1

Onderwerp: Bakblikken te koop

Hoi,
Ik ben benaderd door Stella. Zij heeft 22 bakblikken te koop en nog wat andere uitstekers, versiersels e.d. Is er interesse voor? Ze vraagt EUR 7,50 per bakblik en EUR 30,00 voor de rest. Als er interesse voor is, moeten we even nadenken over de logistiek/betaling e.d., want ze woont in Friesland. Als je de blikken wilt zien, ik heb ze even op infotaartje.nl gezet.

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

2 Laatst bewerkt door jojo (19-05-2006 11:37)

Re: Bakblikken te koop

hoi heb wel intresse in het tijgr bakblik heb namelijk een autistische zoon die gek is op tijgers.
Hoor het nog wel hoe het verder gaat.
Mijn schoonmoeder woont ook in friesland (hardegarijp).
groetjes jojo

3

Re: Bakblikken te koop

Hoi allemaal,

Ik hoor net van Stella dat ze het allemaal in een keer kwijt wil. Dat wordt wel lastig denk ik. Ze heeft het ook op marktplaats gezet.

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

4

Re: Bakblikken te koop

Zit diep na te denken hoe eea in het midden van het land te krijgen... Ik wil ze best wel allemaal in 1 keer aanschaffen en dat anderen dan via mij 1 of meerdere bakblikken kopen. Maar zoals gezegd, die logistiek...

Groeten, Eline

5

Re: Bakblikken te koop

Hoi Eline,
Ze schreef wel zoiets als: "dat valt wel op te lossen". Ik weet niet wat ze ermee bedoelt. Is het misschien handiger als ik jou haar e-mailadres stuur?

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

6

Re: Bakblikken te koop

Is prima, vooropgesteld dat er meerdere mensen zijn die 1 of meer bakblikken willen. Anders moet ik nog een kast aanschaffen ;-)

Oftewel, als je belangstelling hebt, wil je dit dan even aangeven?

Groeten, Eline

7

Re: Bakblikken te koop

hoi heb nog steeds intresse in het bakblik van de tijger dus bijdeze.
Groetjes jojo

8 Laatst bewerkt door Eline (23-05-2006 08:32)

Re: Bakblikken te koop

Even dit nogmaals onder de aandacht brengen. Logistiek is eea op te lossen, maar zoals gezegd, ik wil alleen verdeelpunt zijn; 22 bakblikken zijn wel heel leuk, maar waar laat ik het :rolleyes:

Dus, wie een bakblik of iets anders wil (klik nog een keer op de link in het eerste mailtje van Car om alles te bekijken), laat het even weten, anders gaat het hele feest niet door...

Groeten, Eline

9

Re: Bakblikken te koop

ik wil wel graag die letter en cijfers uitstekertjes..