51

Re: Omgeving Venray???

Dat had ik inderdaad ook begrepen  :Y
Zelf vind ik het niet jammer, kwam er zowiezo niet voor taartspulletjes en vond de prijzen er ook veel te hoog.

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

Ik ging er af en toe even kijken als ik er in de buurt was...vond het een zéér vervelende winkel..eigenaresse (?) met een zeer harde stem die altijd aan het klagen was over dingen tegen haar personeel...kon t zelfs horen als ik aan de andere kant van de zaak stond....of personeel wat staat te kletsen aan de telefoon, en ik maar wachten aan de kassa....Maar....jammer dat ik niet meer af en toe kan snuffelen....

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

53

geetje schreef:

Nee, ik ga altijd naar cake-world in Deurne.

En wie of wat is Else in Venray?

waar zit dat taart winkeltje in deurne woon zelf ik Lierop dus ook niet zover van deurne venray en IJselstein (weet nooit precies hoe je het schrijft) daar woont trouwens ook een hele goede vriendin van mij

54

cake-world heeft ook een eigen website: www.cake-world.com

marion is een schat, en heeft eigenlijk altijd alles wel op voorraad. gisteren weer rekening van bijna 70 euro ivm mijn kosten voor Wilton cursus 3

55

Marion is zeker een schat.
Als je grotere hoeveelheden wilt van iets, even van te voren laten weten aan Marion, dan zorgt ze, dat ze het heeft.

56

LoveCC schreef:

Ik woon ook in de buurt.
In Mierlo!

en ik in Lierop

57

Heeee dames (en heren???) ik kom hier ook maar eens even kijken.
Kom al jaren op deze site maar echt geweldig decoreren kan ik nog niet.

Bij de nieuwe Jamin hebben ze een heel schap met allerlei leuke bakspulletjes, en het assortiment bij de Xenos wordt ook steeds uitgebreider. Misschien hebben jullie er wat aan.

Nog een hele andere vraag.
in december hebben we een verjaardag.
En ik wil dan graag een vulling gebruiken van zelfgemaakte
bramenjam.
Nu de vraag: weet iemand waar ik bramen kan plukken en wanneer ze rijp zijn?

Thanx

58

Is Venlo ook omgeving Venray, ja toch?  :D
Leuk om jullie hier allemaal te vinden.

Don't wreck a sublime chocolate experience by feeling guilty.  ~Lora Brody

Tuuuurlijk is Venlo omgeving Venray!!  :)

60

Venlo is geweldig :)

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

ireen123 schreef:

Venlo is geweldig :)

Maar Tegelen is natuurlijk beter..... :P

62

is iemand al in het nieuwe taartenwinkeltje in venray bij het busstation geweest???? ervaringen hoor ik graag. zag toevallig vorige week dat die er zat, maar helaas geen tijd om er naar toe te gaan

63

Ik ken de winkel bij het busstation nog niet, maar wel de eigenaresse. Ze zat eerst op n andere locatie. Marijke is een zeer bedreven taartenbakster en geeft ook super workshops!! Kijk maar eens op http://sugarsweetcompany.nl/

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

64

Hallo !

Leuk om te zien dat er meerdere mensen in de buurt aan het taarten zijn. Ik kom zelf uit Ysselsteyn en woon hier iets langer dan een jaar. Ik kom oorspronkelijk uit Heerlen, maar ben gaan samenwonen met mijn vriend die uit Venray komt.

Zaterdag wil ik mijn eerste fondant taart gaan maken. Ik vind het heel spannend, maar heb er ook super veel zin in!
Afgelopen weekend wel al wat bloemtjes geknutselt om mee te decoreren.

Weten jullie of er in de buurt ook al eens iets georganiseerd wordt om samen taarten te maken?

Groetjes Nicole

65

anita82 schreef:

Heeee dames (en heren???) ik kom hier ook maar eens even kijken.
Kom al jaren op deze site maar echt geweldig decoreren kan ik nog niet.

