51

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Heerlijke topping! Echt enorm slecht, blijf ervan eten.
Heb ze op jouw andere recept van choco muffins gedaan, Kym. Je hebt echt goeie recepten zeg!

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Dank je wel voor het leuke compliment!!! Enne idd heeeeel slecht, maar zooo lekker  :P

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

53

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

:)  heerlijk die ga ik ook opslaan om een keertje uit te proberen hihihi

54

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Ik heb ze al verschillende keren gemaakt en krijg er telkens zéér veel lovende commentaar op. Ook zonder topping zijn ze trouwens hemels!

:thumb:

55

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Ze zijn hier bij mij thuis gek op mijn zelfgemaakte brownies maar ik denk dat ik ze hier ook wel een heel groot plezier mee doe. Ik heb het recept al opgeslagen. Nu nog de ingrediënten in huis halen. :9

56 Laatst bewerkt door karine (05-04-2012 18:09)

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Ik heb ze vandaag ook gemaakt maar ik heb ze net te lang laten staan in de oven,de bovenkant is nu wat suikerig hard maar ze zijn nog steeds lekker. Heb al buikpijn van al mijn pannen leeg te likken en voor te proeven  O-)
Maar met mn topping is het toch misgelopen vrees ik. ik heb wel melkchocolade gebruikt en mn boter niet lang genoeg gemixt vrees ik en nu is het vééls te zacht en kan er geen toef van maken. Staat nu al lang in de koelkast maar verbeterd niet? kan ik het nog redden?
Oké ...toch opgelost,gewoon wat meer geduld hebben en laten afkoelen en nu maar smullen  :9

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Ik zou er misschien nog extra boter aan toevoegen, wel even goed mixen en dan alles nog eens goed mixen, denk dat het dan wel gaat lukken! Even weer op smaak brengen met poedersuiker! Succes!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

58

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

ik ben bang dat ik deze ook echt moet gaan maken. dit zou wel eens iets voor pasen kunnen zijn  :9

liefs marieke

59

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

ze staan in de koelkast, het is dus iets voor pasen!   :Y
lekker makkelijk recept en ze zijn heerlijk  :9  je hebt met één cuppie voor de hele dag gegeten dus ze zijn ook lekker voordelig in het gebruik :D

liefs marieke

60

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Oh mijn god, zien er verrukkelijk uit!

Begrijp ik het goed als ik zeg dat er geen bakpoeder in het beslag gaat?

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Klopt helemaal, sneller en gemakkelijker kun je ze niet hebben ;-)

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

62

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Dank je voor het snelle antwoord. Er is 1 dingetje mij nog niet helemaal duidelijk,nl: het blikje gecondenseerde melk. Kan ik het blikje van het met friesche vlag of Nestlé gebruiken? Andere blikjes zijn mij niet bekend.

Ik wil ze hee graag deze week maken, kan niet wachten!

63 Laatst bewerkt door DiZa (09-04-2012 21:13)

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Dank je voor het snelle antwoord. Er is 1 dingetje mij nog niet helemaal duidelijk,nl: het blikje gecondenseerde melk. Kan ik het blikje van het merk  friesche vlag of Nestlé gebruiken? Andere blikjes zijn mij niet bekend.

Ik wil ze hee graag deze week maken, kan niet wachten!

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Ja hoor, die gebruik ik zelf ook!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

65

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

oh joepie!!
Ik had een paar weken geleden browniecupcakes gemaakt van 'joy of baking' en die waren mierzoet! echt niet lekker.
Deze ga ik zeker proberen!!! :Y

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Ik vind ze echt super! Ik hoor graag wat je ervan vond!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

67

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

ben net is gaan kijken en is hetzelfde recept, dan denk ik dat ik vorige keer iets verkeerd heb gedaan. Ik vind 250g suiker wel heel veel. Maar mijn man zegt dat dat zo hoort in brownies, dus :x
Ik ga ze gewoon nog ens proberen met jouw frosting, die lijkt me super!

68

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Hee meiden

Is de fudge ook lekker als toef maar dan zonder de boter bij te voegen (zoals die bonbon) of niet zo handig?

Ik wil hem zo gaan maken voor op de cupcakes hierboven

69

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Oh my god, ik haal ze net uit de oven en ik ben verkocht!!! Zo lekker fluffy en romig! Niet goed voor de lijn, maar wel lekker hihi..

Als ik erachter kom hoe ik een foto kan plaatsen, zaal ik dat doen!

Nog bedankt voor het delen.

70

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Oh my god, ik haal ze net uit de oven en ik ben verkocht!!! Zo lekker fluffy en romig! Niet goed voor de lijn, maar wel lekker hihi..

Als ik erachter kom hoe ik een foto kan plaatsen, zaal ik dat doen!

Nog bedankt voor het delen.

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Een vraagje:

Zijn deze het lekkerst als ze nog warm zijn of moeten ze afgekoeld zijn? Of maakt het niet uit? 

(ik heb namelijk ooit een chocoladetaart gemaakt die niet te eten was warm, maar wel heerlijk was eens ie afkoelde..)

Dream like you live forever,
Live like you die tomorrow.

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Ik zou ze niet warm eten, ze zijn heel smeuïg en als ze zijn afgekoeld zijn ze precies goed!!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Dankje voor je snel antwoord :) Nu komt er ineens nog een vraag in me op: hoelang zijn de cakejes houdbaar (en lekker!) met topping? En waar kan ik ze het best bewaren: koelkast of 'koeleberging'
Ik zou ze graag volgende week vrijdag maken zodat ik ze zaterdag en zondag op 2 feestjes kan uitdelen. Gaan ze zondag dan taai zijn of worden ze net lekkerder door ze langer te staan...

Dream like you live forever,
Live like you die tomorrow.

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Ik zou de topping koelen en pas de dag zelf opkloppen en dan op de cakejes spuiten, de cakejes zelf worden droger van de koelkast, maar in een doos in koele berging zou volgens mij goed moeten zijn, je kunt ook proberen ze luchtdicht te koelen en dan weer op kamertemperatuur laten komen voor het serveren, dat geldt ook voor de topping, anders is die hard! Succes!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

75

Re: Brownie cupcakes/chocolate Mud Cupcakes Goddelijk!

Zien er heerlijk uit  :9