1

Onderwerp: Freubelen in Tilburg

Hoi allemaal,

Op maandagavond 7 februari organiseer ik weer een freubelavond. We starten om 19.30 uur in de Reeshof in Tilburg. Er zijn al 5 aanmeldingen. Degenen die nog zin hebben om te komen zijn van harte welkom.

Inmiddels komen:
Brigit
Sofie (Soof)
Claudia
Steffie
en ik zelf

Groetjes Monique

Re: Freubelen in Tilburg

Doen jullie dit wel eens vaker? Ik kom uit Rijen en lijkt me wel erg gezellig.

3

hou deze rubriek in de gaten en dan komt er vast wel weer een frobelavondje voorbij in tilburg of regio ! of je organiseert er zelf een, start een draadje zou ik zeggen, zit in je buurt ;-)

Neem je dromen mee de dag in..

Heb ik al aan zitten denken. Ik heb niet zo heel veel spullen, ben pas net begonnen. Is dat een probleem?

5

Rooslovesroze schreef:

Heb ik al aan zitten denken. Ik heb niet zo heel veel spullen, ben pas net begonnen. Is dat een probleem?

Wat leuk, weer iemand uit deze regio erbij. Er worden idd regelmatig frobelavonden georganiseerd. Het is absoluut geen probleem dat je nog weinig spullen hebt, een frobelavond is er ook voor bedoeld om evt. materialen van elkaar te lenen.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

6

Voor die gene die het nog niet gezien hebben. Eline komt een Orchidee workshop geven in Loon op Zand.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126907522

www.PartyaLot.nl
Taarten, workshops en catering

7

leuk nog meer mensen uit mn regio

vini vidi velcro
ik kwam, ik zag, ik bleef plakken!

8

okkie84 schreef:

leuk nog meer mensen uit mn regio

Welkom  :)

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

9

dank u, dank u.

vini vidi velcro
ik kwam, ik zag, ik bleef plakken!

10

Misschien zien we je binnenkort eens op een frobelavond?

11

Ben nog niet zo lang lid van dit forum, dus ff een vraagje :
Wat houd een freubelavondje precies in ?

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

12

movin schreef:

Voor jou ook van harte welkom! Op een freubelavond kun je zelf kiezen wat je die avond zou willen maken. Je kunt advies krijgen van de anderen die het mss al vaker hebben gedaan, of het ook graag willen leren. Je neemt zelf je fondant / marsepein mee of net wat je nodig hebt om je project(je) te maken. Daarnaast kun je zelf wat uitstekers / tools meenemen, maar het leuke is dat je deze ook onderling van elkaar kunt lenen. Buiten dat deze avonden erg leerzaam zijn is het altijd ook erg gezellig. Misschien zien we je binnenkort ook een keer op een frobelavond?

13

Chocoholic schreef:
movin schreef:

Voor jou ook van harte welkom! Op een freubelavond kun je zelf kiezen wat je die avond zou willen maken. Je kunt advies krijgen van de anderen die het mss al vaker hebben gedaan, of het ook graag willen leren. Je neemt zelf je fondant / marsepein mee of net wat je nodig hebt om je project(je) te maken. Daarnaast kun je zelf wat uitstekers / tools meenemen, maar het leuke is dat je deze ook onderling van elkaar kunt lenen. Buiten dat deze avonden erg leerzaam zijn is het altijd ook erg gezellig. Misschien zien we je binnenkort ook een keer op een frobelavond?

Dank je voor de uitleg en ja je gaat me zeker een keer zien lijkt me iid erg leerzaam en gezellig.

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

14

Op donderdag 19 januari wil ik weer een freubelavond organiseren. Mochten er taartenbak(k)sters zijn die zin hebben om te komen dan ben je welkom. Het is in de reeshof in Tilburg.

Groetjes Monique

15

marcelis10 schreef:

Op donderdag 19 januari wil ik weer een freubelavond organiseren. Mochten er taartenbak(k)sters zijn die zin hebben om te komen dan ben je welkom. Het is in de reeshof in Tilburg.

