26

Re: Taart Caroline en Jolanda Zoetenzochallenge

een super team waren jullie, en Jolanda bedankt voor de duidelijke en geduldige uitleg!

Hopelijk tot ziens!!

Groetjes, Dorothea.

27

Re: Taart Caroline en Jolanda Zoetenzochallenge

Het was echt geweldig om jullie aan het werk te zien! Ik heb heel erg lang met mijn neus vooraan staan kijken. Toen ik echt weer even aan de wandel moest, want de natuur riep, was ik ook voorgoed mijn geweldige plekje kwijt! Jolanda wat verschrikkelijk knap van je dat je terwijl je aan het werk was, nog interactie had met het publiek! Het was een hele eer om jullie van zo dichtbij aan het werk te zien. Ik vond de taarten niet met elkaar te vergelijken. Er was over iedere taart iets goeds en iets minder goeds te zeggen, dat bleek ook wel uit het feit dat jullie zo verschrikkelijk dicht bij elkaar lagen qua jurering. Het enige puntje bij jullie was idd dat hij bij de 3de laag iets scheef ging. Voor mij was het absoluut geen punt van kritiek. Zo weinig tijd en dan zo'n taart neerzetten, dat vind ik een supertopprestatie.
Ik hoop dat jullie een paar dagen goed kunnen uitrusten, want jullie zagen er verschrikkelijk vermoeid uit, maar dat kon ook niet anders, ik hoorde later hoe druk jullie het hadden gehad de dag ervoor en jullie hebben echt aan een stuk door stug doorgewerkt. Ongelooflijk wat een uithoudingsvermogen en dan gisteravond toch nog op het forum Echt petje af!! Ik hoop jullie nog vaak te mogen zien!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

28

Re: Taart Caroline en Jolanda Zoetenzochallenge

Meiden wat een geweldige stapeltaart hebben jullie gemaakt!!
Jullie zien jullie zelf als hobby-baksters,maar dat vind ik dus ECHT NIET!!
Jullie zijn een voorbeeld voor heel veel bakkers hoe een mooie taart moet worden!!
Erg jammer dat ik het eindresultaat niet in het echt heb mogen zien.........had die rozen van Caroline ook echt nog wel even heel goed willen bekijken.
Jammer dat ik niet heb kunnen zien hoe zij die maakt............heel belachelijk,maar er stond een paar rijen met mensen voor mij  :lol:  :lol:

Jolanda,
Vond het erg leuk je een keertje in het echt te hebben gezien ;)

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

29

Re: Taart Caroline en Jolanda Zoetenzochallenge

Dit was ook mijn favoriet. Zo mooi, en die rozen, daar kan ik alleen maar van dromen om die zo mooi te maken. Ik heb jammer genoeg ook niet kunnen zien hoe ze gemaakt worden. Gefeliciteerd dames.
Mag ik het idee gebruiken voor mijn tante die volgende maand 45 jaar getrouwd is? Haar man en zoon zijn banketbakker, maar ik moet de taart maken.lekker he?

Veel taart plezier

30

Re: Taart Caroline en Jolanda Zoetenzochallenge

Supermooie stapel!

Zit daar nog een gedachte achter, dat die lagen verschillende hoogtes hebben?

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....

31

Re: Taart Caroline en Jolanda Zoetenzochallenge

De taart is prachtig en de stress nou dat lijkt mij inderdaad lastig met tijdsdruk een taart maken maar hij ziet er super uit gefeliciteerd met de tweede plaats !  :thumb:

En de eerste plaats op de smaaktest :Y

32

Re: Taart Caroline en Jolanda Zoetenzochallenge

Prahtige taart!!!
En inderdaad klinken de vullingen echt erg lekker  :Y

groeten Annemieke
Cake It

33

Re: Taart Caroline en Jolanda Zoetenzochallenge

Wat een geweldige taart meiden, wat super. Jammer dat ik het niet live had gezien, maar dat was echt iets teveel dit weekend.
Leuk alle foto's te zien, alleen die haarnetjes  :s  :nooo  Ben stiekem toch blij dat ik geen duo heb gevormd  :lol:  :lol:

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

Re: Taart Caroline en Jolanda Zoetenzochallenge

Jolanda en Caroline, het is een droom van een taart geworden. Echt heel erg mooi!!

