1 Laatst bewerkt door wendy (29-10-2007 18:33)

Onderwerp: ook mijn taart van t&t nog even.

Dacht laat ik hem hier toch nog even neer zetten voor wie er zaterdag niet was. :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4JRRSL3V.jpg
en de draak close up.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IM7U8UUS.jpg
hij was trouwens erg groot, de onderplaat paste precies op mijn tafeltje, 50 bij 50cm.

2

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

wauw wendy hij is echt gaaf en hoe krijg je het voor mekaar dat die draak niet in je taart zakt?!

je hebt je weer overtroffen!!

3

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

O, wou het er net nog even bij zetten, het is een dummy maar zo groot dat ik hem niet ga bewaren vrees ik, bewaar de draak wel los. ;) Die vind ik toch het leukste van de taart.
De rest vind ik mmmmmmwaa, maar de waterval was ik wel blij mee, was echt een uitdaging, stortte de eerste keer in, maar met pastilage bleef hij overeind. :D

4

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

nou ik kan alleen maar dromen dat ik zo'n taart kan maken hoor!!! maar kritisch op je eiegn werk zijn herken ik wel!!!

en een dummy ik vroeg het me al af maar je draak is echt cool!!!

5

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Heeeeel gaaf, hij is weer tot in detail uitgewerkt.
Super om naar te kijken.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

6

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Een dummie ja, maar ik denk wel dat hij als taart makkelijker en mooier was geweest hoor, taart laat zich een stuk makkelijker in model snijden dan piepschuim. :S :lol: En de lucht die je krijgt van een heet mes in piepschuim. :S :( getver. Maar goed, ik had de krokotaart voor vrijdag en moest donderdag weg, dus ik kon niet anders dan kiezen voor een dummie als ik toch wat wilde maken.
Voor het lekkere ook zaterdag nog wel cupcakes gemaakt. :)

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Ha daar istie weer ja vooral de draak en de prinses vind ik helemaal gaaf de details aan de poten en vleugels goed joh!

hij was wel groot ja( gelukkig had ik de achterbank uit de auto gehaald anders hadden we een probleem gehad!
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

8

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Wow!!

Groetjes Tweety!

9

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Nou al kon maar vast de hleft van wat jij kan, dan was ik al heeeeel blij !!!!
Super taart Wendy !!! :Y:Y:Y:Y:Y

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

10

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Vind deze helemaal mooi, de Efteling draak! :)

11

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Ik heb 'em ook in het echt mogen aanschouwen! Geweldige taart en vooral de draak is super!

12

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Mooi fee

13

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Neen zaterdag was ik er niet bij, maar de foto's die hiet verschijnen laten toch een goed sfeerbeeld zien.
Ik herkende jouw taart eigenlijk niet als 'een wendy' ...ze is heel mooi geboetseerd, vooral die draak. En ook hoe je het voor elkaar krijgt..is toch ook wel een technisch kantje aan, niet? Moet wel bekennen dat het niet echt mn smaak is (piepschuim,haha)
maar je ziet de uurtjes werk er wel weer inzitten.
O ja Wendy kan je nog een vraagje van mij beantwoorden bij topic decoreren? Had er twee gesteld -spandoek en zwevende vlagjes
                        -en dit bedoelde ik dus (idem vorige vraag maar dan met foto       
                          van een van jouw taartjes)
Er zijn al veel aanhangers die het antwoord ook willen weten, alvast bedankt!!!!

14

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Mooi Wendy, was er niet bij, maar geniet nu van alle foto's!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

15

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Ik blijf hem fantastisch vinden.....

Dit is echt wat je noemt een KIJKtaart zoals de jury het al benoemde, tot in de details afgewerkt. En steeds als je gaat kijken zie je weer wat, wat je eerder nog niet had opgemerkt.

Ik herkende het wel meteen als een echte "Wendy"
en wees blij dat ie van piepschuim was, anders was ie volgens mij niet te tillen. Zo groot als het geheel was, maar wel allemaal weer goed in verhouding......

Greetsz KiT

er is altijd wel een reden voor taart

16

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

HIj was super in het echt!!! Koen was ook helemaal onder de indruk van je draak!

17

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Deze taart heb ik gelukkig wel goed kunnen bekijken van dichtbij!! Wat een beauty!! De draak, de fee en de waterval vond ik fenomenaal!!

Geheel terecht dat de jury jouw kunstwerk nog onder de aandacht bracht!!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

18

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Wat een gave taart weer met superboetseersels!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

19

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Heel mooi weer Wen zo, de draak is echt supergaaf, je waterval impressive en het is weer tot in de puntjes verzorgd (met skelet, botjes, doodshoofd en edelstenen ;) :-D)!! :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

20

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

wendy schreef:

O, wou het er net nog even bij zetten, het is een dummy maar zo groot dat ik hem niet ga bewaren vrees ik, bewaar de draak wel los. ;) Die vind ik toch het leukste van de taart.
De rest vind ik mmmmmmwaa, maar de waterval was ik wel blij mee, was echt een uitdaging, stortte de eerste keer in, maar met pastilage bleef hij overeind. :D

Je hebt gelijk de rest is mmmmmmmwaa.......Meid je bent niet wijs !!! Je hebt weer een onwijs mooi exemplaar gemaakt. Petje af!!!

Groetjes,
Daniela

21

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Wauw!!!! Ik vind het zoooooooo jammer dat ik er niet bij kon zijn zeker als ik jullie prachtige creaties hier zie.....

22

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

echt werkelijk een plaatje...alle details zijn weer helemaal af...petje af....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

23

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

WOW ik vind hem super. Ik was er niet op de T&T maar zag al op de foto's van anderen deze taart, en dacht gelijk : die moet van Wendy zijn !!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

24

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Leuk om te weten dat deze taart van jouw was ik heb bij de beurs echt heel lang naar staan kijken zo prachtig mooi gemaakt tot in detail!!
Wat kan je dat toch goed..vind zo knap!!!! Ookal je andere werk vind ik ongelooflijk mooi, ik had je nog zien zitten op de beurs met zwarte schort aan maar durfde niet te zeggen, vond zo gek over komen om je vanuit niets de hemel in te prijzen hoe mooi je je taarten maakt etcc etcc.. voelde me dan zo'n slijmjurk, dus gelukkig bij deze kan ik het nog even kwijt... en ik meen het oprecht!!!!

Groetjes van Jette

Re: ook mijn taart van t&t nog even.

Wendy, hij is in 1 woord FAN-TAS-TISCH !!!