26

Re: Vanillestokjes kopen via www.

xhafal schreef:
monique63 schreef:

Gelukkig is het goedgekomen ! Hoe vond je de verpakking ? Geinig hé ! Ik heb ze gisteren voor het eerst gebruikt voor banketbakkersroom en ze zijn prima ! Mijn hele kast ruikt nu naar vanille , zóó lekker  :Y

bij mij zaten ze gesealed in plastik zakje dan wat bubbeltjesplastic errond en dan in een stoffen enveloppe/zakje. Was dat bij jou ook zo?
ik ben gewoon verliefd op de geur.chemische Vanille in parfum of zo vind ik afschuwelijk ruiken, maar dit : mmmmmmmmmmmmmmmmm
ik bestel daar sowieso terug zodra de mijne op zijn.

Die had ik ook, zooo schattig... en lekker natuurlijk. ik geloof dat ik voor 20 nog geen €6 kwijt was... En helemaal uit India!

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

27

Re: Vanillestokjes kopen via www.

Sugar Pop schreef:

Ik ben blij dat de vanille jullie ook zo goed bevalt.

Hoera voor Hiran uit India! :thumb:  :thumb:  :thumb:


Zeker hoor , Hiran heeft er weer een paar klanten uit Nederland bij !

Carpe Diem !

28

Re: Vanillestokjes kopen via www.

Ik ben vooral benieuwd wat jullie er allemaal mee doen. Ik heb namelijk geen idee? (buiten bbr) :o Ik ga het denk ik wel bestellen want het is inderdaad wel een erg leuk ideetje voor een kerstgeschenk

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

29 Laatst bewerkt door Sugar Pop (16-05-2012 09:40)

Re: Vanillestokjes kopen via www.

ik heb er o.a. zelf extract van gemaakt, kijk eens op mijn blog als je dat leuk vindt.

:)

Dear Lord, if You can't make me skinny, please make all my friends fat!

30

Re: Vanillestokjes kopen via www.

Je kunt ook zelf vanillesuiker maken : pot vullen met fijne suiker en daar 1 of 2 opengesneden vanillestokjes in doen , verstoppen in de suiker . De suiker neemt de smaak en geur van de vanille aan . Lekker in je thee , bij het bakken van gewone cake , in de slagroom enz , enz.....

Carpe Diem !

31

Re: Vanillestokjes kopen via www.

Ik heb ze ook besteld! Ik stond eerste even raar te kijken naar de manier waarop ze verpakt waren, maar lekker dat ze ruiken!! De hele keuken rook ernaar, nu zitten ze goed verpakt in een wekpot.
En ik doe de opengesneden stokjes ook in de suikerpot.

32

Re: Vanillestokjes kopen via www.

Linkje naar het account van deze Hiran uit India?

Re: Vanillestokjes kopen via www.

monique63 schreef:

Je kunt ook zelf vanillesuiker maken : pot vullen met fijne suiker en daar 1 of 2 opengesneden vanillestokjes in doen , verstoppen in de suiker . De suiker neemt de smaak en geur van de vanille aan . Lekker in je thee , bij het bakken van gewone cake , in de slagroom enz , enz.....

ik doe dit sinds een tijdje ook, maar er komt veel vocht uit de vanillestokjes waardoor de suiker gaat klonteren en zo. hebben jullie dit probleem ook? lege theezakjes met rijst in de pot doen helpt een beetje, maar eigenlijk niet genoeg.

Sugar Pop schreef:

ik heb er o.a. zelf extract van gemaakt, kijk eens op mijn blog als je dat leuk vindt.

ik wil ook graag een keer zelf extract/essence van maken, dus kijk graag, maar kun je een linkje van je blog posten?

34 Laatst bewerkt door Natasja loves cupcakes (21-06-2012 19:47)

Re: Vanillestokjes kopen via www.

Eva_CustomCookies schreef:
monique63 schreef:

Je kunt ook zelf vanillesuiker maken : pot vullen met fijne suiker en daar 1 of 2 opengesneden vanillestokjes in doen , verstoppen in de suiker . De suiker neemt de smaak en geur van de vanille aan . Lekker in je thee , bij het bakken van gewone cake , in de slagroom enz , enz.....

ik doe dit sinds een tijdje ook, maar er komt veel vocht uit de vanillestokjes waardoor de suiker gaat klonteren en zo. hebben jullie dit probleem ook? lege theezakjes met rijst in de pot doen helpt een beetje, maar eigenlijk niet genoeg.

