51

Re: [Apeldoorn] (en omgeving) Nieuws -deel 2-

Carien schreef:

'we' zoeken nog 85, 87, 120, 121, 126, 139, 147, 210, 233, 234 en 277.

Sorry, gisteren niet aan toegekomen maar heb ze vanmorgen op de post gedaan. Heb jou envelope ontvangen. Bedankt.

52

Aan degenen waaraan ik de voetbalplaatjes beloofd heb (vnl Muisje geloof ik, en enkele Assie?): heb ook nog niks opgestuurd omdat ik niet precies jullie adressen ken..

Kunnen jullie me mss een mailtje sturen?
Thx!

53

muisje81 schreef:

Sorry, gisteren niet aan toegekomen maar heb ze vanmorgen op de post gedaan. Heb jou envelope ontvangen. Bedankt.

Geeft toch niks :nooo zo hebben ze 2x een whoeaaaaah-moment :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

54

Zo dames! Al 3 pagina's vol...
Hier geen nieuws... Gewoon even een berichtje zodat dit topic in "mijn berichten" komt te staan en ik het wat beter kan volgen ;)
In het begin was ik nog geabonneerd op dit topic, maar nadat ik dagelijks verschrikkelijk veel mailtjes kreeg heb ik het er toch maar weer afgehaald ;) Stelletje kletskousen  :D

55

Voor de voetbal plaatjes spaarders:

Ik heb hier nog:

3 (2x),5,8,13,19,20,21,26 (2x),35,38,41,42,62,69,72,75,78(2x),83,85,90,91,93,102,109,112(2x),134(2x),136,138,140,143,146,149,151,161,181,192(2x),197,215,218(2x),223,227,228,229(2x),238,253,257,264,273,277,278,288,290,293,304,310,314,316(3x),326

Ik hoor wel wie wat wil hebben :Y  (oww en als jullie nog NAC over hebben dan willen die wel graag deze kant op)

56

Daffy you've got mail :Y

57 Laatst bewerkt door Akire (23-02-2011 20:43)

Voetbal plaatjes interesseren me geen *&%$#$%... maar taarten wel. Wanneer zien we een voetbal taart van jullie?! Of zijn de plaatjes niet bedoeld als inspiratie maar gewoon sparen voor de kids...

Sorry, ben heel moe.  :o  Heb net 30 uur aan een stuk gewerkt en dat merken mijn oude knoken en m'n humeur. Sorry nogmaals. K'weet een tandje lager kan ook maar dat past dan weer niet bij me  :D

Ik ga nu lekker ff browsen op het internet. Zoeken naar mooie taartjes en straks The Cake Off kijken op UPC 304 en dan snurken!!

Dag lieve taartvriendinnetjes... geniet van elkaar, het maken van een taart of het dromen over voetbalhelden. Kies maar  :D

Doei.

Met zoete groet! Akire

dafje je heb gemaild weet niet of die goed is aan gekomen.

59 Laatst bewerkt door Carien (23-02-2011 20:51)

truste Erika (en ik begrijp dan weer niets van jouw geheimtaal over UPC :lol:  ;) )
Als de kindjes blij zijn, zijn de mama's ook blij, toch?

oh ja, we hebben het in de vorige aflevering echt nog over leuke taartideeen gehad, maar toen moest jij ook werken :/ , dus tsja. Wanneer je het heeeeel lief vraagt, laat ik het nog eens zien/weten :Y ( :think: of misschien heb je het ook wel gezien ;) )

60 Laatst bewerkt door Akire (23-02-2011 20:54)

Carien schreef:

truste Erika (en ik begrijp dan weer niets van jouw geheimtaal over UPC :lol:  ;) )

Helemaal waar!!!!! Kids blij en dan is Mama ook tevreden.

