1

Onderwerp: Medebaksters IJsselstein

Hoi ik ben even benieuwd of er hier ook mede baksters zijn uit IJsselstein altijd handig om te weten om dingen te lenen of is samen te freubelen!!!

Re: Medebaksters IJsselstein

Mag in de buurt van ook?
Oudewater woon ik!

Ik woon in Lopik

Groetjes Karine

4

Oke gezellig.

Hoe lang bakken jullie al?
Ik nu vanaf okt 2009 en ben nu echt een bedrijfje ervan aan het maken.Ga me eigen site opzetten enzo!!

5

ik kom uit schoonhoven ook een beetje in de buurt!! ik ben afgelopen nov begonnen en doe het puur voor de hobby!

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

6

Nieuwegein hier! :)

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

7

Ik ook Nieuwgein! Maar ik heb nog maar 1 taart op mn naam staan :/  ,dus ja eh.. hoe zullen we het noemen,..beginnende hobby??! :D

8

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=141153

Kijk eens in bovenstaand topic. 20 april is er een frobelavond in de regio. Leuk als jullie er ook bij zijn!!

Volg je hart...want dat klopt!

9

leuk id maar ik ga meestal fröbelen bij annick in gouda daar is het een zaterdag en das wat makkelijker met werk enz.

veel plezier op jullie fröbel avond!  :)

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

10

Ik moet werken..ben pas rond 19u thuis..En ik zou niet weten wat ik moet freubelen. Heb alleen nog maar bloemetjes gemaakt haha. Zou me een beetje ongepast voelen :o  Volgende keer dan, als ik twee taarten op mn naam heb staan?! ;)

11

Hier uit Nieuwegein :)

Je zou toch haast nog taarten aan het maken zijn in je slaap :D

Hier 1 uit IJsselstein!  :Y

Mijn blog + foto's van de gemaakte taarten en decoraties!! www.taartjeheerlijk.nl

13

Hoi,

Ik ik kom uit Maarssen.

Ben sindskort begonnen met het bakken van taarten. Leuk om hier ideeen met elkaar uit te wisselen.
Ik ga zeker nog vaker taarten bakken en wil er zo een hobby van maken.

Als ik zo op de site rond kijk en zie wat er allemaal voor'n kreaties gemaakt worden, valt er zeker nog een hoop te leren :-).

Ik vind het leuk om contact te hebben met mensen bij mij uit de buurt die ook deze leuke hobby hebben. Ik hoop zo ook veel bij te leren.

Mijn ouders wonen overigens in IJsselstein, dus daar kom ik ook vij regelmatig.

14

Die Frobelavond lijkt mij wel leuk, maar omdat ik dus echt nog maar een beginnenling ben weet ik niet of ik daar wel bij pas.  :) .

Misschien ook beter een volgende keer zoals Sh@ron.

15

Anne84 schreef:

Die Frobelavond lijkt mij wel leuk, maar omdat ik dus echt nog maar een beginnenling ben weet ik niet of ik daar wel bij pas.  :) .

Misschien ook beter een volgende keer zoals Sh@ron.

Je bent in ieder geval van harte welkom hoor. Júist een beginneling kan daar van alles leren. Je mag me mailen als je wilt komen.

16

Hoi Mniek,

Leuk dat ik ook welkom ben  :) .
Zou jij mij misschien naar mijn mail wat informatie willen sturen over die avond. Waar, wanneer tijdstip e.d.
Wat voor'n kosten zitten er aan verbonden, welke materialen moet ik dan meenemen e.d..... Dan kan ik even orienteren of dat uitkomt  :D .

Hoor het graag.

groetjes!

Hoi mniek
Ik sluit me aan bij Anne. Ik zou ook graag wat informatie willen ontvangen! Mijn mailadres is chantal.essers@live.nl

Iedere Taart is Uniek
www.chantalessers.webklik.nl

18

Misschien is het handiger als jullie Monique even mailen? kan me voorstellen dat ze dit over het hoofd ziet.

Leuk trouwens als jullie erbij zijn!!

19

Ik heb jullie gemaild Anne en Chantal.

20

Hallo

Ik wil ook wel mee doen
Ben al een tijdje bezig maar leer graag andere mensen kennen
Mits daar nog plek is natuurlijk
Ik ontvang ook graag wat mail