101

Re: How To Orchidee

martjemaas schreef:

Bedankt voor je geweldige uitgebreide beschrijving.
Hoeveel gram flowerpaste moet ik ongeveer rekening per bloem / aantal bloemen?

Gut, daar vraag je me wat.... * loopt even naar de weegschaal *
iets van 7 gram ofzo?

102

Re: How To Orchidee

nog 10 daagjes :D

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

103

Re: How To Orchidee

hahahaha! Jaaaa, gezellig!  :D  :Y

104

Re: How To Orchidee

Eline25 schreef:
martjemaas schreef:

Bedankt voor je geweldige uitgebreide beschrijving.
Hoeveel gram flowerpaste moet ik ongeveer rekening per bloem / aantal bloemen?

Gut, daar vraag je me wat.... * loopt even naar de weegschaal *
iets van 7 gram ofzo?

Super bedankt! Dat geeft me een beetje een schatting

105

Re: How To Orchidee

Wwo dat ziet er echt moielijk uit! Ik ga eens kijken of ik dat ook eens kan maken bij een volgende taart. Wat geweldig zeg  :Y

106

Re: How To Orchidee

Lieve dames...De how-to is super, maar de workshop die ik vandaag van Eline heb gevolgd maakt het zooooo duidelijk en was veeeel leuker!! :)
Ik had het nog nooit gedaan, bloemen op draad maken, maar ik heb er echt zoveel plezier van gehad. (En ik ga er ook nog veel plezier van hebben in de toekomst!) Nu ik de how-to lees heb ik een mooi naslagwerkje! ;)

Als je de kans krijgt....Volgen die workshop!  :thumb:

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

107 Laatst bewerkt door Eline25 (02-11-2011 15:56)

Re: How To Orchidee

Tenx Karen!  :lol: Was super gezellig om je vandaag weer gezien te hebben en je blommeke was super!!  :Y  :thumb: O ja, en was ZWAAR vereerd dat je je allereerste gevolgde workshop bij mij hebt gedaan!  :o  :lol:

108

Re: How To Orchidee

ja, ik ga Eline maar eens een mailtje sturen voor info over een gastworkshop...

Groetjes, Dorothea.

109

Re: How To Orchidee

jeetje zeg, wat duidelijk en uitgebreid! Dank je wel, ik ga dit zeker uitproberen!

110

Re: How To Orchidee

oooohhh Dorothea

Dat zou geweldig zijn, ik ben dan zeker van de partij. Ga vast sparen zodat ik ook de uitstekers en vormers enzo dan meteen aan kan schaffen :Y

111

Re: How To Orchidee

Ik kan die balltool niet vinden bij ellen,ik  wil bestellen! ;) wie helpt me even? Eline?:)

Geniet van elke dag!!!!

112

Re: How To Orchidee

Hoi Vivian! Ja hoor, ik wil best even helpen!  :Y Alleen heb je niet zoveel aan mijn hulp, want Ellen heeft hem niet meer...  :nooo Het is iig de Celcraft Ball tool M, misschien als je een mailtje stuurt dat ze hem weer opneemt in het assortiment?

113

Re: How To Orchidee

Eline25 schreef:

Hoi Vivian! Ja hoor, ik wil best even helpen!  :Y Alleen heb je niet zoveel aan mijn hulp, want Ellen heeft hem niet meer...  :nooo Het is iig de Celcraft Ball tool M, misschien als je een mailtje stuurt dat ze hem weer opneemt in het assortiment?

Jeetje, jij bent echt snel, ik had al zo,n vermoeden :( en dacht al dat ie van celcrafts was, ik ga even googlen, thanks!

Geniet van elke dag!!!!

114

Re: How To Orchidee

kind op bed = computermomentje...  :lol: succes! heb hem zelf nog niet bij andere shops gevonden, dus als je wat weet hou ik me aanbevolen!

115

Re: How To Orchidee

Tja, bij cellcakes zelf, ga wel naar engeland in januari......mocht ik daar wat tegenkomen neem ik er 1 extra mee, of we moeten een groepsinkoop doen;)

Geniet van elke dag!!!!

116 Laatst bewerkt door heleena (07-11-2011 13:53)

Re: How To Orchidee

Wat mij betreft Fifi...graag!!!
Nog één extra dan.

Ik zag dat een volgende workshop gehouden wordt op een zondag en dat het altijd op een zondag is.
Helaas, helaas....die dag is voor mij geen optie.

117

Re: How To Orchidee

heleena schreef:

Wat mij betreft Fifi...graag!!!
Nog één extra dan.

Ik zag dat een volgende workshop gehouden wordt op een zondag en dat het altijd op een zondag is.
Helaas, helaas....die dag is voor mij geen optie.

Hoi Heleena,

nee hoor, het is ongeveer fifty fifty op zaterdag en zondag! Als je wilt, dan kan ik je op de mailinglijst zetten? Dan krijg je de complete lijst met alle opties. Moet je even je mailadres mailen...  :Y

118

Re: How To Orchidee

Ha Eline.
Via het forum een mailtje gestuurd maar lachen...vergeten om in dat berichtje mijn emailadres te zetten maar ...tja.. bij beantwoorden kom je daar natuurlijk vanzelf.  ;)
Reuze benieuwd naar alle opties.

119

Re: How To Orchidee

heleena schreef:

Ha Eline.
Via het forum een mailtje gestuurd maar lachen...vergeten om in dat berichtje mijn emailadres te zetten maar ...tja.. bij beantwoorden kom je daar natuurlijk vanzelf.  ;)
Reuze benieuwd naar alle opties.

hahaha, dat zou mij ook zo kunnen overkomen! Maar idd, ik kan je emailadres wel achterhalen nu, dus je staat op de lijst! Mail volgt vandaag!

120

Re: How To Orchidee

ik tel af,heb er zo;n zin ik ,vind ze top  :thumb:
grt Carla

121

Re: How To Orchidee

;) Gezellig Carla!!  :Y

122

Re: How To Orchidee

FiFi78 schreef:

Tja, bij cellcakes zelf, ga wel naar engeland in januari......mocht ik daar wat tegenkomen neem ik er 1 extra mee, of we moeten een groepsinkoop doen;)


Oh ben ik brutaal als ik vraag of je er voor mij ook een mee wilt nemen??  :o

123

Re: How To Orchidee

Wat een fantastische how to. Denk toch dat ik wacht met proberen tot maart, als ik je workshop heb gevolgd.

124

Re: How To Orchidee

Prachtig!
Ben ook even op zoek gegaan, maar kom niet helemaal uit de uitsteker Lindy Smith en veiner.
Uitsteker is s of ware grootte en veiner is 7 cm (op) of 8 cm.

Wie kan mij vertellen of uitsteker ware grootte en veiner 8 cm. de goede combi is?

125

Re: How To Orchidee

Eline echt prachtig die bloemen !!! die bloemen staan echt bij mij op nummer 1 van aanleren. En met deze duidelijke foto's lukt het vast.

WHAA boehoehoe...... Ik weet niet of het aan mij leg maar de webshop van Ellen deed het gister nog wel.. dus ik helemaal kijken WOW en WAUW... PRachtig en die wil ik hebben en die wil ik hebben...

vandaag ik denk ga nu bestellen... na even overleg te hebben gehad....


ik krijg die site gewoon niet op me scherm leg dat aan mij??? bij suikerkunst hebben ze heel andere...

heeft iemand perongeluk nog een andere webshop gevonden die ze verkopen? Wilde zo graag voor me moeder haar verjaardag en me zus haar trouwen die bloemen maken voor op de taart.