UPC kanaal 304 daar is elke dag The Cake Off. Een wedstrijd tussen 3 professionele teams die een ultimate cake maken binnen 9 uur. Het is wel Americaans maar niet zo schreeuwerig als The Cake Boss. Dat kan ik niet zien... dat stomme gedoe, blehhh. The Cake Off is wel leuk en bij tijd en wijle leer je nog'es wat... Moet je wel goed op letten want het camera werk is er op gericht dat je niet te veel inside info krijgt, maar zet de DVR aan een gebruikt de spoelknoppen en dan kom je heel wat te weten over het onderwerp of ding dat jou interesseert...

Met zoete groet! Akire

61

tsja, wij hebben Digitenne, dus ja.... :nooo

geniet er maar van en dan lekker ronken :Y
:think: Het lijkt wel of het in de lucht zit, manlief vetrekt hier elke dag voor zessen en is de hele week niet voor half 9 thuis geweest; nu wordt 't 10u hoorde ik :s  :rolleyes:

62

Via internet zijn ook verschillende afleveringen te zien...

Met zoete groet! Akire

63

ik ga 's effe zoeken, dank je :thumb:

Akire schreef:
Carien schreef:

Helemaal waar!!!!! Kids blij en dan is Mama ook tevreden.

UPC kanaal 304 daar is elke dag The Cake Off. Een wedstrijd tussen 3 professionele teams die een ultimate cake maken binnen 9 uur. Het is wel Americaans maar niet zo schreeuwerig als The Cake Boss. Dat kan ik niet zien... dat stomme gedoe, blehhh. The Cake Off is wel leuk en bij tijd en wijle leer je nog'es wat... Moet je wel goed op letten want het camera werk is er op gericht dat je niet te veel inside info krijgt, maar zet de DVR aan een gebruikt de spoelknoppen en dan kom je heel wat te weten over het onderwerp of ding dat jou interesseert...

hoe laat begint dat.

65 Laatst bewerkt door Assie de Graaf (23-02-2011 22:28)

vandaag een taartje gebaken voor onze nieuwe buren,ging ik het vanavond brengen blijkt ze ook een taarten miep te zijn wel een beginneling  haar verteld van de taartstolp en het leek haar er leuk.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=137954

66

:D  :thumb:
dat worden veeel buurttaartenpraatjes :Y  :D

67

Cake Off begint om 21:30 op kanaal 304 (wordt morgen nog'es herhaald in de ochtend geloof ik...) Maar die van 21:30 is van het nieuwe seizoen.

Veeeel plezier!

Leuk dat jouw nieuwe buurvrouw ook een taartmiepje is  :)  :)  :)

Met zoete groet! Akire

68

Ik ga nu kijken en aansluitend naar m'n mandje.. Doei!!!

Met zoete groet! Akire

69

Renee, hoe gaat het nu met je migraine? En met je werk? Is het nog gelukt om weer naar je oude baan terug te gaan?

Dit is trouwens van mijn koe geworden.http://www.mijnalbum.nl/Foto-XXYQJYBY-D.jpg

Mijn dochtertje van 4 jaar is al vanaf dag één "verliefd" op een jongen in haar klas dus heb ik er een valentijnstaartje van gemaakt.

71

Leuke taart Assie! Super!!

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

72

:D die's leuk Assie :Y  wat vond de aanbedene ervan?

mijn dochter had het op zijn stoeltje gezet omdat hij te laat in de klas was met een tekening erbij.hij pakte het bij het folie en zette het opde grond en ging gewoon verder zijn moeder ging de klas in een heeft het taartje meegenomen en zie dat hij tranen in z'n ogen had. de vrijdag erna hadden een speel afspraak lief hé

74

agossie :)  mannen! :s  ;)     :thumb:

wie heeft er een dremel?
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=137768

75

Carien schreef:

agossie :)  mannen! :s  ;)     :thumb:

wie heeft er een dremel?
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=137768

vanaf zaterdag heb ik er eentje.. dus als je het eerst wil uitproberen kunnen we het met die van mij proberen :Y