1

Onderwerp: vraagje voor choco taart

Ik zit hier echt bijna te kwijlen van alle lekkere receptjes van iedereen, maar ik had even twee vraagjes;
Hoeveel caccou (schrijf ik vast niet goed, geen zin om op te staan en even op het pak te lezen, sorry) poeder doen jullie door de mix van de shop
en wat is de chocolade ganche ?? (niet lachen, misschien stomme vraag, maar ik weet het echt niet)


Bedankt,
Maris

Taart-toedeloe, Maris
Zoals je het taartje thuis bakt, bak je hem nergens!

2

Re: vraagje voor choco taart

H

groetekes Kris

3

Re: vraagje voor choco taart

hoi  Mariska
Van Inge kreeg ik een tijd terug de volgende hoeveelheden. 330gram biscuitmix, 40 gram cacao en 25 gr poedersuiker. Dit eerst bijelkaardoen voordat je het water en de eieren erbij doet. (cacao wel zeven ivm klontjes)
Succes
Marloes

4

Re: vraagje voor choco taart

Ganche is hetzelfde als chocoladeglazuur. Je kunt er ook kant-en-klare pakjes voor krijgen in de supermarkt, maar je hebt er alleen chocolade en slagroom voor nodig, dus zo'n pakje vind ik zelf dus echt onzin!

Groetjes Evelien

5

Re: vraagje voor choco taart

maarre is het niet zo dat als je bij de biscuitmix van de webshop teveel cacao doet hij niet goed meer rijst?

6

Re: vraagje voor choco taart

Ik heb voor de piratentaart hetzelfde gedaan als Marloes, en de taart is mooi gerezen, met een lekkere chocoladesmaak. Niet droog geworden of zo, erg lekker!

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops