151

Re: Tussen cake en biscuit in :)

Ik heb vorige week dit recept gebruikt en de taart was heerlijk volgens klantje))) Nu ben ik net een wonder mold aan het gebruiken voor mezelf (heb hem gekocht voor opdracht en ze raadde me aan toch eens te oefenen met het bakken ermee). Dus alweer uw recept aan het uitproberen, ben benieuwd))))

Fanny

152

Re: Tussen cake en biscuit in :)

FannyV schreef:

Ik heb vorige week dit recept gebruikt en de taart was heerlijk volgens klantje))) Nu ben ik net een wonder mold aan het gebruiken voor mezelf (heb hem gekocht voor opdracht en ze raadde me aan toch eens te oefenen met het bakken ermee). Dus alweer uw recept aan het uitproberen, ben benieuwd))))

Fanny

Wat leuk om terug te horen van een klant! Zeker als het een comlimentje is ;) Wondermold is inderdaad spannend....Erg hoge vorm...Maar ik denk dat het wel moet lukken! Laat je het nog even weten??
:)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

153

Re: Tussen cake en biscuit in :)

ik las nu net het recept op pag 1 nog eens na, en zie dat ik het niet goed heb gevolgd vorige week :o , had het tijden terug al eensovergeschreven :( ,
wil het binnenkort nog eens opnieuw doen, dan is ie vast luchtiger dan vorige baksel,
hoewel de smaak super was :Y

154

Re: Tussen cake en biscuit in :)

Ik heb ondetussen de wondermold gebruikt, kids vertelden me dat hij lekker is en dat je ook het verschil proeft tussen cake en biscuit, wat het bakken betreft de mijne heeft op 160 graden gestaan en wel 1u en 20 min. moeten bakken (boven en onderwarmte) en hij was toen... perfect.
En hij was even hoog als de mold zelf dus dit recept ga ik zeker gebruiken voor 8 juni, ik denk niet dat ik nog ga moeten oefenen haha

Mercikes)))) :thumb:

155

Re: Tussen cake en biscuit in :)

Ga ik binnenkort ook eens proberen.

156

Re: Tussen cake en biscuit in :)

Ga ik binnenkort ook eens proberen.

157

Re: Tussen cake en biscuit in :)

ik zou hier graag een choco versie van maken,

ik ben alleen niet zo fan van cacao toevoegen, gebruik liever gesmolten chocolade

iemand een idee of dat kan, en hoeveel??

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

158

Re: Tussen cake en biscuit in :)

Siena schreef:

ik zou hier graag een choco versie van maken,

ik ben alleen niet zo fan van cacao toevoegen, gebruik liever gesmolten chocolade

iemand een idee of dat kan, en hoeveel??

ik maak deze erg vaak met cacao en ik moet zeggen die is geweldig lekker en mals
waarom liever gesmolten chocolade?

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

159

Re: Tussen cake en biscuit in :)

Omdat dit bij biscuit ook lekkerder is is mijn ervaring.

bij choco biscuit met cacoa vind ik hem wat droog worden,
met gesmolten choco vind ik hem lekkerder

vandaar dat ik ervan uit ging dat dat hier ook zo is...

(maar dat is een questie van uitprobern)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

160

Re: Tussen cake en biscuit in :)

Hallo,

Ik gebruik nog steeds héél erg graag je recept! Echt waar de mensen zijn steeds tevreden en mijn kinderen kunnen de resten niet laten liggen(zegt al genoeg) nu las ik dat je vooreen chocoladebiscuit 70 gr bloem weg moet laten en 85 gr cacao erbij gaat doen, is dat al bij iemand gelukt?
Ik zou die willen maken voor iemand die een chocoladebiscuit zou willen. (Ik gebruik normaal echte chocolade maar dan in cake versie maar wil het eens op die manier gaan gebruiken omdat hij dan ook "lichter" is van taart.
Wie o wie is over het recept met cacao tevreden? Dan weet ik dat het op deze manier perfect werkt)))

Groetjes Fanny

161

Re: Tussen cake en biscuit in :)

FannyV schreef:

Hallo,

Ik gebruik nog steeds héél erg graag je recept! Echt waar de mensen zijn steeds tevreden en mijn kinderen kunnen de resten niet laten liggen(zegt al genoeg) nu las ik dat je vooreen chocoladebiscuit 70 gr bloem weg moet laten en 85 gr cacao erbij gaat doen, is dat al bij iemand gelukt?
Ik zou die willen maken voor iemand die een chocoladebiscuit zou willen. (Ik gebruik normaal echte chocolade maar dan in cake versie maar wil het eens op die manier gaan gebruiken omdat hij dan ook "lichter" is van taart.
Wie o wie is over het recept met cacao tevreden? Dan weet ik dat het op deze manier perfect werkt)))

Groetjes Fanny

Zie berichtjes 127 t/m 131 van dit topic...

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

162

Re: Tussen cake en biscuit in :)

FannyV schreef:

Hallo,

Ik gebruik nog steeds héél erg graag je recept! Echt waar de mensen zijn steeds tevreden en mijn kinderen kunnen de resten niet laten liggen(zegt al genoeg) nu las ik dat je vooreen chocoladebiscuit 70 gr bloem weg moet laten en 85 gr cacao erbij gaat doen, is dat al bij iemand gelukt?
Ik zou die willen maken voor iemand die een chocoladebiscuit zou willen. (Ik gebruik normaal echte chocolade maar dan in cake versie maar wil het eens op die manier gaan gebruiken omdat hij dan ook "lichter" is van taart.
Wie o wie is over het recept met cacao tevreden? Dan weet ik dat het op deze manier perfect werkt)))

Groetjes Fanny


er zijn er heel veel tevreden,
en zodoende heb ik het ook uitgeprobeerd.
Maar ik maak hem niet meer (op die manier iig)
Ik vond hem veel te zwaar, en ook iets droog. Niet mijn ding.

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

163

Re: Tussen cake en biscuit in :)

droog? bij ons was hij juist browni vochtig..  :s

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

164

Re: Tussen cake en biscuit in :)

oej haha, is wel dubbel dus, de een te droog de andere te nat dan haha. Maar zal het eens uitproberen, zal mijn klantje mijn gewone recept geven dan ben ik zeker dat de tart goed zal zijn met wat ik nu al heb ;-)
Zal eens testen op mijn kids dan))))

Bedankt hoor
Fanny

165

Re: Tussen cake en biscuit in :)

ik vond dat browni achtige juist niet te nat.. juist lekker smeuig (hij was gewoon gaar ;) )

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

166

Re: Tussen cake en biscuit in :)

pennyroyaltea schreef:

ik vond dat browni achtige juist niet te nat.. juist lekker smeuig (hij was gewoon gaar ;) )

Ga het dan zeker eens uittesten op mijn kinderen, die zijn heel erg graag proevers van mijn nieuwe recepten LOL

Bedankt hoor
Fanny