1

Onderwerp: OVER DE GALERIE.

Wij, het moderator-team, zien heel veel taarten verschijnen hier op het forum. Alle barbie-, baby-, bruidstaarten komen in de galerie te staan maar de galerie is te druk, niet meer overzichtelijk.
Om weer wat overzicht in de galerie te krijgen zullen we de taarten uit de galerie halen die er het langste in staan.
Wij hopen op jullie begrip.

2

Re: OVER DE GALERIE.

blijven de sinterklaas taarten nog even staan?

Alles goed???? nee 3 fout

3

Re: OVER DE GALERIE.

Tuurlijk! Alleen het aantal barbie/bruids/baby taarten gaat verminderen. De rest blijft hoor ;)

4

Re: OVER DE GALERIE.

laat ik nu toch doorhebben dat mijn barbietaart er ook tussen staat (original blond :lol:)ik wist ook niet dat alle taarten in de gallerie werden gezet, maar hij staat er

Alles goed???? nee 3 fout

5

Re: OVER DE GALERIE.

Wauw, zie nu opeens dat mijn geboortetaartje er ook tussen staat. Leuk zeg!

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

6

Re: OVER DE GALERIE.

Nathalie schreef:

Om weer wat overzicht in de galerie te krijgen zullen we de taarten uit de galerie halen die er het langste in staan.
Wij hopen op jullie begrip.

Ik begrijp dat er een maximum aan het aantal foto's zit en dat ze daarom weer verwijderd moeten worden, maar ik vind het heel jammer dat ook de allermooiste verdwijnen!
Ik wilde even inspiratie opdoen voor een babytaart, maar ik miste alle leuke taarten die ik verwachtte te zien... En dat zou toch een beetje het doel van de galerie moeten zijn (zodat het niet heel erg is als je laptop met alle leuke babytaartfoto's crasht ;)).

Is het niet mogelijk gewoon de leukste taarten te laten staan? Ik wil wel jureren :lol:
Geintje hoor, misschien gewoon de taarten die het vaakst zijn bekeken in de galerie (?) of die met de meeste reacties? Of gewoon die jij het mooist vindt. Ik vertrouw je oordeel volledig :D
Ben wel benieuwd of er meer zijn die dat handiger vinden!

7 Laatst bewerkt door Tinkelbel (04-07-2008 10:26)

Re: OVER DE GALERIE.

Met de zoekfunctie kom je toch ook al een h

8

Re: OVER DE GALERIE.

Ik zie dat de galerie niet alleen is uitgedund qua taarten per onderwerp, maar dat er nog slechts drie categorie

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

9

Re: OVER DE GALERIE.

Ria (M.C.) schreef:

IWorden taarten voor feestdagen (sinterklaas, Kerstmis, Pasen, moeder-/vaderdag) er te zijner tijd weer bij gezet (een maandje van tevoren bijvoorbeeld voor inspiratie)?

Yep :Y

Persoonlijk vind ik een categorie "whimsical" ook wel leuk, maar ja, je kunt - begrijpelijk - niet alles hebben. Voordeel van deze laatste is natuurlijk wel dat die niet zo gauw aan het maximum zit :D.

Daar mag Nathalie over beslissen, die heeft er het meeste werk aan ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Re: OVER DE GALERIE.

Ria (M.C.) en Marianne schreef:

Persoonlijk vind ik een categorie "whimsical" ook wel leuk, maar ja, je kunt - begrijpelijk - niet alles hebben. Voordeel van deze laatste is natuurlijk wel dat die niet zo gauw aan het maximum zit :D.

Marianne: Daar mag Nathalie over beslissen, die heeft er het meeste werk aan ;)

Die wil ik vanaf nu best wel gaan verzamelen. Mocht er iemand heel veel tijd over hebben om de andere tussen alle taarten uit te halen mag me de linkjes verzamelen en doorsturen ;) Daar heb ik echt geen tijd voor.

Marianne, maak hem dus alvast maar aan achter de schermen ;)

11

Re: OVER DE GALERIE.

Misschien kunnen degenen die de laatste tijd een whimsical gemaakt hebben en die het leuk vinden als hun taart in de galerie opgenomen wordt, zelf even het linkje aan Nathalie sturen.....

Wel leuk hoor! Alvast bedankt!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

12

Re: OVER DE GALERIE.

ehm...misschien een beetje domme vraag :o , maarruh...wat is whimsical?????:think:

13

Re: OVER DE GALERIE.

chadyl schreef:

ehm...misschien een beetje domme vraag :o , maarruh...wat is whimsical?????:think:

:D dat is een andere naam voor Topsy Turvy

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

14

Re: OVER DE GALERIE.

Mad hatter kom je ook tegen. Het zijn allemaal benamingen voor die expres scheef gemaakte, scheef opgebouwde taarten.

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

15

Re: OVER DE GALERIE.

En Lindy Smith noemt het weer een 'Wonky Cake'...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

16

Re: OVER DE GALERIE.

Ok thnx, weer wat geleerd :-D

17

Re: OVER DE GALERIE.

Ik heb gisterenavond een mailtje gekregen van "tipseytaartje" met de scheve schonen tot maart 2008! Nogmaals dank je wel Tirza!!

Hij gaat er dus degelijk komen binnenkort (een onderdeel in de galerie ;))

18

Re: OVER DE GALERIE.

graag gedaan... :D

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

19

Re: OVER DE GALERIE.

H

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

20

Re: OVER DE GALERIE.

Sabine, Sabine... (topsy turvy van haar staat in de galerie). Denk ik: wie is dat nu weer. Zie ik eronder staan: Cakes by Bien. Oooooooooooooooooh..... dieeeeee! :lol:

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

21

Re: OVER DE GALERIE.

Op pagina 6 van de bruidstaarten in de galerie staat mijn creatie... Alleen staat er Marjolein onder ipv Marjolijn! Willen jullie dit veranderen please :) thanks!

22

Re: OVER DE GALERIE.

@ Marjolijn: het is aangepast ;)

23

Re: OVER DE GALERIE.

Zo, ben weer even zoet geweest. De galerie is weer up-to-date ;) (voorlopig dan toch)

24

Re: OVER DE GALERIE.

ja nathalie!!! ik sta er tussen!!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

25

Re: OVER DE GALERIE.

Ow, wat leuk om mijn eerste (baby)taartje in de galerie tegen te komen, ben helemaal trots !

Groetjes, Conny