1

Onderwerp: Even Voorstellen

Hallo allemaal.

Ik wil mij even voorstellen. Mijn naam is Ann en ik woon in Rijswijk Z.H.
Donderdag 17 en 24 januari krijg ik mijn eerste workshop taarten decoreren en bol taartjes maken in s-Gravenzande.
Graag had ik de workshop gedaan die je alle kneepjes leert maar helaas wordt die niet op donderdagavond gegeven.Door mijn werkzaamheden kan ik alleen op Donderdagavond.
Maar ik heb het gevraagd of de mogelijkheid bestaat om die cursus die dan weer in Maart begint op de Donderdag te doen en daar wordt misschien rekening mee gehouden. Het lijkt me fantastisch leuk werk als ik op de site's zie wat een kunstwerken er gemaakt worden prachtig is dat van babytje's ,barbie's etc het lijkt me wel een heel werk omdat onder de knie te krijgen.Maar ik denk dat deze kunstenaars al heel lang bezig zijn.
Een pluim voor alle taartmeiden en asl ik mijn eerste workshop heb gehad meld ik me wel weer hoe het gegaan is.

groetjes van Ann

2

Re: Even Voorstellen

Jaaaa... tuurlijk ga jij je dan weer melden! Want jij gaat gewoon hartstikke leuke, goeie, mooi gedecoreerde taarten maken!!!

Ik wens je heel veel succes en plezier met het volgen van de workshops en daarna met het zelf aan de slag gaan! Vergeet niet je taart te fotograferen en ons, via de Taarten Parade, mee te laten genieten he!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

Re: Even Voorstellen

HA een buurvrouw (den haag en rijswijk zijn toch buren :D)welkom hier.
En je gaat bij Marianne workshoppen .........en da's gezellig, heb ik ook gedaan en je zal vast versteld staan van je eigen kunsten, dat je zomaar zo'n mooie taart voorelkaar krijgt en dan.........dan volgen er nog vele, en nog vele uurtjes op dit forum

Alles goed???? nee 3 fout

Re: Even Voorstellen

Hoi Nanan,

Welkom bij de club!

groet,
saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

5

Re: Even Voorstellen

Hoi Allemaal,
Nou mijn eerste workshop zit er op.Ik heb2 van de drie boltaartjes gemaakt, en ze zijn leuk geworden. ik ben er helemaal weg van.
De derde moet ik thuis maken ik had er geen tijd meer voor, maar ik ga lekker klussen thuis.Het was heel erg gezellig bij Marianne we lieten onze koffie koud worden kan je nagaan hoe wij bezig zijn geweest we hadden alleen maar oog voor wat we aan het maken waren.
Nou jullie hebben er weer een verslaafde bij hoor.
Ik zou graag mijn taartjes willen showen hier op de site maar weet niet hoe ik dat moet doen.

groetjes van Nanan (Ann)

groetjes van Ann

6

Re: Even Voorstellen

Bovenin de taartenparade staat een sticky, en daarin staat precies hoe je je foto kunt plaatsen.

Welkom trouwens op het forum! Ik vertel eerst over de foto's... hahaha... wij zien hier gewoon graag taartjes voorbij komen :D

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

Re: Even Voorstellen

Welkom op dit gezellige forum

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.