426

Re: Joann cricut cake

hij geeft nog steeds de zelfde status aan  :| . Hoe lang duurde het bij jullie ongeveer voordat je hem in huis had? wil hem zo graag uitproberen hahaha

427

Re: Joann cricut cake

DeWilde schreef:

hij geeft nog steeds de zelfde status aan  :| . Hoe lang duurde het bij jullie ongeveer voordat je hem in huis had? wil hem zo graag uitproberen hahaha

bij mij binnen 7 dagen!
maandag besteld en vrijdag in huis.

N-Joy Cakes

428

Re: Joann cricut cake

Ik geloof ik na 4 of 5 dagen.

429

Re: Joann cricut cake

:(  :s . en je kan ze ook niet mailen...
ik mijn hele verhaal in het engels er neer gezet en toen moest ik mijn gegevens invullen... welke staat ik vandaan kwam dus die maar open gelaten, maar moest ingevuld worden en dat wou dus niet...zucht... maar wachten dus nog. ik hoop dat hij zoineens voor de deur staat :D

430

Re: Joann cricut cake

waar heb je hem gekocht?

431

Re: Joann cricut cake

via ebay..maar..... hij is in Nederland  :)

Customs Clearance, October 25, 2011, 12:26 pm, NETHERLANDS
Processed Through Sort Facility, October 25, 2011, 12:25 pm, NETHERLANDS
Processed Through Sort Facility, October 21, 2011, 12:45 pm, ISC SAN FRANCISCO (USPS)
Arrived at Sort Facility, October 21, 2011, 12:45 pm, ISC SAN FRANCISCO (USPS)
Processed through USPS Sort Facility, October 19, 2011, 6:16 pm, SALT LAKE CITY, UT 84199
Accepted at USPS Origin Sort Facility, October 19, 2011, 6:16 pm, SALT LAKE CITY, UT 84199
Electronic Shipping Info Received, October 12, 2011

432

Re: Joann cricut cake

nu nog ff wachten hoe lang het duurt voordat de douane hem vrij geeft  :) . ach ja ik heb in elk geval flink bezuinigd op de aankoopkosten dus dan moeten we dit maar ff voor lief nemen denk ik maar hahaha

433

Re: Joann cricut cake

klinkt als mijn verhaal.. die van mij lag echt lang bij de douane.. iets van 16 dagen ofzo...

434

Re: Joann cricut cake

:s dat hoop ik toch niet

435 Laatst bewerkt door anaid_026 (29-10-2011 09:30)

Re: Joann cricut cake

bij mij was hij na een paar dagen vanuit Amerika in Nederland, na een week douane heb ik postnl gebeld en toen na een paar dagen kwam hiij ineens vrij, denk dat het handig is om te bellen en vertellen wat erin zit.

Status informatie
ma. t/m vrij. 08.30 - 17.30

0900-0570 (45 ct/pm)

Ik hoefde alleen nog btw te betalen over de goederen, en niet over de verzendkosten en de inklaringskosten (tussen de 12 en 17 euro

ze kunnen je gelijk de nederlandse trackentracenr geven

groetjes, Diana

436

Re: Joann cricut cake

super bedankt voor de info!!
ik ga maandag morgen gelijk bellen natuurlijk hahaha

437

Re: Joann cricut cake

ik denk dat bellen idd helpt hahaha want net stond er bij postnl.nl
Zending gesorteerd in sorteercentrum ...dus morgen misschien

438

Re: Joann cricut cake

whiehoeee...hij word vandaag geleverd.... heb echt zo'n pakjes avond gevoel hahaha. er komen maar 22 euries over heen. dus machine voor 50
verzendkost   77
invoer             22
dus dat is net geen 150 euro.... goedkoper kan haast niet denk  :lol: .

439

Re: Joann cricut cake

hehe hij is binnen... moet morgen een taart maken dan kan ik hem gelijk ff uitproberen  :D

440

Re: Joann cricut cake

ja helpt he, denk dat ze bang zijn geworden van kimh :thumb:

veel plezier;-)

groetjes, Diana

441

Re: Joann cricut cake

anaid_026 schreef:

ja helpt he, denk dat ze bang zijn geworden van kimh :thumb:

veel plezier;-)

huh?

