1

Onderwerp: omg. Leeuwarden ?

zou graag eens in contact met anderen willen komen om te leren,kletsen en gezellig taart te maken :Y
Ben een beginner,  heb nu ong. 7 taarten gemaakt en 2 stapeltaarten.

Zie dat er weinig in het noorden is, misschien kunnen we eens freubelen? (vaag woord is dat toch) :lol:  :lol:

Groetjes
Ilona

Re: omg. Leeuwarden ?

Omg. leeuwarden niet, maar wel eentje uit friesland. Ik kom uit Wolvega.

Freubelen lijkt me leuk!

Hier uit Drachten, dus ook best wel uit de buurt :Y
we hebben hier ook een freubelgoepje, maar die is al vol.
maar ik wil me ook wel bij jullie aansluiten.

4

Hoi ilona.
Ik kom uit drachten en het lijkt me leuk om eens met wat meiden of gewoon met zijn 2en te freubelen.

Groetjes renee

5

Hoi!

Ik kom uit Heerenveen, ben nog niet zo lang bezig en het lijkt mij ook wel gezellig en leerzaam om te freubelen!  :)

6

Ik kom uit Nieuwehorne. Ook niet echt heel ver.

Ik ben nog niet zolang bezig en wil graag nog veel meer leren.

7

Hier wel eentje uit Leeuwarden  :Y .
Ik moet er alleen echt tijd voor vrij maken, want heb 2 jonge kinderen rondlopen (alhoewel... eentje loopt nog niet).
Daardoor heb ik nog niet zo heel veel gemaakt en zie mezelf nog als beginner.
Deze week nog gefreubeld met het freubelgroepje in Drachten. Was wel erg gezellig en leerzaam.

Hier nog eentje uit leeuwarden

Wil binnenkort een workshop volgen
Ik heb het nog nooit gedaan maar lijkt me leuk
Om met andere dames te kletsen die het ook doen

9

Hee,

Hier 1 uit noordwolde,, is niet erg dichtbij maar lees toevallig dat er ook dames zijn uit deze omgeving! grappig zeg! freubelen en kletsen en alles kan altijd, heb vanmiddag net voor t eerst een choco taart gemaakt, met tobleronemousse en slagroom. kitkatjes aan de zijkant en choco aan de bovenkant met marsepeinen bloemen!
blijft een enorm leuke hobby!

liefs

Denk terug met een lach aan gisteren, kijk met volle moed naar morgen, maar leef vooral vandaag!

10

hier uit Franeker, lijkt me erg leuk! Ik ben ook nog een beginner heb nu 3 taarten gemaakt waaronder 1 bij een workshop. Wellicht kunnen we nog wat van elkaar leren!

A wonderfull hobby!
http://www.stephcakes.nl

hier nog 1 uit noordwolde
en wie weet kunnen we hier inderdaad ook wel weer veel van elkaar leren.
en hoe meer freubeldingen je doet hoe leuker en hoe meer je vaak van elkaar kan leren vind ik.
dus ook bij deze club wil ik mij wel aan gaan sluiten.

groetjes petra

12

hoi!

tja dat was lang geleden dat ik hier was.... een drukke periode gehad maar ben er weer! En heb meer taartjes gemaakt;-)

Ik heb 3 kinderen, is soms wat druk maar misschien moeten we toch s gaan afspreken..wellicht een sint taart?? Had net in de nieuwe mjam leuke pietjes gezien die je van royal icing kunt maken... maar kerst kan ook natuurlijk...

Kom maar op met ideeen,datum,plaats.
Het kan denk ik wel bij mij, al is mn eettafel niet ideaal maar misschien vindt ik daar wat op....

ik beloof hier vaker te zijn... :o
fijne avond!!!
ilona

13

hier uit Tijnje!

altijd leuk zulke ideen :Y

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

Ik kom ook uit Drachten... Zit in de zelfde groep als Nancy... Mocht er weer een freubelavond zijn doe ik ook graag mee.... Altijd gezellig

15

Het lijkt mij een slim plan om dan gewoon nu ter plekke een freubel avond te plannen? :) zo te horen is er genoeg animo!

Het kan alleen niet bij mij thuis, ik zag dat het eventueel wel bij Ilona kon?

Wie doet er mee en wie stelt zijn keuken- en/of eettafel beschikbaar?

A wonderfull hobby!
http://www.stephcakes.nl

16

Hallo dames,

Ik kom uit twijzel en zou ook wel mee willen doen.
Heb evt ook nog wel een grote ruimte beschikbaar op maandag avond!!!!

Hoor  het wel!!

Op een maandagavond is voor mij ook prima...alleen wanneer mijn man vroege dienst heeft... Leuk... Gezellig

18

Maandag avond is voor mij ook Oke
Dus plannen maar.

19

Maandag is goed!!! en fijn als je een grote tafel /ruimte heb want dat is een probleem bij mij...

gezellig;-) en heb er nu al zin in. ik kan denk ik wel elke maandagavond want dan is mijn man thuis.

Hester, kan het dan bij jou in de grote ruimte? op een maandagavond en nu nog een datum  wanneer de man van Miranda thuis is... Is maandag de 14de november een optie?

fijne avond!!!
ilona

Hallo allemaal,
ook ik wil graag mee doen, als ik weet waar en wanneer en wat we gaan doen.
laat maar horen

groetjes petra uit noordwolde

21

Ik wil me ook graag aansluiten. Twijzel is alleen wel drie kwartier rijden vanuit Nieuwehorne. Dan wordt het wel laat, zal mijn baas niet zo leuk vinden dinsdag haha

22

Hesterr schreef:

Hallo dames,

Ik kom uit twijzel en zou ook wel mee willen doen.
Heb evt ook nog wel een grote ruimte beschikbaar op maandag avond!!!!

Hoor  het wel!!

Hallo Hester, hoeveel mensen kun je kwijt in je ruimte?
en welke maandag past jou dan?

Groetjes Nancy

23

zeker wel 10 mensen of meer!!
prik maar een datum dan ga ik kijken of die vrij is.

24

Twijzel....das lekker dichtbij. Ik kom n.l. uit De Westereen. Heb alleen helaas geen tijd op maandag want dan MOET ik sporten. Ben net 20 kilo afgevallen en nu dus begonnen met taarten maken. Alles is nieuw voor mij en het gevolg daarvan is dat je veel moet proeven.....

25

ik kom uit leeuwarden, ik kan zo'n 9 mensen "kwijt".

groetjes Gerrie