Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Ik vroeg het inderdaad vanwege de tijd  :)

Bedankt voor je antwoord!

77

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Bedankt voor de how to.
Vond het van mezelf wel lullig om te zien dat het dus op exact dezelfde manier gaat als ik het bedacht had.  :grr: Nu ja, dan kan het alleen maar lukken zeker?

78

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Hoihoi...

Ik mag binnenkort een bruidstaart maken en de bruid wilde graag dat ik deze techniek gebruik.
maar ze wilde ook graag dat de taart van marsepein wordt gemaakt.
gaat dat lukken denken julllie? deze techniek in combinatie met de marsepein?

thnx vast!!!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

79

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Jeetje, wat een mooie taart! Mijn complimenten! Echt heel erg mooi gedaan en origineel  :)

Ik had wel een vraagje,

als je de stencil gebruik om de poeder op de gumpaste te doen en je gaat daarna snijden en plooien, gaat de poeder er dan niet af?


Hoop dat je antwoord kan geven.

Groetjes Diza

80

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Dames, hij is prachtig!!!!! Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hem hem opgeslagen!!

www.feestgemak.com --> voor taarten en meer!

81

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

helemaal top! dat ga ik ook zeker een keer proberen! ziet dr fantastisch uit!!!thansk

82

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Ik heb nog een vraag over de onderste laag, hoe heb je dit precies gedrapieerd? Is dat dezelfde techniek als de how to drappieeeren 1 en 2 maar dan smallere stroken?

83

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Je plakt ze dus op een onderlaag van fondant of marsepein. Ik bedoel: je bekleed eerst de taart "gewoon" en plakt hierop de billows? Of smeer je af met bc 1:1 en plakt daar de billows op?

Ik vroeg het me af, denk het eerste.....

Alvast bedankt voor het antwoord.

Ik ben er ook eentje van de zachte G, mooi toch!!!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

84

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

@Bianca, inderdaad gaat het hier over een onderlaag van fondant, met daarop de "billows".

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

85

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

makatralsy schreef:

@Bianca, inderdaad gaat het hier over een onderlaag van fondant, met daarop de "billows".

Ja, dacht ik al. Nu weet ik het zeker.
Billows staan nu op mijn to-do-list

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery