26

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

Hartelijk gefeliciteerd, het is een plaatje

27

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

:thumb:  :thumb:
Alles is door iedereen al gezegd.
Ik kan alleen er nog aan toevoegen
BEWONDERING!

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

28 Laatst bewerkt door Hertje (10-04-2011 11:05)

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

:thumb:
Petra & Belinda, zoete meisjes: proficiat met jullie eerste plaats! Het winnende team van de Challenge zijn, hoe gaaf is dat?!

Ik heb ervan genoten om jullie aan het werk te zien. Echt knap om zo'n superoriginele stapel te maken onder tijdsdruk, terwijl je constant op je vingers gekeken wordt door jury en publiek.
Respect! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

29

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

gefeliciteerd met jullie överwinning"helaas heb het niet kunnen meemaken...maar diep respect voor jullie hoor dat jullie dat kunnen  met zo'n tijd pressure!!! :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

30

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

Hij is echt onwijs gaaf!! Een heel origineel ontwerp! Zoo leuk ook al die dingetje eromheen!
Jouw uitleg over de siliconemoulds die jijzelf gemaakt hebt, echt top!! Ik heb gelijk een setje gekocht! Volgens mij kun je wel commissie vragen bij die jongens, want ze hebben dank zij jou goede zaken gedaan ;)

Het was erg leuk om je een keer in het echt te ontmoeten. Jij en Petra waren een erg leuk team echt zo relaxed, geweldig!

Dank jullie wel dat jullie je technieken en vaardigheden met ons hebben willen delen, dat geldt natuurlijk voor alle deelnemers!

Belinda en Petra: Gefeliciteerd met jullie 1ste prijs! Heel erg knap gedaan :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

31

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

In één woord: GE-WEL-DIG !!!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd allebei..... :thumb:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

32

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

Ik zeg het hier nog maar een keer.

Meiden, GEFELICITEERD!!

En een fantastische taart. Ik zag meteen wat het was, allerlei soorten taart, maar ik heb het hier thuis ook zo vaak moeten uitleggen. Echt super bij Zoet en Zo passend.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

33

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

Hoi Petra en Belinda,

Van harte met jullie overwinning! Ik heb jullie alleen 's ochtends bezig gezien, en ben weggegaan toen jullie bezig waren met het tafelkleed. Kon me toen nog niet voorstellen wat jullie zouden gaan maken (behalve dan de theepot en kop en schotel, maar het eindresultaat is verbluffend!
Ontzettend knap en vooral in die hitte en onder die tijdsdruk.
Een geheel terechte zege!

@ Petra: nogmaals bedankt voor het oefenen met icing, je hebt er toch maar geen gebruik meer van gemaakt bij de taart?

34

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

Gefeliciteerd met het winnen van de eerste prijs!!
Alle 3 de taarten waren, zo op hun eigen manier, heel mooi en speciaal, maar vond jullie ontwerp geniaal en super bij het zoet en zo thema passen!!

Ik heb niet alles mee gekregen, maar heb je wel een paar keer mee gemaakt toen je even een sigaretje kwam roken buiten bij de deur. Ik moet zeggen dat ik er nog verbaasd van ben hoe rustig je was!!
Helemaal geen stress, omdat jullie op schema liepen en dat iedereen op je handen mee keek gaf je ook geen stress. Nou petje af hoor!! :Y

35

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

@ Heidi, ik heb met de eigenaar ook staan praten achteraf en die was zeer gecharmeerd! Ik vind het dan ook erg leuk spul die silliconen. Voor sommigen mag het dan lijken dat je minder creatief bent, maar ik vind het een onderdeel om zelf mallen te maken, Het is dat we geen tijd meer hadden, en dus snel wat nodig hadden op de blauwe taart, en daar gekochte malletjes voor hebben gebruikt, maar dat was op zich niet de planning  ;)

Ik vond het zo leuk om je te zien.. toen je me liet raden wie je was  :lol:  Ik kon niet geloven dat je dat enorme stuk had gereden om aanwezig te zijn.. had nog graag wat meer met je gebabbeld!

Voor iedereen zou ik trouwens toch een tipje van de sluier op willen lichten, een stuk van het mysterie waarom Petra en ikzelf behoorlijk rustig bleven, tijd hadden om te pauzeren en tijd voor een babbeltje.

