maar gedaan, omdat ik anders in een eerder gemaakt onderdeel weer deuken kreeg ofzo haha.

Ben heel benieuwd naar je antwoorden!

Ik boetseer eigenlijk bijna altijd met marsepein, met fondant heb ik niet zo veel ervaring. Dat 'deukt' wel wat makkelijker zeg maar. ;) Ik kan er niet zo goed mee overweg!

Soms maak ik een poppetje in delen, en laat het lijfje eerst een dag drogen voordat ik het hoofdje erop zet. Maar als ik in tijdnood zit dan maak ik em in 1X. Gaat ook goed !! (maar wel met marsepein dan he!!)

165

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Sjonge!!!
Deze parade had ik helemaal gemist!
Geweldig :thumb:  :thumb:  :thumb:

166

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Wat een ontzettend leuke parade, alle taarten met boetseersels even bijzonder.