26

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Hoe krijgen jullie het voor elkaar, zo gaaf en in zo korte tijd, met al die neuzen er bovenop  :thumb:

27

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

:thumb:  :thumb:
Ook hier zit ik met open mond naar de creatie te kijken...... en te kwijlen....... en oh en ah....
Bewondering voor de creaties, respect...
Top....

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

28

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Etty & Machteld, proficiat met jullie 3e plaats!

Ik heb ervan genoten om jullie aan het werk te zien. Echt knap om zo'n originele superstapel te maken onder tijdsdruk, terwijl je constant op je vingers gekeken wordt door jury en publiek.
Respect! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

29

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

gefeliciteerd met jullie prijs....super gedaan!! had jullie graag aan het werk gezien...
complimenten hoor!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

30

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

gefeliciteerd met jullie prijs....super gedaan!! had jullie graag aan het werk gezien...
complimenten hoor!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

31

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Mijn complimenten voor jullie mooie taart!! Ik vind het echt een bijzonder mooie en leuke uitvoering van het thema!!
Het was grappig om te horen in de eerste uurtjes, van mensen om me heen die dachten dat jullie je helemaal niet aan het thema gingen houden met 3 van die bos lagen!! :lol: 
Gelukkig is dat nog helemaal goed gekomen met het lieve zoete snoep huisje!! :lol:

Persoonlijk ben ik trouwens helemaal weg van die gespoten bomen en ook de appeltjes er in. Die ga ik zeker onthouden!
Ook op de valreep door jullie nog even de vleermuis/vogel uitstekers gekocht. (En ik had al zoveel uitgegeven O-) )

32

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Het was echt heel erg leuk om jullie aan het werk te zien. En die gespoten bomen zijn echt super!!!  Ik vond het een geweldig ontwerp!
Het topsy stapelen deden jullie anders dan ik heb geleerd en aangezien jullie methode volgens mij makkelijker is, ga ik dat zeker ook een keer uitproberen.

Dank jullie wel dat jullie je kennis en vaardigheden met ons hebben willen delen. Geweldig hoe jullie je staande hielden onder alle stress, warmte en drukte :thumb:  :thumb:  :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Ziet er geweldig uit, mijn complimenten!
Dus dat moet gaan lukken als ik heeeeeeel veeeeeeeel blijf oefenen?

34

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Gefeliciteerd met deze prestatie meiden!!

groeten Annemieke
Cake It

35

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Hij is heeeeel leuk!!!!! :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

36

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Geweldige taart erg knap gedaan!! :Y

Groetjes Willy

37

Re: Team Machteld & Etty 3e prijs!!

Was erg leuk om bekende taartdames bezig te zien. Hoop dat jullie nu onderhand beetje zijn uitgerust. Vind geweldig van jullie om zo voor publiek te gaan staan taarten en jou met de spuitzak bezig te zien Machteld  ;) En toch een hele leuke prijs binnengehaald!