1

Onderwerp: Biscuitdeeg

Wie heeft er voor mij een recept van biscuitdeeg. Ik weet dat er bloem, maizena, eieren, suiker en bakpoeder in gaan maar niet in welke verhoudingen, in welke volgorde, hoe heet en hoe lang te bakken. Ik kan geen kant en klaar mix kopen want ik moet alles glutenvrij bakken. Ook heb ik gehoord dat je heel lang moet mixen. Moet je dan eerst de eieren scheiden en het eitwit stijfkloppen of kan het in een keer.

Esje

Re: Biscuitdeeg

hallo esje
Het recept daar van staat hier op de side onder recepten daar kan je meerdere recepten vinden.

Groetjes manuela

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

3

Re: Biscuitdeeg

Ik weet niet in hoeverre de recepten op onze site glutenvrij zijn, maar bij recepten (klik) staan 'Basis voor taart' en 'Luchtige taart' dus daar vind je inderdaad de benodigde verhoudingen en hoeveeheden.

Je moet de suiker met ei lang, h

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Re: Biscuitdeeg

Je kan beter een glutenvrij recept zoeken denk ik, want volgens mij zorgen juist die gluten ook voor het rijzen. Hoewel eieren natuurlijk ook wel wat doen........ Als het nou niet lukt met het recept van deze site zou je misschien ook wat bakpoeder toe kunnen voegen.
Succes in ieder geval!!

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

Re: Biscuitdeeg

Bedankt voor jullie tips, ik ga een en ander uitproberen. Het lijk mij geen verschil maken dat het glutenvrij moet zijn want in glutenbevattend bloem zit ook geen rijsmiddel.