442

Re: Joann cricut cake

Kimh schreef:
anaid_026 schreef:

ja helpt he, denk dat ze bang zijn geworden van kimh :thumb:

veel plezier;-)

huh?

ik doelde op jouw eerdere berichtjes betreft het geharrewar bij de tnt, dat is denk ik wel binnen gekomen want bij mij was het ook wachten totdat ik belde met de tnt en dag later kwam hij vrij en nu dus ook bij een ander, komt vast door jou :thumb:

Kimh schreef:

Nou goed.. er is wat schot in de zaak.. lijkt het..
Ik heb dinsdagavond heel lang met Amerika aan de lijn gezeten.. op advies daarvan naar USPS (mail bedrijf) gebeld en aangegeven dat het al te lang duurde..

Zij raadde mij aan dat ik een onderzoek zou laten instarten en dat kon alleen de verzender doen..
Dus weer gelijk gebeld naar usa.. geen gehoor... mail gestuurd en kreeg gelukkig nog voor 18.00 uur (amerikaanse tijd) dat ze dat gelijk gingen doen..

Toen ik gister in mijn pauze naar TNT belde kreeg ik een dame aan de lijn... Ik verteld over de procedure die ik was gestart.. nou mevrouw... daar konden ze helemaal niets mee... ik moest toch echt wachten..
Maar ze zou wel even voor me kijken..

Komt ze terug.. is het ineens gisteren vrij gegeven door de douane.. vreemd genoeg..
een dag nadat ik een procedure start (die volgens de dame in kwestie niets uitmaakte) is mijn pakket vrijgegeven... vreemde situatie..

afijn.. hij is nu onderweg van schiphol naar het distributiecentrum... hij dus iig onderweg.. het zal mij benieuwen hoe lang het nog duurt... *zucht*... en nu uitkijken naar het TNT busje... :-)

groetjes, Diana

Re: Joann cricut cake

dus naar welke site's moet ik gaan om er 1 voordelig te bestellen?
heb al bij verschillende gekeken maar vind telkens duurdere uit dan waar hier over gesproken word.
dus wie helpt en mailt even wat site's waar ze zo goedkoop zijn.
al vast bedankt voor de moeite.

444

Re: Joann cricut cake

deal or no deal, ik heb er eentje ter verkoop met toebehoren. ik heb u mailtje gestuurd

mvg

445 Laatst bewerkt door anaid_026 (11-11-2011 10:53)

Re: Joann cricut cake

deal or no deal schreef:

dus naar welke site's moet ik gaan om er 1 voordelig te bestellen?
heb al bij verschillende gekeken maar vind telkens duurdere uit dan waar hier over gesproken word.
dus wie helpt en mailt even wat site's waar ze zo goedkoop zijn.
al vast bedankt voor de moeite.

Ik zou vandaag eens kijken bij cricutmachine.com, daar is hij nu 50 dollar, ze hebben een sale, of je hem wilt bestellen in Amerika dat is natuurlijk jouw keus, je kunt hem ook in Nederland kopen :thumb:

groetjes, Diana

Re: Joann cricut cake

Ik heb net geprobeerd hem op die site te bestellen voor 50 dollar maar lukt niet,kan niet intoetsen dat hij naar Nederland moet komen alleen Amerika en Canada. Hoe los ik dit op????

447

Re: Joann cricut cake

Dat kun je niet via de sites oplossen.. de meeste bedrijven versturen niet meer vanuit de US naar europa

Wat je kunt doen is een shipping account aanmaken bij bedrijven die dit soort bestellingen ontvangen en dan naar jou doorsturen.. Een soort postbus in de US zeg maar..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Re: Joann cricut cake

Oke bedankt maar we hebben besloten hem zelf mee te nemen uit Amerika wij gaan er namelijk heen in Aug voor een vakantie in Californie.

Re: Joann cricut cake

Hoi ik zie dat je een circut cake machine hebt, maar weet jij er toevallig ergens een circut cake mat te verkrijgbaar in nederland??