26 Laatst bewerkt door moe45 (23-10-2011 01:56)

Re: Eetbare wiebeloogjes

Dames de wiebeloogjes kan je bij de xenos kopen.

27

Re: Eetbare wiebeloogjes

Wat een grappig idee, ik heb ook wel intresse  :D

28 Laatst bewerkt door meetje (23-10-2011 05:29)

Re: Eetbare wiebeloogjes

ik heb ook intresse, want 1000 in 1 keer is toch wel erg veel.
IK hoor het graag als de gezamelijke koop doorgaat.

29

Re: Eetbare wiebeloogjes

moe45 schreef:

Dames de wiebeloogjes kan je bij de xenos kopen.

Die zijn niet eetbaar!!!

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

Re: Eetbare wiebeloogjes

Ik doe graag mee!

31

Re: Eetbare wiebeloogjes

Ik heb ook wel interesse :Y

Zondag 14 oktober loop ik 4 Mijl voor de Dierenbescherming afdeling Groningen. Je kan mijn actie steunen via http://www.geef.nl/sharon of http://www.geef.nl/actie/miles-4-animals - Alvast bedankt!

32

Re: Eetbare wiebeloogjes

ik ook   :Y

33

Re: Eetbare wiebeloogjes

je kan ook lege capsules kopen, want dat is het eigenlijk. gewoon in NL te koop. eetbaar balletje erin en wit fondant erachter.

scheelt je best veel centjes  :Y

Let them eat cake
http://annettes.tk/

34

Re: Eetbare wiebeloogjes

@mamannette: daar gaat het juist ook om. Ik ga een lading lege capsules kopen om zelf oogjes van te maken. De apotheek hier in het dorp verkoopt ze niet leeg. En omdat de enige niet-louche (lees: niet drugs-gerelateerde) webwinkel waar ik ze gevonden heb een winkel is waar je ze per 1000 stuks moet kopen, is het handiger om een gezamenlijke inkoop te doen. Kan iedereen z'n eigen oogjes maken.

Als jij weet waar ze in kleinere hoeveelheden te koop zijn hoor ik het graag  ;)

En nee, moe45: de wiebeloogjes van de Xenos (of de action, of hobbywinkels) zijn inderdaad niet eetbaar. Vandaar dit alternatief  :Y

35 Laatst bewerkt door mamannette (23-10-2011 15:22)

Re: Eetbare wiebeloogjes

Mijke79 schreef:

@mamannette: daar gaat het juist ook om. Ik ga een lading lege capsules kopen om zelf oogjes van te maken. De apotheek hier in het dorp verkoopt ze niet leeg. En omdat de enige niet-louche (lees: niet drugs-gerelateerde) webwinkel waar ik ze gevonden heb een winkel is waar je ze per 1000 stuks moet kopen, is het handiger om een gezamenlijke inkoop te doen. Kan iedereen z'n eigen oogjes maken.

Als jij weet waar ze in kleinere hoeveelheden te koop zijn hoor ik het graag  ;)

En nee, moe45: de wiebeloogjes van de Xenos (of de action, of hobbywinkels) zijn inderdaad niet eetbaar. Vandaar dit alternatief  :Y

goed gelezen  :o 

niet drugsgerelateerd... zit idd op de wapwinkel te kijken hahahaha krijg flashback naar vroegah.
ik check de apotheek hier ook wel even

Let them eat cake
http://annettes.tk/

36

Re: Eetbare wiebeloogjes

@mijke79 heb je nog steeds niet genoeg mensen voor die 1000 stuks dan?

ze waren toch 45, 00 voor 1000?

lijkt me toch dat er zeker wel een 10 mensen zijn die ook interesse hebben
misschien wel veel meer ook
nou dan zou ik zeggen bestel maar bestel maar bestel maar
Ik wil er wel 50 of 100 van je hoor
en de rest van de dames denk ik ook wel dus je bent ze zo kwijt  :lol:

rollin rollin keep that fondant rollin ........role out whoeha =D

37

Re: Eetbare wiebeloogjes

heb je bij de brouwmarkt gekeken. ik zat even mee te googlen die zijn nog vega ook.  :Y

