Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

hmmm ziet er heeerlijk uit, heb het recept meteen opgeslagen!!!

27 Laatst bewerkt door Visite taartjes (04-09-2011 07:41)

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Nou dit zijn ze geworden!
En ze waren heerlijk!!! Jammie Jammie Jammie! :Y

http://94.100.120.235/1401000001-1401050000/1401045501-1401045600/1401045532_5_fXur.jpeg

Met de vanille toef van Hare-zoetigheid.

Lady's bedankt voor deze heerlijke recepten!

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Wauw ziet er goed uit!!!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

29

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Oei wat lekker  :) en al heb ik net een mudtaart/cake gemaakt ..deze sla ik ook op en maak ik binnen kort  :Y

Ik leer elke dag weer een beetje bij ...

30 Laatst bewerkt door Grettje (08-09-2011 12:53)

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Die wil ik dadelijk ook gaan proberen te maken met mijn dochter. :9  :P

Heb nog een hoop te leren als ik die mooie taarten allemaal zie.

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Hier ook een mudcake gemaakt, echt fantastisch!!! Heb ook nog de brownie cupcakes gemaakt, wederom een aanrader!!!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

32

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Nou ze staan hier in de oven!! Ben benieuwd :D

33 Laatst bewerkt door Wilmel (21-09-2011 09:21)

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

recept uit geprobeerd was echt heerlijkkkkkkkkkkkkk.weet niet of het aan mij lag,maar de cakejes waren de volgende dag vrij stevig en compact had iemand dit ook of ligt het aan mij bak techniek ;)

liefde en passie voor taarten bakken.

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Ik zelf doe ze altijd in een luchtdichte trommel of meteen in de vriezer als ik ze niet direct op eet, daar worden zo alleen maar lekkerder van, niet in de koelkast zetten, dan worden ze droog. Maar lekker zijn ze hè!!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

35

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Ik heb ze ook gemaakt... en ja hoor... zoontje lief heeft er 5 opgegeten van de 12 :lol: 

Thx!

36

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Hmmmmmm klinkt heerlijk, vrijdag maar eens proberen te maken!!! :Y

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

37

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

ziet er erg lekker uit..
mooi hoor :)

38

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

weet iemand met wat de zure room te vervangen is? geen idee waar ik dit moet vinden hier in spanje  :/

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Ik heb het een keer met crème Fraiche gedaan omdat ik geen zure room had en dat werkte ook, anders misschien karnemelk?

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

40

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Ik heb zo ook gemaakt en ze waren heerlijk, en zo verdwenen  :)

41

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Zien er heerlijk uit! Ga ze vanavond bakken en morgen uitdelen op school, maar even een vraagje over de toef op de cupcakes: kan ik die het beste vanavond al erop doen en ze dan in de koelkast zetten, of juist buiten de koelkast bewaren, of morgenochtend pas erop doen? Ik hoor het wel, alvast bedankt voor dit recept!!

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Ik zou ze niet in de koelkast doen, want dan drogen ze uit, je kan ze beter in een doosje bewaren buiten de koelkast, ik doe de toeven er pas als laatste op, dus dat zou ik dan morgenochtend doen, even in de magnetron, 10 sec ofzo en dan weer mixen maakt de smaak nog beter!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

43

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Top dankjewel!

44

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

kymvanderveeke schreef:

Ik zelf doe ze altijd in een luchtdichte trommel of meteen in de vriezer als ik ze niet direct op eet, daar worden zo alleen maar lekkerder van, niet in de koelkast zetten, dan worden ze droog. Maar lekker zijn ze hè!!

bedankt.zal ik ook eens proberen.ze waren zekerrrrrrr lekker :D

liefde en passie voor taarten bakken.

45

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Ik heb de cupcakes vanochtend gebakken en vanmiddag meegenomen voor bij de thee naar mijn tante, nichtje en neefje.
Ik had er een toef merengue botercréme opgedaan.
Ze waren echt zalig!!! Zo lekker zacht en smeuig!!! Ze waren allemaal fan!!!
Dit is echt een toppertje om te bewaren!!!!!

46

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Vond de topping heerlijk, alleen de cupcakes te weinig chocOlade-achtig. Ik Ga ze volgende keer met echte chocolade maken!

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

kymvanderveeke schreef:

Ik zelf doe ze altijd in een luchtdichte trommel of meteen in de vriezer als ik ze niet direct op eet, daar worden zo alleen maar lekkerder van, niet in de koelkast zetten, dan worden ze droog. Maar lekker zijn ze hè!!

Hmmm ik denk dat ik dan weet waarom mijn cc/taarten na 1 dag niet meer zo luchtig zijn.. Ik laat ze altijd op het aanrecht staat met een theedoekje of stukje folie eroverheen.

Maar ze moeten dus in een luchtdichte trommel????

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Dat doe ik altijd, of zo'n taart doos van Xenos, werkt super en kost 5,- dan gaan ze een beetje zweten en dan worden ze dus smeuïger!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

49

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Misschien een hele domme vraag hoor, maar waar vind ik zure room in de schappen? En hoe heet dit op de verpakking? Wil ze graag eens proberen.

50

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

@linda1: in de koeling waar ook yoghurt, slagroom en créme freche (bij AH iig) staan... zure room is net als creme freche ,maar dan iets steviger...