1

Onderwerp: pioen en pioentje

Taart met een pioen en een pioen in knop.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8NF88N4L.jpg

Re: pioen en pioentje

Bij de meeste van die pioenen herkende ik de bloem echt niet, en hier is ie echt zoo mooi! complimenten! :D

'' Make cakes, no war'' ♥

3

Re: pioen en pioentje

jaa dit zijn echte pioen rozen! mooi zeg. mag ik vragen welke uitsteker je hiervoor gebruikt hebt?

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

4

Re: pioen en pioentje

o wat vind ik deze mooi gemaakt,geweldig  :thumb:  :thumb:  :thumb:
grt Carla

5

Re: pioen en pioentje

PRACHTIG....bijna t MOOI voor woorden :thumb:

6

Re: pioen en pioentje

Wauw!!!. Inderdaag ook benieuwd welke uitsteker je hiervoor hebt gebruikt!!

Re: pioen en pioentje

taartenbakstertje schreef:

Bij de meeste van die pioenen herkende ik de bloem echt niet, en hier is ie echt zoo mooi! complimenten! :D

Ik deel die mening, maar deze zijn briljant! Heel mooi, allebei, zowel de knop als de bloem!

8

Re: pioen en pioentje

echt ontzettend mooi!

Re: pioen en pioentje

Heel mooi.

Groetjes Bianca Wolst

10

Re: pioen en pioentje

Prachtig gewoon!!

Groetjes, Renata

11

Re: pioen en pioentje

Echt super mooi, ben ook heel benieuwd welke petalcutter je hebt gebruikt. Ook nog een nerfvormer?

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

12

Re: pioen en pioentje

Prachtig!!!

Re: pioen en pioentje

Annemarie29 schreef:

Echt super mooi, ben ook heel benieuwd welke petalcutter je hebt gebruikt. Ook nog een nerfvormer?

ja ik ook... :Y

'' Make cakes, no war'' ♥

14

Re: pioen en pioentje

Ik heb voor deze pioen de uitstekerset en veiner van Design the Cake uit de USA gebruikt. De veiner is niet super, voor de grootste bloemblaadjes past hij eigenlijk net niet.
Maar met een wat bredere traanvormige uitstekerset maak ik ook wel eens pioenen, gaat ook goed hoor. (De randen uitdunnen met de boltool en niet te veel frillen).

Bedankt voor de leuke en aardige berichtjes!

Groetjes,
Jannet

15

Re: pioen en pioentje

Wat een mooie pioen zeg!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

16

Re: pioen en pioentje

Ik heb pioenrozen in mijn tuin en eerlijk gezegd vond ik ze ook nooit echt lijken, maar deze is een echte pioen roos, geweldig :Y  :thumb:

groetjes elfje elly

17

Re: pioen en pioentje

:thumb: Wauw! je taart is super strak en lekker hoog,je strik prachtig, de foto,s zeer profesioneel maar die pioenroos !!! Niet normaal meer zo echt!!

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

18

Re: pioen en pioentje

Prachtig

19

Re: pioen en pioentje

Geweldig :thumb:

20

Re: pioen en pioentje

supermooi !

Groetjes, Conny

Re: pioen en pioentje

Jannet schreef:

Ik heb voor deze pioen de uitstekerset en veiner van Design the Cake uit de USA gebruikt. De veiner is niet super, voor de grootste bloemblaadjes past hij eigenlijk net niet.
Maar met een wat bredere traanvormige uitstekerset maak ik ook wel eens pioenen, gaat ook goed hoor. (De randen uitdunnen met de boltool en niet te veel frillen).

Bedankt voor de leuke en aardige berichtjes!

Groetjes,
Jannet

Ik heb op de website gekeken en volgens mij heb jij dezelfde uitsteker gebruikt, tenminste daar lijkt jet op, als veel andere -in mijn ogen niet gelijkende- pioenrozen. Ja hoe zeg je dat netjes want ik wil niemand beledigen of tekort doen! Is het misschien mogelijk dat je een plaatje schiet van de uitsteker? Wil niet teveel eisend zijn hoor, ben alleen razend enthousiast over jouw pioen!

22 Laatst bewerkt door Jannet (17-02-2012 09:46)

Re: pioen en pioentje

Muffinandmore: het is deze uitsteker. Helaas momenteel bij Decorate the Cake 'sold out'.
Mocht iemand hem ergens anders tegenkomen..ik hou me aanbevolen!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MXBS8WPG.jpg

Groetjes,
Jannet

Re: pioen en pioentje

Dank voor je moeite! Ik hou het in de gaten..... supersnelle actie van je!

Re: pioen en pioentje

Oooh, echt supermooi, dit is suikerkunst op haar mooist !

25

Re: pioen en pioentje

Super!!!

groetjes Wilma