1 Laatst bewerkt door cindydorssers (01-08-2011 09:31)

Onderwerp: freubelavond breda ( in de nieuwe ruimte ) sept.(maandelijks?)

hoi allemaal
nu de nieuwe ruimte klaar is wil ik hem natuurlijk zoveel mogelijk gebruiken, dus ik dacht, wat is nu leuker dan een terugkerend freubelmomentje.
voor sept wil ik graag een datum van jullie horen.....waar gaat de voorkeur naar uit?
vanaf okt dacht ik aan misschien elke laatste vrijdagavond van de maand ofzo iets?
laat maar eens weten wat jullie ervan vinden, denken,leuk vinden.

ik kan 9 mensen plaatsen,maar als we een beetje schuiven eventueel ook meer

groetjes cindy
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BMGQS7DP-D.jpg

Van Cindy , workshopruimte en taart(web)winkel in etten-leur, kom gezellig eens langs.

2

Re: freubelavond breda ( in de nieuwe ruimte ) sept.(maandelijks?)

Leuk idee zeg, ik woon dan niet in de directe omgeving, maar altijd leuk om te freubelen!

Wat een prachtige ruimte heb je trouwens!

Groetjes,
Marianne

3

Leuk idee.
Als ik kan kom ik graag. Freubelen ben nog wel beginnende. Maar lijkt mij erg leuk. Ik hoor het wel.
En inderdaad erg mooie ruimte heb je.

Gr jessica

4

Hoi Cindy,

Je had me al een mailtje gestuurd. En lijkt me wel leuk om een keertje te komen. 2 september was de eerste keer, toch? Ik zou graag de cricut cake eens uitproberen. Ik wil dat weekend een taart maken voor mijn eigen verjaardag, dus lijkt me een goed moment!

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

5 Laatst bewerkt door fluppyduck (02-08-2011 19:59)

mmm ik weet eigenlijk niet precies wat zo'n freubelavondje inhoud?

Is dat ervaringen met elkaar delen, dingen van elkaar leren of een soort workshop idee en wat voor kosten zitten er aan verbonden? Sorry voor mijn vragen maar ben nog een groentje wat dit betreft :D

ik vind het in ieders geval wel leuk klinken, dus waarschijnlijk houd ik me aanbevolen ;)

p.s. je hebt wel een super mooie ruimte zeg, mag je best trots op zijn!!!

gr lon

6

wel een heel leuk idee maar op vrijdagavond kan ik eigenlijk nooit.

groetjes Jolanda

Met vriendelijke groet
Jolanda

Het lijkt mij ook heel gezellig, alleen weet ik ook nog niet zo goed wat het inhoud hihi  :o

Groetjes

@movado : de inloopfreubel op 2 sept is iets anders dan deze, op de inloop gebruik je echt alleen mijn materiaal en mag je alles uitproberen ( dit is een onderdeel van mijn workshop programma)
natuurlijk ben je dan van harte welkom hoor.

de freubel waar ik nu een datum voor wil prikken is echt voor mensen van het forum die gezellig met andere ,,taartverslaafden ,,een avondje willen kletsen en dingen van elkaar leren, en ook hier ben je meer dan welkom, hoe meer hoe gezelliger!

@ fluppyduck er zijn geen kosten aan verbonden, maar misschien iets lekkers meenemen?

@yolanda : wil jou er wel bij hebben natuurlijk :) was echt gezlli de laatste keer dus wat voor avond komt je het beste uit?

groetjes cindy

Van Cindy , workshopruimte en taart(web)winkel in etten-leur, kom gezellig eens langs.

9

Dan wil ik, afhankelijk van de datum ook komen freubelen...

10

Lijkt me gezellie! Maar vrijdagavond komt voor mij ook niet uit.
De rest van de week wel, vooral woensdagavond.

Ik hoor het wel!

11

Het lijkt me zo gezellig maar ik ben pas een beginner!!

Groetjes Puck

12

Cindy ziet er leuk uit zeg!! Ik heb ook wel interesse dus welke datum wordt het?

Groetjes Melanie

13 Laatst bewerkt door jolandavrk (05-08-2011 11:12)

cindydorssers schreef:

@movado : de inloopfreubel op 2 sept is iets anders dan deze, op de inloop gebruik je echt alleen mijn materiaal en mag je alles uitproberen ( dit is een onderdeel van mijn workshop programma)
natuurlijk ben je dan van harte welkom hoor.

de freubel waar ik nu een datum voor wil prikken is echt voor mensen van het forum die gezellig met andere ,,taartverslaafden ,,een avondje willen kletsen en dingen van elkaar leren, en ook hier ben je meer dan welkom, hoe meer hoe gezelliger!

@ fluppyduck er zijn geen kosten aan verbonden, maar misschien iets lekkers meenemen?

@yolanda : wil jou er wel bij hebben natuurlijk :) was echt gezlli de laatste keer dus wat voor avond komt je het beste uit?

groetjes cindy

Hoi hoi,

2 september kan ik in ieder geval niet naar de inloopdag want dan ben ik op vakantie. Veel succes met je nieuwe ruimte. Wat betreft de freubel, voor mij zou 12 september en 19 september bijv kunnen.

groetje Jolanda

Met vriendelijke groet
Jolanda

14

Hee cindy,

Ik had je trouwens al gezien op de opening van jouw workshop ruimte. Ik vond het er erg mooi uit zien!!. Ik had je ook gemaild over 2 september maar zag dat je hier ook actief was dus zet ik hier maar een mailtje. Voor mij komt eigenlijk 2 september niet zo goed uit. Maar ik wens je alvast veel plezier als er een nieuwe datum komt zal ik kijken of het voor mij uit komt want zou er graag bij willen zijn : )

Groetjes Zoe

15

Hoi Cindy

Mag ik vragen wat je website adres is?
Kom zelf ook uit omg. breda en lees dat je ook workshops geeft?

hoi waridd
mijn email en website staan onderaan elk berichtje wat ik verstuur :)
als je een speciale workshop zoekt laat het zeker even weten want ik ben nog volop bezig met vanalles bedenken en uitwerken.
groetjes cindy

17

Ohh ik zie het ja oeps :D
Ik ga even  op je site kijken!
Je ruimte ziet er in ieder geval super uit!!!  :thumb:

hahaha geeft niet hoor, kom gerust binnen vallen als je in de buurt bent, ik zit hier vanavond taart te maken :)

19

Helaas niet in de buurt! :(
Maar ff overleggen met vriendin morgen denk dat we binnenkort wel interesse hebben in de cupcake workshop.
Maar dat laat ik nog wel horen dan :D

is goed hoor, en de freubel is ook erg leuk om te komen hoor, leer je veel van
groetjes cindy

21

Ik kan in september/oktober niet op maandag- en niet op woensdagavond. Voor de rest ben ik nog vrij flexibel...

12 sept.....wie komt er?

yolandavrk
cindydorssers

23

Ik ben erbij! Gezellie!  :Y

yolanda vrk
kimmymouth
cindydorssers

25

Ik wil er ook wel 12 september bij zijn :) Ik ben alleen nog wel een beginner. Dus moet ik nog iets lekkers meenemen of iets anders?? En nog een vraagje kan ik misschien met iemand meerijden??:rolleyes: Want ik weet niet of de bus daar komt eigenlijk. Ik zal zo is even kijken.

Groetjes