Let them eat cake
http://annettes.tk/

38

Re: Eetbare wiebeloogjes

@Vicenza: ja hoor, er zijn er zeker al genoeg. Maar ik had aangegeven dat ik maandag even een lijstje zou maken en dan ook zou bestellen. Vandaar dat ik nog even wacht. Komen er meer, dan bestel ik er gewoon 2000. Of 3000. Of... Je snapt 'm wel ;-)

Ik ben ze voor ongeveer 35 euro incl verzendkosten per 1000 stuks tegengekomen, vegetarisch. Dat lijkt me het handigst, omdat die ook het snelst afbreken in je maag. Ben je er ook weer sneller vanaf ;-)

En dan zou het uitkomen op zo'n 3,50 voor 100 stuks (+ verzendkosten naar jullie toe, maar ze wegen geen drol dus dat zal niet zoveel zijn).

Nogmaals: ik maak morgen even een lijstje en dan ga ik ze bestellen.

39

Re: Eetbare wiebeloogjes

ze verkopen de oogjes ook bij de jamin, helemaal eetbaar

40

Re: Eetbare wiebeloogjes

@cis78: Echt waar? Van die wiebeloogjes? En wij maar moeilijk doen hier... *proest*

Weet je toevallig ook wat ze daar kosten? Dan weet ik ook of het nog loont om ze zelf te maken. Al wil ik het sowieso wel een keer proberen, want zelfgemaakt is altijd leuker dan zelfgekocht  ;)

41

Re: Eetbare wiebeloogjes

cis78 schreef:

ze verkopen de oogjes ook bij de jamin, helemaal eetbaar

Zijn dat niet gewoon de eye-candy's van Wilton?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

42

Re: Eetbare wiebeloogjes

Ik zou ook even bij de apotheker langsgaan. Grote kans dat die ze wel meegeeft als je zegt waar ze voor dienen. Als hij ze niet zelf heeft kan hij ze ook vast wel bestellen!

43

Re: Eetbare wiebeloogjes

Ik wil er ook wel een aantal!

44

Re: Eetbare wiebeloogjes

Deze capsules kan je gewoon bij de apotheek kopen. Heb ik in het verleden regelmatig gedaan om homeopatische kruiden in te doen om die vervolgens aan onze kat te geven...
Daar hoef je de meneer/mevrouw van de apotheek niet eens lief voor aan te kijken, ze verkopen ze gewoon. Zo uit mijn hoofd kocht ik ze meestal per 30 stuks.

Life is what you bake it.

45

Re: Eetbare wiebeloogjes

Hallo,
Ik heb de berichten hierboven even gelezen en ik heb een heel mooi adresje waar je ze kan kopen. Ik koop ze daar altijd om parfumflesjes voor mijn poppenhuis mee te maken.
http://www.stellaquepassa.nl
Hoeven jullie ze niet per 1000 te bestellen.
Succes. :)

Re: Eetbare wiebeloogjes

Als je gaat bestellen heb ik ook wel interesse!

Re: Eetbare wiebeloogjes

ik wil ze ook wel
groetjes teergram31083

48

Re: Eetbare wiebeloogjes

Ik heb ook interesse als je gaat bestellen
groetjes Jaleesa

walking on buttercreamclouds .....

49

Re: Eetbare wiebeloogjes

Even uppen. Ik heb inmiddels weer genoeg geld op mijn rekening staan om een lading capsules te bestellen. Ik weet niet of er nog mensen interesse hebben? Er zijn inmiddels hierboven namelijk ook een paar winkels genoemd waar ze ook in kleinere hoeveelheden te bestellen zijn...

Wil iedereen die nog capsules wil hebben om zelf eetbare wiebeloogjes te maken dat even in dit topic laten weten? Met het aantal capsules erbij (van één capsule kun je twéé oogjes maken)? Dan kan ik een lijstje maken en ga ik ze eind van de week bestellen.

Groetjes,
Mijke