26

Re: Appelcidertaart

Het is inderdaad de allerlekkerste! :Y Inmiddels al vele keren gemaakt (wel met 100 gr extra suiker in de vulling) en het recept al vaak door moeten geven.
Wil binnenkort de rum rozijnen variant een keer proberen.
Bedankt voor het geweldige recept!

27

Re: Appelcidertaart

Door een aantal veranderingen op het forum was het recept niet meer compleet. Ik heb van forummers een paar keer een mailtje gehad om het recept opnieuw toe te voegen, en dat heb ik nu gedaan. HET recept is weer compleet  :D Bakse!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

28

Re: Appelcidertaart

Hey, leuk dat "oude taarten" zo nog eens boven komen drijven: klinkt superlekker en ik ga 'm zeker eens proberen! :Y

( Was dit trouwens die taart die eens in een tijdschrift gestaan heeft? :think: )

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

29

Re: Appelcidertaart

Adrienne schreef:

Hey, leuk dat "oude taarten" zo nog eens boven komen drijven: klinkt superlekker en ik ga 'm zeker eens proberen! :Y

( Was dit trouwens die taart die eens in een tijdschrift gestaan heeft? :think: )

Ja leuk dat die ouwe taart weer eens tevoorschijn komt ;) En inderdaad hij heeft een keer in de Margriet gestaan. Hij is echt superlekker en vrij eenvoudig te maken, het proberen waard. Ik hoop dat je alle ingredienten kan krijgen daar in Cyprus ;)

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

30

Re: Appelcidertaart

marlies schreef:

Ja leuk dat die ouwe taart weer eens tevoorschijn komt ;)

Ik had het echt over het recept, hoor! O-) :lol:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

31

Re: Appelcidertaart

Adrienne schreef:
marlies schreef:

Ja leuk dat die ouwe taart weer eens tevoorschijn komt ;)

Ik had het echt over het recept, hoor! O-) :lol:

Toch wel  :lol:

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.