1

Onderwerp: SPOED marsepein waar te koop

ik moet voor woensdag een taart afmaken maar zie tot mijn schrik dat mijn marsepein bijna op is. Heb wel een week geleden besteld in de webshop maar helaas nog niets binnen. Weet iemand waar men dat kan halen dicht bij Enschede, alle bakkers in haaksbergen afgeweest maar niet voor particuliere verkoop.

gr anke

2

Re: SPOED marsepein waar te koop

Hoi,

Hier doen ze het bij de bakkers wel maar ik doe het nooit meer 11 euro om een taart te bkleden met marsepein vind ik echt te gek worden.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Re: SPOED marsepein waar te koop

Misschien moet je Inge even bellen of mailen, want ik denk dat er iets is foutgegaan met de betaling als het zo lang duurt??? Normaal zijn ze echt mega-snel!
Anders kan je bij de Jamin terecht, niet zo fijn om mee te werken maar het kan wel. Jammer dat het net Sint is geweest, je bent net wat te laat :(
Maar ik zou eerst proberen ff erachter te komen waarom je bestelling er nog niet is.

Mijn website: Presentaart

4

Re: SPOED marsepein waar te koop

Een notenkraam op de markt heeft vaak ook marsepein, de toko misschien ook?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Re: SPOED marsepein waar te koop

ik heb vanmiddag bij jamin maar wat gehaald jemig 2,60 per 200 gram!!!! Maar goed ik denk dat ik het maar meng met foudant die ik nog heb.... ik heb gemaild of er wat mis is gegaan met mijn bestelling maar helaas nog niets gehoord.... nu maar hopen dat ik voor woensdag genoeg heb.
Wanneer kan ik eigenlijk mijn kapsel vullen en bekleden? Met dinsdagavond weggebracht worden en wordt woensdag gegeten.

gr anke

6

Re: SPOED marsepein waar te koop

Vind de prijs op zich wel meevallen, ik had pasgeleden marsepein bij de bakker gehaald, moest voor 400 gram ongeveer 12 euro betalen. ( doe ik dus ook niet meer haha )

7

Re: SPOED marsepein waar te koop

hier betaal je bij de bakker vor gekleurde marsepein €10,- per kg... niet echt duur dus als ik jullie hoor!

8

Re: SPOED marsepein waar te koop

nee idd, is zeker niet duur.

9

Re: SPOED marsepein waar te koop

nee dat is echt niet duur en als ik taartje zo lees valt mijn prijs ook nog wel mee. Helaas is geen enkele bakker hier in de buurt bereid om marsepein af te staan

10

Re: SPOED marsepein waar te koop

nee hier hadden ze het ook niet zelf meer liggen, zij moest het voor me bestellen bij de winkel waar hun elke dag hun gebakjes etc van bezorgd krijgen ( ze hebben geen eigen banketbakkerij meer ernaast ).

Het was ook nog blank want ze wilden het niet kleuren ( want st

11

Re: SPOED marsepein waar te koop

Taartje schreef:

Vind de prijs op zich wel meevallen, ik had pasgeleden marsepein bij de bakker gehaald, moest voor 400 gram ongeveer 12 euro betalen. ( doe ik dus ook niet meer haha )

Oh dan ben ik nog goedkoop uit voor 1 kg 13,95, maar deze marsepein is dus wel "1:1 en kun je niet vergelijken met de kwaliteit uit de webshop (1:3)

12

Re: SPOED marsepein waar te koop

Wat betekenen die verhoudingen nu precies? Want ik zie het wel steeds staan, 1:3, maar wat houdt het in?

13

Re: SPOED marsepein waar te koop

Kaatje Koek schreef:

Wat betekenen die verhoudingen nu precies? Want ik zie het wel steeds staan, 1:3, maar wat houdt het in?

Dat is de verhouding amandelen:suiker.
Dus bij 1:1 is de helft amandelen en de helft suiker (ongeveer)
bij 1:2 is een derde amandelen en 2 derde suiker.
Enzovoort

Mijn website: Presentaart