Bij de nieuwe Jamin hebben ze een heel schap met allerlei leuke bakspulletjes, en het assortiment bij de Xenos wordt ook steeds uitgebreider. Misschien hebben jullie er wat aan.

Nog een hele andere vraag.
in december hebben we een verjaardag.
En ik wil dan graag een vulling gebruiken van zelfgemaakte
bramenjam.
Nu de vraag: weet iemand waar ik bramen kan plukken en wanneer ze rijp zijn?

Thanx

Hoi

Ik zag dat je nog geen antwoord had op je vraag. Bramen staan in het bos en kun je(meestal) zo gaan plukken. In Vlakwater staan behoorlijk wat bramenstruiken en ze zijn nu goed aan het groeien.
Ik weet niet of je daar weleens komt? In de speeltuin ofzo, maar de bossen er omheen staan vol met bramenstruiken aan de paden. Succes!!

met een taart in de hand, maak je overal vrienden

66

Vinden jullie de prijzen bij de Jamin ook zo hoog?
Ik bestel liever via internet, zelfs met verzendkosten ben ik dan nog vaak goedkoper uit.
Regelmatig bestel ik via deleukstetaarten maar tegenwoordig hebben we er nog een site bij. De thuisbasis van deze mensen is Venray!!!
Kijk maar eens op Lekkurr.nl
Hier kun je ook workshops volgen.

67

24 kitchen heeft nu een tabel op de site voor alle groenten en fruit wanneer dat rijp is ( het seizoen voor...bijv bramen).

de lekkurr site is net Jamin met een beperkt assortiment.
Volgens mij allemaal funcakes met eigen sticker.

68

Lekkurr begint net, dus kan nog uitbreiden. De eigenaren staan altijd voor je klaar en als je iets nodig hebt, kunnen ze er vast wel aan komen.

69

ireen123 schreef:

de lekkurr site is net Jamin met een beperkt assortiment.
Volgens mij allemaal funcakes met eigen sticker.

De inhoud van de lekkurr mixen is absoluut geen funcakes, dit kun je ook zien aan de meng verhoudingen. Daarbij proef je het ook direct dat het geen funcakes is.

70

Ik kom zelf ook uit venray. Misschien leuk om een x met een paar mensen te gaan freubelen.

71

Pff, wil graag wat cursussen doen maar wat zitten die allemaal ver weg...
Is natuurlijk ook niet zo handig voor mij zonder rijbewijs en al had ik er een is het een duur grapje om naar Arnhem of Nijmegen te rijden voor een cursusje.
Vroeg me af hoe jullie dit doen, toch een heel stuk rijden om iets te leren? :(

72

WickedMir schreef:

Pff, wil graag wat cursussen doen maar wat zitten die allemaal ver weg...
Is natuurlijk ook niet zo handig voor mij zonder rijbewijs en al had ik er een is het een duur grapje om naar Arnhem of Nijmegen te rijden voor een cursusje.
Vroeg me af hoe jullie dit doen, toch een heel stuk rijden om iets te leren? :(

Hoi

Ik heb zelf een Wilton cursus in Arnhem gevolgd, maar ik zag dat Marijke van SugarSweetCompany ze nu ook tussen haar workshops heeft staan. Dus toch in Venray te volgen!!
Maar in Melderslo kun je ook workshops volgen bij creataart. En als je de kans hebt, echt doen!! De cursussen zijn heel leuk en je leert er altijd wat van.

73

Ik zag vandaag dat Yvonne van Yvonne's cake creations in Venlo, nog steeds bestaat.
Is in Venlo.

Esther, van esthers feestelijke taarten, geeft geen workshops...toch???? of wel Esther? ;)  dat is in Tegelen

Allebei op de fiets te doen. :lol:

Neeeeeee....ik heb dat 2 keer gedaan, voor bekenden...is niks voor mij! Laat mij maar lekker voor mezelf knommelen.......Heb alleen maar stress van workshops!

75

Ah ja, goede tips dames , Venlo en Venray is goed te doen voor mij ( zit in Blerick :) )