1

Onderwerp: kosten marsepein

Graag zou ik willen weten wat een gemiddelde prijs is van Marsepein. Ik had vorig jaar ooit marsepein via een bakker gekocht, die het duidelijk niet gewend was om zoiets te verkopen. De prijs werd dan ook heel duidelijk geschat. Kunnen jullie me daar iets meer over vertellen? En ik las dat Jamin ook marsepein verkoopt? Nu is er bij mij in de buurt geen Jamin (moet er drie kwartier voor rijden hihi). Maar mijn moeder komt eerder bij ons logeren ivm verjaardag van mijn zoontje. En ik heb deze site pas ontdekt en zo blij!! Dus wil haar misschien vragen marsepein te kopen maar is dat voorverpakt bij jamin?

groetjes Marijke

2

Re: kosten marsepein

Haai

Ik heb laatst heel veel dingen, inlc marcepein gekocht bij Ing. Ze zijn een soort webwinkeltje begonnen en is dus heel handig oom te bestellen.
Ik woon ook achteraf en moet voor alles ong een half uur rijden!!!(Wel goed voor de lijn hihi), maar heb nu dus vanalles op voorraad thuis liggen, want het is lekker thuis bezorgt bij mij, heel handig.
Nu heb ik ff niet bij de hand wat het allemaal koste maar mail Inge of Marianne maar, dan kom je tenminste achter de gem prijs.

Succes

Grt charlotte

3

Re: kosten marsepein

Bij jamin hebben ze inderdaad ook marsepein. Deze is per 200 gram verpakt en is rond de 2 euro 30 ofzoeits *weet het niet meer precies*.
Ik heb inderdaad ook via Inge wat spulletjes besteld en dat is wel veel "wittere" marsepein. Die van de jamin zitten meer amandelen in dus is automatisch wat geler. Ik weet iedergeval wel dat ie bij hun een stuk goedkoper was.

4

Re: kosten marsepein

H

5

Re: kosten marsepein

ik koop mijn marsepein op de markt. Bij de notenkraam. Deze zal per kraam misschien verschillen, ik betaal voor 350 gram 2.95 euro.

groetjes Patricia

Wil je al mijn foto's zien van de taarten die ik gemaakt heb, kijk dan op mijn site www.mooietaarten.nl