51

Re: Joann cricut cake

hmmm! ik vind het enorm moeilijk.. Want hier heb je natuurlijk ook geen garantie.. :( en als je dan ook nog eens een flinke naheffing krijg..  :/  ik zit nog eventjes in twijfel!

52

Re: Joann cricut cake

Ik zou voor zo'n klein verschil, en dat is waarschijnlijk het geval na alle heffingen (die zijn er niet voor niets om deze import te voorkomen) het risico niet nemen en hem gewoon in Nederland kopen voor de garantie.

Ik heb al jaren een gewone cricut en toen deze kuren kreeg was het erg fijn dat ik gewoon hier naar de winkel kon en het opgelost werd!

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

53

Re: Joann cricut cake

IK HEB HEM BINNEN!!! whoehoe......  :lol:  :lol:  :lol:

N-Joy Cakes

54

Re: Joann cricut cake

Gefeliciteerd en sterkte met wachten!!!Ik was enorm aan t twijfelen en eindelijk uitgetwijfeld en wilde 'm vandaag gaan bestellen krijg ik het volgende.... als deze 4 eerste cijfer van u creditcard kloppen dan accepteren we deze niet :s de cijfers kloppen idd ..... geen idee wat er nu mis is , het is een visa card van de anwb, gebruik 'm bijna nooit maar heb er van de week nog een vlucht mee geboekt en dat ging prima. Iemand een idee?? Ik heb cricutmachine.com (daar wilde ik bestellen) al wel gemaild maar nog geen reactie.

55

Re: Joann cricut cake

je betaalt altijd invoer rechten!!! ongeacht prijs...Amerika lijkt misschien nu verleidelijk vanweg goedkoop dollar prijzen maar invoerkosten is NIET goedkoop. En daarbij is het zo als je uit Amerika dingen haal MOET je zeker weten dat je 22 volt heb anders heeft geen zin in om hier in Nl omzetten naar travo!!!

Vriendin van me had kitchenaid besteld via amerikaanse site en ze heeft ongelooflijk spijt van!!! want ze kan niet gebruiken omdat hier heel moeilijk om goede travo vinden voor stekker

Dis ik zou zeggen DOORSPAREN EN ECHTE HOLLANDSE NEMEN weet je zeker dat je goed zit met garant plus normaal HOLLANDSE TEKST kwa gebruiksaanwezig

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

56

Re: Joann cricut cake

Je kunt met een eenvoudig stekkertje gewoon omvormen :) Kijk maar naar de reacties van Suuz.
Verder kun je qua invoerrechten nooit meer dan 20% over het totale bedrag betalen, dus goedkoper ben je altijd :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

57

Re: Joann cricut cake

volges mij vriendin van niet...want ze had kitchenaid omgerekend 390 euro...en dan verzendkosten was iets van omgerekend 150 euro...dus als je die 2 samen opteld.....dan ben je in nl zelf goedkoper met 400e an kitchenaid..maargoed is haar woorden niet mijne...ik ga haar niet controleren wat ze echt heeft betaalt ervoor...

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

58

Re: Joann cricut cake

Ik had de site ook gemaild en geen reactie ontvangen maat ze hebben wel gedaan wat ik had gevraagd!!!

Ik moest totaal voor de extra kosten (verzend-invoer etc) niet zo veel meer betalen!

De machine incl alles erop en eraan heb ik nu voor €250,-
Dat is bijna de helft van hier dus het risico wel waard vind ik.

N-Joy Cakes

59

Re: Joann cricut cake

Veel plezier ermee :Y

60 Laatst bewerkt door hermelien (17-01-2011 21:48)

Re: Joann cricut cake

Als je bij google hobbywinkel van straaten  intikt krijg je advertenties van marktplaats te zien waarin je de cricut cake mini kan bestellen voor 295 euro en diverse cartridges vanaf 40 euro. Misschien dat iemand hier iets aan heeft.

61

Re: Joann cricut cake

ik heb 'm ook binnen en heb geen extra kosten moeten betalen  :D
hopelijk krijg ik nu natuurlijk niet achteraf de factuur binnen :s

62

Re: Joann cricut cake

oh ja, en de oplader van de batterij van mijn fototoestel kan ik gebruiken voor de cricut op aan te sluiten  :D meevallertje :Y

63

Re: Joann cricut cake

lena schreef:

ik heb 'm ook binnen en heb geen extra kosten moeten betalen  :D
hopelijk krijg ik nu natuurlijk niet achteraf de factuur binnen :s

Ook geen ramp hoor want was niet veel!

N-Joy Cakes

64

Re: Joann cricut cake

Vreemd....ik was zo aan t balen dat het niet gelukt was om te bestellen/betalen, dat ik dacht ga 't nog een keertje proberen....en waarom het nu wel lukte geen idee, de cijfers werden door mijn pc automatisch aangevuld dus een tikfoutje kan het niet geweest zijn, vreemd dus!

Maar ik heb'm dus besteld Yippee! nu nog wachten.....