Om eerlijk te zijn. De taart was niet af, althans het eigenlijke ontwerp was nog zoveel meer. Maar we hadden 1 uitgangspunt, een geweldige strakke basis, die moest gewoon goed zijn. Alles wat we extra konden doen zou mooi meegenomen zijn. Maar niet noodzakelijk om de taart mooi te maken.

De mega strakke taarten van Petra.. die waren de goede basis, die hadden maar weinig tierelantijnen nodig, die waren gewoon perfect. We hadden een planning waar de extra zaken wel opstonden, en konden vrij goed inschatten hoeveel tijd we voor iets nodig hadden. (nee niet geoefend) En raakten niet in paniek als we dingen niet konden doen.

Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.. en dan gaan Petra en ik ons beraadslagen of we volgend jaar weer gaan meestrijden om de titel te verdedigen  :lol:  :lol: Voorlopig zou ik haast zeggen.. voor mij even geen taart meer! Maar geloof dat mijn baas het daar niet mee eens is  :think:  Dus morgen weer aan het werk  ;)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

36

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

Bommeltje schreef:

@ Heidi, ik heb met de eigenaar ook staan praten achteraf en die was zeer gecharmeerd! Ik vind het dan ook erg leuk spul die silliconen. Voor sommigen mag het dan lijken dat je minder creatief bent, maar ik vind het een onderdeel om zelf mallen te maken, Het is dat we geen tijd meer hadden, en dus snel wat nodig hadden op de blauwe taart, en daar gekochte malletjes voor hebben gebruikt, maar dat was op zich niet de planning  ;)

Ik vond het zo leuk om je te zien.. toen je me liet raden wie je was  :lol:  Ik kon niet geloven dat je dat enorme stuk had gereden om aanwezig te zijn.. had nog graag wat meer met je gebabbeld!

Je zag er nog zo fit uit dat ik mij pas achteraf realiseerde dat je waarschijnlijk stond te tollen op je benen en dat je absoluut niet in de mood was om te raden :o  Ik ben blij dat je het toch grappig vond :D  Veel mensen herkenden mij wel van de foto hier op het forum, vandaar. (Volgens Tessa moest ik de volgende keer met een arend op mijn arm gaan lopen, dan was het nog duidelijker :lol:)

Dat jij k&k malletjes hebt gebruikt daar heb ik eigenlijk niet bij stil gestaan, dat vind ik nl heel normaal. Dat jijzelf malletjes hebt gemaakt vond ik heel bijzonder en dat gaf een extra dimensie aan het geheel.

Wat goed van jullie dat jullie in de planning een basis hadden gepland en alles wat er meer bij kon was meegenomen. Is denk ik een heel belangrijke tip voor mensen die de volgende keer (weer ;) )mee willen doen.

Werk ze morgen en ik hoop voor je dat je morgen veel moet coordineren en weinig moet taarten :+

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

37

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

Hij is echt superleuk! :Y

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

38

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

mruissen schreef:

@ Petra: nogmaals bedankt voor het oefenen met icing, je hebt er toch maar geen gebruik meer van gemaakt bij de taart?

Jawel! Bovenop de taartschaal :-)
Had al snel in de gaten dat al het servies met brush embroidery bewerken niet ging lukken, maar ik moest en zou dat deel wel doen. Dus, in het laatste half, uur nog heeeel snel gedaan!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

39

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!! super super leuk

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

40

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

ik vind hem helemaal geweldig, gefeliciteerd

41

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

hele leuke vrolijke en lekkere taart
proficiat met de overwinning!!!!! :thumb:

42

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

Gefeliciteerd!!! Het ziet er geweldig mooi uit. Het hele plaatje bij elkaar....heerlijk zoet!!

43

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

Super mooi, van harte gefeliciterd. :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

44

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

Oh wat mooi! En die ziet er lekker uit!!!!

Van harte gefeliciteerd!
:thumb:

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

45

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

Geweldige taart!
Echt super goed ontworpen en uitgevoerd :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

46

Re: Stilleven van Zoet! Eerste prijs Challenge!

Gefeliciteerd Super!!!!! :Y

Groetjes Willy