51

Re: Het warme zuiden en Belgie??

ja ik heb wel een redelijk groot huis, dus ik kan wel ontvangen. maar ik geloof dat er maximum 8mensen kunnen. zodat het nog gemakkelijk freubelen is.

52

bunnycakes schreef:

ja ik heb wel een redelijk groot huis, dus ik kan wel ontvangen. maar ik geloof dat er maximum 8mensen kunnen. zodat het nog gemakkelijk freubelen is.

ik wil wel. :Y

Raar als je zoiets organiseert in Nederland heb je direct een wachtlijst en hier in België durft er niemand te komen denk ik. ;)

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

Ik ben van Maasmechelen en wel eens bereid om eens een gezellig freubeldagje te doen!

54

xhafal schreef:
bunnycakes schreef:

Raar als je zoiets organiseert in Nederland heb je direct een wachtlijst en hier in België durft er niemand te komen denk ik. ;)

ja gek hé. ik heb de ruimte ervoor. dus ik wel wel ontvangen. nu nog enkele kandidaten vinden die wel eens een tripje naar Leopoldsburg (AKA kamp) willenkomen. dus iedereen die wil, stuur maar een mailtje :)

55

Lijkt me heel leuk, maar is me toch wat ver.  :/  (ruim een uur rijden...)

56

Boterhammeke schreef:

He Pegitje,

Dat is inderdaad niet ver van ons !
Je bent al eventjes lid zie ik. Heb jij al veel workshops gevolgd ?

Hey Boterhammeke,

Ik zie nu pas je reactie, kon dus niet vroeger antwoorden.
Ik geef zelf sinds 1.5jr workshops, heb zelf uiteraard al heel wat gevolgd om nieuwe technieken aan te leren ook. Zo heb ik de PME master in mijn bezit en ben halfweg met de Wilton reeks.
Sinds december vorig jaar heb ik daarnaast ook een winkel met taartbenodigdheden geopend in Oostmalle.
Indien je interesse zou hebben voor een workshop kijk dan eventjes op de website: cakexclusive.be. De agenda is zojuist weer stevig aangevuld ! Je kan natuurlijk ook vrijblijvend de winkel binnenstappen  ;)

Groetjes

Workshops en taartbenodigdheden: www.Cakexclusive.be Webshop:www.cakexclusiveshop.be

57

mama Annelies,ik ben van dilsen dus niet zo ver weg..als we er nog eentje of twee bijeen kunnen krijgen dan houden we een freubeldagje...

groetjes

58

Hier nog een beginnertje uit Heers (Belgie,Zuid-Limburg).
Zijn hier nog mensen uit deze regio aanwezig??

Ik woon in Maastricht en Vroenhoven :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

60

hier iemand uit Hillegem (oost-vlaanderen)

61

Ik ben oorspronkelijk van valkenburg maar woon in Kinrooi, aan de grens van stramproy / weert of molenbeersel / maaseik :D

62

Hallo,

Mijn eerst berichtje op de site.
Ik kom uit Ham, Limburg

Holsbeek  :Y

64

volgende keer doe jij mee aan de taartronde Rita! Dan kan ik ook eens een taartje rondbrengen :-)

65

Ik ben afkomstig van Oudenaarde, bij Gent!

66

Kaatjecrx schreef:

Ik ben oorspronkelijk van valkenburg maar woon in Kinrooi, aan de grens van stramproy / weert of molenbeersel / maaseik :D

Hoi,
Ik woon in Ell bij Stramproy :Y

67

Ook eentje in Wielsbeke (west-vlaanderen).

groetjes

68

bunnycakes schreef:
xhafal schreef:
bunnycakes schreef:

ja gek hé. ik heb de ruimte ervoor. dus ik wel wel ontvangen. nu nog enkele kandidaten vinden die wel eens een tripje naar Leopoldsburg (AKA kamp) willenkomen. dus iedereen die wil, stuur maar een mailtje :)

ik haal dit nog eens naar boven. Durven de belgische dames niet?  ;)

69 Laatst bewerkt door madame creatief (11-05-2012 13:44)

hier een beginnertje die lier vertegenwoordigd.
moest het een beetje dichter zijn kwam ik ook... :s

vind toch dat we talrijk zijn!!!  :D

all the belgium ladies! all the belgium ladies!
put your hands up!!

70

ook hier de ruimte maar geen dames....

71

madame creatief schreef:

hier een beginnertje die lier vertegenwoordigd.
moest het een beetje dichter zijn kwam ik ook... :s

vind toch dat we talrijk zijn!!!  :D

all the belgium ladies! all the belgium ladies!
put your hands up!!

:lol:  :lol:

ze moeten meer doen dan alleen hun handen omhoog steken, ze moeten ook eens uit de kast komen  :lol:  ;)

72

bakerellaa schreef:

ook hier de ruimte maar geen dames....

je weet het : ik kom !!!! en ik vul al zeker genoeg ruimte voor twee.  ;)

73

Ik ben niet veel online geweest :( Heb de waterpokken in huis :( Maar ik wil zeker ook!

@bakerellaa: Ik mail je dit weekend nog ff voor je spullen, als hier alles uitgeroeid is, kom ik ze snel terug brengen!

@xhafal: Voor jou het zelfde met de lijsten ;)

74

Kaatjecrx schreef:

Ik ben niet veel online geweest :( Heb de waterpokken in huis :( Maar ik wil zeker ook!

@bakerellaa: Ik mail je dit weekend nog ff voor je spullen, als hier alles uitgeroeid is, kom ik ze snel terug brengen!

@xhafal: Voor jou het zelfde met de lijsten ;)

hier ook 1 met waterpokken gehad dus weet wat het is.

die lijst komt wel in orde, ze moeten maar geduld hebben daar in het verre oosten. ;)

75

@ kaatje  hey meid,das geen goed nieuws...doe maar rustig aan,ik heb die spulletjes toch niet dringend nodig,en als ik het goed heb,moet jij binnekort weer een taart maken,je roept maar als je iets nodig hebt,ik heb ondertussen weer wat uitgebreid...