51

Re: Welke mixer? Ik ben op zoek naar ervaringen!

Ik ben van plan een keukenmachine aan te schaffen.
Twijfel tussen een bosch mum54 of Kenwood. Of misschien toch de kitchenaid?.
De bosch lijkt mij een mooie complete machine, maar ben benieuwd hoe hij botercreme en biscuitmix maakt.
Wie heeft tips, ervaringen en advies voor mij?

52

Re: Welke mixer? Ik ben op zoek naar ervaringen!

Ik heb de BoschMum56340, sinds 2 maand en hij heeft al vaak aangestaan.
Hij is idd uitgebreid! En ik ben erg tevreden over hoe hij bc en biscuitmix maakt. Bij hele kleine hoeveelheden, zoals een blanda 12cm mixt hij ook prima. Alleen moet je in het begin even de mix van de bolling in de kom schrapen naar de zijkanten. Omdat het zo weinig is neemt ie dat niet mee. Maar verder geen problemen! Bij iedere keukenmachine moet je af en toe wel eens wat met mix van de kant of van het midden schrapen volgens mij. Niet storend. Ik ben er zeer tevreden over. Ook omdat ik een bestron machine had hiervoor en die een vreselijk hard storend geluid maakte. De boschMum maakt ook wel lawaai, maar ik vind het niet storend. Hij staat nu gewoon in de keuken. Mijn bestron moest in de bijkeuken staan en dan was het nog geen doen om hem aan te hebben.

Re: Welke mixer? Ik ben op zoek naar ervaringen!

Sinds gisteren heb ik een kenwood en nog niet gebruikt. Hiervoor heb ik een tomado gehad hij heeft het 8 maanden volgehouden, maar die is niet geschikt voor het vele bakken ( heb hem dus flink misbruikt ), maar door deze machiene kon ik wel mijn kenwood kopen :)