Groetjes Monique

He das jammer, ik had graag gekomen, maar heb die avond teamuitje van het werk  :(

www.PartyaLot.nl
Taarten, workshops en catering

16

hoi hoi

hier een mede bakster uit tilburg, die net is begonnen en erg leuk vind om gezellig samen te freubelen etc.

Graag houd ik me dus ook aanbevolen om lekker gezellig mee te doen. Ik zie dat jullie nu bijna 1x per jaar dit doen....eventueel vaker??  :D  :D
Lijkt me super!!  :lol:

xx

17

Ook hier iemand uit de buurt van Tilburg!

Lijkt me ook super leuk, dus ik blijf dit onderdeel van het forum goed in de gaten houden  :D

18

En ook ik kom uit Tilburg!
Heb net even een blik geworpen op de site van Marcelis10 en die woont bij mij om de hoek!
Ook ik houd mij aanbevolen voor een leuke fröbelavondje.

Groetjes
Susan

19

Ik zie dat er mee mensen intresse in hebben om te gaan freubelen....ik zou het graag willen organizeren, maar heb er thuis geen ruimte voor...als iemand een ruimte heeft hoor ik het graag, want dan kunnen we misschien samen iets regelen...heb nog nooit een freubelavond/dag meegemaakt,dus zou eigenlijk niet goed wetem hoe en wat ik moet regelen hihi kan dus wel wat hulp gebruiken :D

Groetjes,
Stephanie

20

Dag dames, jullie mogen best een keer bij mij komen freubelen, lijkt mij gezellig, ik heb ruimte genoeg. Ik vertrek morgen voor 2 weken op vakantie, daarna kunnen we wel een keer afspreken...?!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

21

Dat lijkt me erg leuk! :D

22

Super! Lijkt me hartstikke leuk!  :D

23

Ik vertrek NU naar Thailand, wanneer ik terug ben organiseer ik een avondje!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

24

Steefjuh1989 schreef:

Graag houd ik me dus ook aanbevolen om lekker gezellig mee te doen. Ik zie dat jullie nu bijna 1x per jaar dit doen....eventueel vaker??  :D  :D

xx

Er word zeker vaker gefrobeld, maar heb het idee dat het nu meer via facebook word afgesproken dan via hier.

Uiteraard zijn ook alle nieuwelingen van harte welkom, en willen we jullie graag ontmoeten. Meestal vinden de frobelavonden plaats op donderdagavond. We proberen ca 1 x per 2 maanden af te spreken. Soms maken we een gezamenlijk project en soms maakt iedereen iets wat hij zelf wil.
Voor nu hebben we nog geen nieuwe datum gepland omdat voor velen van ons dit de drukste maanden van het jaar zijn. Zodra er een nieuwe datum bekend is zal ik hem hier ook neerzetten.
Wellicht to binnenkort!

25

Chocoholic schreef:
Steefjuh1989 schreef:

xx

Er word zeker vaker gefrobeld, maar heb het idee dat het nu meer via facebook word afgesproken dan via hier.

Uiteraard zijn ook alle nieuwelingen van harte welkom, en willen we jullie graag ontmoeten. Meestal vinden de frobelavonden plaats op donderdagavond. We proberen ca 1 x per 2 maanden af te spreken. Soms maken we een gezamenlijk project en soms maakt iedereen iets wat hij zelf wil.
Voor nu hebben we nog geen nieuwe datum gepland omdat voor velen van ons dit de drukste maanden van het jaar zijn. Zodra er een nieuwe datum bekend is zal ik hem hier ook neerzetten.
Wellicht to binnenkort!

Oke, dat is inderdaad makkelijker via facebook....op donderdag kan ik meestal wel, dus komt goed uit. Hou me zeker aanbevolen!! Ik zal dit forum goed in de gaten houden naar de datum hihi