Sugar Pop schreef:

ik heb er o.a. zelf extract van gemaakt, kijk eens op mijn blog als je dat leuk vindt.

ik wil ook graag een keer zelf extract/essence van maken, dus kijk graag, maar kun je een linkje van je blog posten?

Je kan bij Sugar Pop op website klikken onder haar naam, dan kom je op haar blog terecht.

35

Re: Vanillestokjes kopen via www.

Ghislaine schreef:

Ik heb ze ook besteld! Ik stond eerste even raar te kijken naar de manier waarop ze verpakt waren, maar lekker dat ze ruiken!! De hele keuken rook ernaar, nu zitten ze goed verpakt in een wekpot.
En ik doe de opengesneden stokjes ook in de suikerpot.

Heb ze ook besteld, maar de mijne ruiken helemaal niet lekker, sterker nog ze stinken, lijkt wel of ze aangebrand zijn, jammer maar helaas 20 stokjes de prullebak in  :|

Life is like one of my cakes......You never know what you're gonna get.
http://www.facebook.com/pages/Cake-Diva … ref=stream

36

Re: Vanillestokjes kopen via www.

Ik heb ook even lopen zoeken op eBay maar kom alleen arogyaherbs ( 5511) 99.7% tegen uit India. Is dit dezelfde? 
Zijn deze vanillie stokjes wel soepel en wat nattig?

37

Re: Vanillestokjes kopen via www.

Lcm schreef:

Ik heb ook even lopen zoeken op eBay maar kom alleen arogyaherbs ( 5511) 99.7% tegen uit India. Is dit dezelfde? 
Zijn deze vanillie stokjes wel soepel en wat nattig?

Deze heb ik idd ook gekocht. Ze zijn heel soepel. Wat bedoel je met nattig?

38

Re: Vanillestokjes kopen via www.

Lillyan schreef:
Ghislaine schreef:

Ik heb ze ook besteld! Ik stond eerste even raar te kijken naar de manier waarop ze verpakt waren, maar lekker dat ze ruiken!! De hele keuken rook ernaar, nu zitten ze goed verpakt in een wekpot.
En ik doe de opengesneden stokjes ook in de suikerpot.

Heb ze ook besteld, maar de mijne ruiken helemaal niet lekker, sterker nog ze stinken, lijkt wel of ze aangebrand zijn, jammer maar helaas 20 stokjes de prullebak in  :|

Heb je ze wel opengesneden? Ik moest in het begin heel erg wennen aan de hele sterke geur hoor, dus niet te overhaast weggooien!

39

Re: Vanillestokjes kopen via www.

Als de stokjes er droog zijn dan is de kwaliteit ook niet erg goed. Ze moeten flexibele en een heel klein beetje vochtig aan voelen. Dat laatste is meestal wel als ze zeer soepel zijn

40

Re: Vanillestokjes kopen via www.

Ghislaine schreef:
Lillyan schreef:
Ghislaine schreef:

Ik heb ze ook besteld! Ik stond eerste even raar te kijken naar de manier waarop ze verpakt waren, maar lekker dat ze ruiken!! De hele keuken rook ernaar, nu zitten ze goed verpakt in een wekpot.
En ik doe de opengesneden stokjes ook in de suikerpot.

Heb ze ook besteld, maar de mijne ruiken helemaal niet lekker, sterker nog ze stinken, lijkt wel of ze aangebrand zijn, jammer maar helaas 20 stokjes de prullebak in  :|

Heb je ze wel opengesneden? Ik moest in het begin heel erg wennen aan de hele sterke geur hoor, dus niet te overhaast weggooien!

Ja heb ze ook opengesneden, zit niet echt veel merg in en ook dat wat er wel in zit ruikt echt niet lekker naar vanille.

Lcm schreef:

Als de stokjes er droog zijn dan is de kwaliteit ook niet erg goed. Ze moeten flexibele en een heel klein beetje vochtig aan voelen. Dat laatste is meestal wel als ze zeer soepel zijn

Heb het idee dat ik dus een dergelijke lading heb, mijn stokjes zijn totaal niet flexibel en zeker niet vochtig, ze zien er echt uitgedroogd uit.

