1 Laatst bewerkt door smarianne (02-03-2011 14:52)

Onderwerp: Brandweerautokoekjes en aardbeitjes

Onze Siemen wordt volgende week 4 jaar en gaat naar de basisschool en neemt afscheid van de psz. Hij is nogal brandweer gek en dat duurt nou al tijden. Denk dat ik per dag wel 500x het woord brandweer hoor :S We hebben dus een soort van brandweer thema feestje en vanalles in brandweer stijl aangeschaft. Ook heb ik brandweer Dokkum gemailt voor gratis promotie materiaal maar daar heb ik tot op heden niets van vernomen.
De koekjes komen apart in een zakje aan het brandweerauto zakje te hangen waar weer een brandweer toeter en minispelletje enz in zit. Daarbij wil ik ook nog een kaartje maken met een brandweer auto erop en daar moet nog ff een leuke pakkende tekst op bedacht worden. Misschien heeft iemand van hier een leuk idee????  :D
De aardbeitjes zijn voor de leidsters komen per 4 stuks in een zakje en liefst aan een aardbei plantje, als ik die al kan bemachtigen zodat ze de hele zomer nog eens aan Siemen kunnen denken :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NORYIJQZ.jpg
Siemen was er reuze blij mee vanochtend en riep gelijk...mem ik hou voorrr jou en kan er ook goed vanaf blijven. Snapt helemaal dat ze voor de kabouters zijn

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6DBVRC66.jpg

ohw ja.....*edit* het zijn chocolade koekjes

2

Re: Brandweerautokoekjes en aardbeitjes

Ontzettend mooi gedaan zeg  :thumb:  :Y . Dat is wel een spectaculair afscheid!
Sorry, ff geen inspiratie voor een pakkende tekst  :s .

Re: Brandweerautokoekjes en aardbeitjes

Heel mooie koekjes. Je zoon mag terecht trots zijn ! Leuk zo'n gave traktatie.  :thumb:

4

Re: Brandweerautokoekjes en aardbeitjes

Ze zijn super!!

Als je geen aardbeienplantje kunt vinden, misschien een zakje met zaadjes. Cato gaf toen een zakje met vergeet me nietjes als afscheid.

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

5

Re: Brandweerautokoekjes en aardbeitjes

Wat een prachtige koekjes. Vind de aardbeitjes ook heel erg leuk. Heb ze even opgeslagen, want ik wil ook een keer koekjes gaan decoreren en deze lijken me leuk om een keer te maken.

6

Re: Brandweerautokoekjes en aardbeitjes

Ze zijn superleuk Marianne!!! :thumb:  :thumb:

Groetjes Marielle.
www.dekoekenbakkers.com

7

Re: Brandweerautokoekjes en aardbeitjes

Wauw..wat een gave koekjes!

Over de tekst...ik ga nog even denken...

Volg je hart...want dat klopt!

8

Re: Brandweerautokoekjes en aardbeitjes

Wat superleuk!!! Die brandweerauto's zouden hier ook in de smaak vallen. Dat vindt mijn zoontje ook wel interessant! En die aardbeien zouden hier OOK in de smaak vallen. Die vind ik dus wel interessant :lol:

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

9

Re: Brandweerautokoekjes en aardbeitjes

Wat een prachtige koekjes zeg! En wat moet je hier een werk in hebben gestoken!

10

Re: Brandweerautokoekjes en aardbeitjes

Ik vind ze superrrrrr! Die aardbeitjes sla ik op, met permissie :+ : om te zoenen!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

11

Re: Brandweerautokoekjes en aardbeitjes

jeetje wat een werk, maar wat een leuk idee ook om het zo aan de juffen te geven

12

Re: Brandweerautokoekjes en aardbeitjes

Leuk!

13

Re: Brandweerautokoekjes en aardbeitjes

errug leuk, die  brandweerauto's  zijn  super, en die aardbeitjes... misshieb durf ik me daar ook wel een keer aan te wagen... :think:
ik sla ze op!

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

14

Re: Brandweerautokoekjes en aardbeitjes

Jeetje, wat een werk al die brandweerwagens...Maar wat leuk zijn ze! :thumb:

Re: Brandweerautokoekjes en aardbeitjes

:thumb: superkoekjes zeg!! wat een werk...

is dat ook een uitsteker, die brandweerauto? ik heb zo'n vermoeden dat die koekjes hier ook heel populair worden...

I never met a calorie I didn't like....

16

Re: Brandweerautokoekjes en aardbeitjes

Mooi zeg!  :thumb:

17

Re: Brandweerautokoekjes en aardbeitjes

mooi zeg!! en alvast gefeliciteerd met je knulletje!

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

18

Re: Brandweerautokoekjes en aardbeitjes

ik vind ze echt heel mooi en inderdaad wat een werk zeg, Je zoon geeft je vast een extra dikke knuffel.