1

Onderwerp: cars mallen hoe gebruiken

grr word helemaal gek ervan, ik heb die harde cars mallen laatst gekocht maar wat ik ook probeer ik krijg het er niet uit. heb het fondant ingevroren mal vet gemaakt maar heb echt geen idee hoe ik het moet doen...

kan iemand helpen?

Re: cars mallen hoe gebruiken

probeer het eens met maizena

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

Re: cars mallen hoe gebruiken

Ik heb de malletjes licht ingevet met crisco. Vervolgens de marsepein erin gedaan en mal aangedrukt. 10 minuutjes in de vriezer en dan voorzichtig bij de inkeping van alle vier de wieltjes het autootje eruit proberen te wippen. Uiteindelijk valt hij dan zo op mijn hand.

4

Re: cars mallen hoe gebruiken

Wat ik meestal doe is aan de onderkant een puntje fondant laten uitsteken zodat je hou vast hebt om hem eruit te trekken.. Dit snij ik dan later na eraf..

5

Re: cars mallen hoe gebruiken

Joyce84 schreef:

Wat ik meestal doe is aan de onderkant een puntje fondant laten uitsteken zodat je hou vast hebt om hem eruit te trekken.. Dit snij ik dan later na eraf..

Jep zo doe ik het ook altijd!

6

Re: cars mallen hoe gebruiken

Joyce84 schreef:

Wat ik meestal doe is aan de onderkant een puntje fondant laten uitsteken zodat je hou vast hebt om hem eruit te trekken.. Dit snij ik dan later na eraf..

Ik heb hetzelfde probleem bij de HK mallen, en heb het ook op jouw manier geprobeerd, maar helaas... ze komen er niet uit...

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

7

Re: cars mallen hoe gebruiken

ik heb gisteren ook de carsmallen gebruikt,maar had hier geen probleem mee
niet ingevet,zo de fondant erin ,heel goed aandrukken
en toen met een scherp puntmesje aan de achterkant iets opgetild voorzichtig,en toen kwam hij er zo uit zonder veel moeite
succes ermee

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

8

Re: cars mallen hoe gebruiken

Glamour schreef:
Joyce84 schreef:

Wat ik meestal doe is aan de onderkant een puntje fondant laten uitsteken zodat je hou vast hebt om hem eruit te trekken.. Dit snij ik dan later na eraf..

Ik heb hetzelfde probleem bij de HK mallen, en heb het ook op jouw manier geprobeerd, maar helaas... ze komen er niet uit...

Hmmm raar, die waren toch van t zelfde materiaal als de cars mallen..
Ik doe ze dus heel klein beetje invetten, effe in de vriezer en dan aan het puntje eruit trekkn..

9

Re: cars mallen hoe gebruiken

het is gelukt. heb het eerst ingevet en daarna iets poedersuiker... heb het er uit gekregen de achterkant van de auto was wel ingedeukt maar dat kan ik nog wel bijwerken.

edankt.

10

Re: cars mallen hoe gebruiken

bianc22 schreef:

ik heb gisteren ook de carsmallen gebruikt,maar had hier geen probleem mee
niet ingevet,zo de fondant erin ,heel goed aandrukken
en toen met een scherp puntmesje aan de achterkant iets opgetild voorzichtig,en toen kwam hij er zo uit zonder veel moeite
succes ermee

Hier hetzelfde, niks erin , zo eruit.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

11

Re: cars mallen hoe gebruiken

vraagje.. waar heb je ze gekocht?

12

Re: cars mallen hoe gebruiken

vraagje.. waar heb je ze gekocht?