65

Re: Joann cricut cake

Je kan in America een Kitchenaid bestellen voor 220 volt ( dus wat wij in nederland gebruiken). Het is alleen voordelig als je zelf meeneemt want verzendkosten zijn hoog. Ik ben al bezig om een te bestellen en naar een adres in America sturen waar ik later gaat ophalen. Ik neem het mee als extra baggage; dat is altijd goedkoper dan verzenden. Als je terugkomt om Schiphol mag je volgens mij rond 400 euro per persoon spullen meenemen.

66

Re: Joann cricut cake

Ik wil hem ook  :nooo Alleen ben bang dat ie een mooi plaatje krijgt in de kelder.  :grr:
Als ik die pracht taarten zie van Suuz de afgelopen dagen. Beginnen mijn handen te jeuken om gewoon te bestellen.  :lol:

67

Re: Joann cricut cake

had verkeerd gekeken, geen invoerkosten etc!
dus was toch een koopje  ;)

mijn man bood spontaan aan toen de postbode voor de deur stond met de kinderen weg te gaan zodat ik tijd had om met mijn nieuwe liefde te spelen  :9 had hij beter niet kunnen doen want ben VERSLAAFD! het is nog een wonder dat ik even kon stoppen om te forummen hier   :lol:  :lol:  :lol:

N-Joy Cakes

68

Re: Joann cricut cake

NiQ schreef:

had verkeerd gekeken, geen invoerkosten etc!
dus was toch een koopje  ;)

mijn man bood spontaan aan toen de postbode voor de deur stond met de kinderen weg te gaan zodat ik tijd had om met mijn nieuwe liefde te spelen  :9 had hij beter niet kunnen doen want ben VERSLAAFD! het is nog een wonder dat ik even kon stoppen om te forummen hier   :lol:  :lol:  :lol:

Nicole wat gebruik jij om met je cricut te werken gewoon fondant , flower paste ???
Ben ook nog in de begin fase!!! ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

69

Re: Joann cricut cake

Ik heb 'ook binnengekregen vandaag :), de pret was snel voorbij helaas.....hardstikke dood :(
Gelukkig is de service van cricutmacines.com super. Ik krijg net een trackingnummer binnen, ze sturen kosteloos een nieuwe :D
Als het goed is komt deze vrijdag binnen.....ik kan niet wachten!

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

70

Re: Joann cricut cake

nicole th schreef:
NiQ schreef:

had verkeerd gekeken, geen invoerkosten etc!
dus was toch een koopje  ;)

mijn man bood spontaan aan toen de postbode voor de deur stond met de kinderen weg te gaan zodat ik tijd had om met mijn nieuwe liefde te spelen  :9 had hij beter niet kunnen doen want ben VERSLAAFD! het is nog een wonder dat ik even kon stoppen om te forummen hier   :lol:  :lol:  :lol:

Nicole wat gebruik jij om met je cricut te werken gewoon fondant , flower paste ???
Ben ook nog in de begin fase!!! ;)

Ik was toen het binnen kwam flowerpaste aan het maken, die heb ik normaal uitgerold en even laten "rusten" met het uitsnijden bleven de kleine details aan het mesje hsngen waardoor de puntjes omhoog gingen staan of iets verschoven. Met een beetje crisco erop ging het al beter!

Morgen maar met fondant proberen en kijken hoe dat werkt.....het blijft even uitproberen en zoeken in het begin

Wat vindt jij fijn om te gebruiken?

Ik was trouwens wel helemaal blij dat je hem ook in cm in kan stellen want dacht dat er alleen inch op stond

N-Joy Cakes

71

Re: Joann cricut cake

NiQ schreef:

had verkeerd gekeken, geen invoerkosten etc!
dus was toch een koopje  ;)

mijn man bood spontaan aan toen de postbode voor de deur stond met de kinderen weg te gaan zodat ik tijd had om met mijn nieuwe liefde te spelen  :9 had hij beter niet kunnen doen want ben VERSLAAFD! het is nog een wonder dat ik even kon stoppen om te forummen hier   :lol:  :lol:  :lol:


Ik heb daar ook even enthousiast zitten 'klikken'  :lol: en zag toch euro 82,83 aan verzendkosten/douanerechten er bovenop geteld worden..... hadden anderen dat ook bij cricutmachine.com?

Ik wacht nog ff met aanschaffen, moet me bij zo'n grote uitgave altijd even 'mentaal' erop voorbereiden....  :o

72

Re: Joann cricut cake

Klopt dit verzendkosten op de site komen er bij, maar ik had het over de invoerkosten....hier kan je nog een naheffing van krijgen!

N-Joy Cakes

73

Re: Joann cricut cake

bij mij zijn er geen invoerrechten bij gekomen maar wel 19% btw

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

74 Laatst bewerkt door annick67 (18-01-2011 22:57)

Re: Joann cricut cake

Aaaaaaaahhhhh dus jij hebt toch ook die euro 82,83 extra moeten betalen? Dank je wel voor de info!

Ik ga wachten tot de belasting terugkomt.....  :lol: Het is weer 'die tijd van het jaar'......  :rolleyes:

Ik vind euro 82,83 puur verzendkosten overigens best wel veel? Of zouden daar dan toch die invoerrechten bij in zitten?  :think:

75

Re: Joann cricut cake

Ow Annick.. volgens mij denken wij hetzelfde.. k moet er ook echt nog even over slapen.. ben bang dat ik straks, met heffing, evenveel als in Nederland ga betalen..