Re: Taart Caroline en Jolanda Zoetenzochallenge

Heel mooi :thumb:  :thumb: super gedaan allebei!

jammer dat ik er niet bij kon zijn... :nooo

I never met a calorie I didn't like....

36

Re: Taart Caroline en Jolanda Zoetenzochallenge

Wat schitterend!!! Zo'n lieve stapel!! Zeer geslaagd!

37

Re: Taart Caroline en Jolanda Zoetenzochallenge

Hij is prachtig!!!!!!!

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

38

Re: Taart Caroline en Jolanda Zoetenzochallenge

Helemaal mijn smaak heeeeeerlijk zoet!!! Geweldig!! :Y

Groetjes Willy

39

Re: Taart Caroline en Jolanda Zoetenzochallenge

hier ook nog even een reactie..............
Was (ben) zo ontzettend trots op jullie. Vind jullie zo enorm stoer om zo voor publiek te gaan taarten en dan ook nog zo'n fantastische taart neer zetten! 'k had jullie graag nog wat langer willen bewonderen maar dat zat er niet in en Caroline had wat mij betreft wat meer vooraan kunnen zitten zodat ik misschien tussen alle hoofden door hier en daar haar kunstige handjes bezig had kunnen zien.
Ik had zo graag een roosje mee genomen naar friesland

Zwaar onder de indruk.

40 Laatst bewerkt door Jol321 (13-04-2011 21:45)

Re: Taart Caroline en Jolanda Zoetenzochallenge

Zoooooo leuk, dat je helemaal gekomen was om support te geven , (S)Marianne  :Y . Helaas te weinig tijd voor elkaar gehad, maar erg leuk om je weer te zien.

Mama2boys schreef:

Jolanda,
Vond het erg leuk je een keertje in het echt te hebben gezien

Helemaal wederzijds  :Y , al kon ik bijna niet geloven, dat jij het was :)  Op zo'n moment vind ik het wel erg jammer, dat ik aan de andere kant van het touw sta, dan klets ik liever nog meer.

Lindadepinda schreef:

Zit daar nog een gedachte achter, dat die lagen verschillende hoogtes hebben?

We maakten wel een "gewone"stapel, maar wilden toch wel iets speciaals maken, vandaar de variatie in hoogte. Was voor ons ook nieuw.

Martine vs Milan schreef:

Ik had ook wel een foto van de binnekant willen zien van de vulling. Klinkt heerlijk in iedergeval.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XPWHA7IS.jpg

Onze taart is niet naar de Voedselbank gegaan. Zij hadden vooraf al aangegeven, dat 3 taarten te veel zou zijn. Daarom had ik gevraagd, om de taart mee te mogen nemen, omdat mijn moeder die dag 70 jaar werd. Gezien de enorm drukke week met 2 bruidstaarten en de Challenge, was het haast onmogelijk er nog 1 te maken. Volgens mij vond de dame van de Voedselbank het achteraf wel jammer  :D
We hebben 1 laag gegeten met de familie en de rest is de volgende dag naar het bejaardentehuis gegaan, waar een vriendin van mijn moeder verblijft. Daar waren ze erg blij mee.

http://tielemans.smugmug.com/Hobbies/Taart/Taart/007-kopie/1250466359_Tg5iN-L.jpg

Bedankt voor de positieve reacties, sms-jes, mail en hyvesberichtjes!

Groet, Jolanda

41

Re: Taart Caroline en Jolanda Zoetenzochallenge

helemaal "vulliefd"... Mag ik deze pretty pretty please opslaan als inspikvoorbeeld voor m'n eigen bruidstaart???  :o

42

Re: Taart Caroline en Jolanda Zoetenzochallenge

Uiteraard, Pokergirl, leuk !

Groet, Jolanda

43

Re: Taart Caroline en Jolanda Zoetenzochallenge

WOUW!!! Wat super SUPER mooi!!

Ik begrijp niet dat jullie geen 1e zijn geworden!


Groetjes Joyce