Nou ja geen man overboord, uiteindelijk een verlies van € 5,00, was in ieder geval het proberen waard, maar ik waag me er niet meer aan.

Life is like one of my cakes......You never know what you're gonna get.
http://www.facebook.com/pages/Cake-Diva … ref=stream

41

Re: Vanillestokjes kopen via www.

wat jammer, de kwaliteit die ik had is echt super! ik kan het iedereen aanraden.

Dear Lord, if You can't make me skinny, please make all my friends fat!

42

Re: Vanillestokjes kopen via www.

Dat is idd jammer, het merg wat ik eruit haal is plakkerig en er zit  ook heel veel in.

43

Re: Vanillestokjes kopen via www.

Ghislaine schreef:

Dat is idd jammer, het merg wat ik eruit haal is plakkerig en er zit  ook heel veel in.


Hier hetzelfde hoor , prima spul . Denk dat jij  inderdaad een slechte lading hebt gehad . Je moet ze trouwens wel goed luchtdcht verpakken en donker bewaren.

Carpe Diem !

Re: Vanillestokjes kopen via www.

Jarmotje schreef:

Linkje naar het account van deze Hiran uit India?

Dat zou ik ook wel graag willen weten.  :D

Groetjes Bianca

45

Re: Vanillestokjes kopen via www.

schorpioentje schreef:
Jarmotje schreef:

Linkje naar het account van deze Hiran uit India?

Dat zou ik ook wel graag willen weten.  :D

Stuur me even een mailtje dan krijg je de link van me . ( Vogens de regels mag ik die hier niet plaatsen )

Groeten, Monique

Carpe Diem !

46 Laatst bewerkt door Sugar Pop (02-08-2012 09:22)

Re: Vanillestokjes kopen via www.

monique63 schreef:
schorpioentje schreef:
Jarmotje schreef:

Linkje naar het account van deze Hiran uit India?

Dat zou ik ook wel graag willen weten.  :D

Stuur me even een mailtje dan krijg je de link van me . ( Vogens de regels mag ik die hier niet plaatsen )

Groeten, Monique


Hoi,

Ik heb degenen die mij gemaild hebben antwoord gegeven.

UPDATE: Ik zag dat hij zijn hoeveelheden en prijzen iets verhoogd heeft, dus de links op mijn blog zijn niet meer relevant.

12 stuks komt nu op ongeveer € 4,85 (0,40 p/st.)
en 24 stuks op ongeveer € 7,45 (0,31 p/st.)

Hij is nog steeds aanzienlijk goedkoper dan de supermarkt waar je gemiddeld 1 euro p/st. betaalt.

Dear Lord, if You can't make me skinny, please make all my friends fat!

47

Re: Vanillestokjes kopen via www.

hoelang heeeft het geduurd eer je de vanille stokjes had ? ik heb ze 28-7 besteld en nog niets :(

op de site van ebay staat dat het 4-8 verzonden is dus ben benieuwd hoelang het nog duurt :)

48

Re: Vanillestokjes kopen via www.

nikkie83 schreef:

hoelang heeeft het geduurd eer je de vanille stokjes had ? ik heb ze 28-7 besteld en nog niets :(

op de site van ebay staat dat het 4-8 verzonden is dus ben benieuwd hoelang het nog duurt :)


Als je ze inmiddels niet al binnen hebt denk ik echt dat ze komende week arriveren hoor . En anders even mailen met de verkoper , hij antwoordt altijd netjes .

Carpe Diem !

49

Re: Vanillestokjes kopen via www.

Mijn Bestelling is binnen. Ik had ook 2x 12 stokjes besteld en maar 1x 12 stokjes gekregen. Gister gemaild en vanochtend een mailtje terug gehad dat ze opgestuurd zouden worden.

50

Re: Vanillestokjes kopen via www.

Lieve dames,

Houd er rekening mee dat de stokjes uit India moeten komen. Het duurt de ene keer misschien iets langer dan de andere.
Mochten ze om de een of andere reden helemaal niet aankomen dan ben je altijd nog verzekerd bij ebay.

Geduld is een schone zaak! ;)

Dear Lord, if You can't make me skinny, please make all my friends fat!