51

Re: Shrek in zijn modderbad...

Jeetje Annette, ben ik toch zo hier van m'n stoel gevallen!! :lol: Wat ben jij een boetseertalent zeg, je zou toch echt denken dat alles gewoon van plastic is!!! En wat een gaaf ontwerp van de taart ook met Shrek in het modderbad....zuch, zucht en zucht, wat ben je toch goed!!!! :Y :Y

En natuurlijk van harte gefeliciteerd met Ferran!!! Wat zal die blij geweest zijn zeg met zo'n onwijs coole taart!!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

52

Re: Shrek in zijn modderbad...

Niet normaal mooi gewoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

53

Re: Shrek in zijn modderbad...

Wat een super taart, we vinden hem geweldig!!!!!!! Groetjes Niels Jennifer Mylene Yasmin Esmee, ik ben ook erg benieuwd naar de vulling, we gaan hem morgen lekker proeven!!!! Tot morgen

54

Re: Shrek in zijn modderbad...

Wow wow wow, prachtig! Dat modderbad, perfect! hoe heb je het voor elkaar gekregen dat het geen kliederboel werd met dat glazuur? En shrek, echt prachtig geboetseerd, hij lijkt precies. En dan die houten stronk.. ook al zo mooi. Echt, als ik ooit zoiets zou kunnen maken... petje af!

55

Re: Shrek in zijn modderbad...

wat een lekker ding die shrek, dat heb ik in de film gemist :D :D  :D

56

Re: Shrek in zijn modderbad...

WAUW, wat een te gek gave coole taart! Ik vind Shrek sowieso al een grappig figuur, maar jouw Shrek is super en wat een goed idee, dat chocoglazuur (die zakjes heb ik standaard in de kast liggen :D )
En dat ezeldraakje...... LIEF!

Groetjes Ingrid

57

Re: Shrek in zijn modderbad...

ik....ik.....ik....... ik ben sprakeloost, enne............. dat ben ik niet zo snel. :lol:
superdesuper en dat nog 1000000 keer. :Y :Y :Y

58

Re: Shrek in zijn modderbad...

later als ik groot ben ;) nou dan hoop ik dit ook te kunnen zeg maar hahahaha... voor nu droom ik nog even lekker door en houd het nog even bij de simpelere variant... maar blijf ajb van deze kunstwerken showen!!!

59

Re: Shrek in zijn modderbad...

wendy schreef:

ik....ik.....ik....... ik ben sprakeloost, enne............. dat ben ik niet zo snel. :lol:
superdesuper en dat nog 1000000 keer. :Y :Y :Y

Helemaal mee eens!! ik kan het niet beter omschrijven!

60

Re: Shrek in zijn modderbad...

Wat een leuke taart!! Superleuk idee en wat ziet Schrek er echt uit!

61

Re: Shrek in zijn modderbad...

Oohh zo'n modderbad wil ik ook ;) ik zit weer in mijn chocolade periode ;) en ga volgende week lekker naar een beauty verwendag :Y

Annette van harte gefeliciteerd met je zoon en met deze super taart zal het zeker een knal feest worden.!

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

62

Re: Shrek in zijn modderbad...

Nou ja zeg, val van mijn stoel, echt Super met een dikke vette S! Ga zo nog even inzoomen want je details!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

63

Re: Shrek in zijn modderbad...

WOW! Echt prachtig gedaan zeg! Supermooi geboetseerd, waanzinnig! En zo'n origineel onderwerp...

En deze Shrek is wel sexy, zeg!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

64

Re: Shrek in zijn modderbad...

Tjeetje dat ik deze nou gemist heb zeg !!

Dat komt ervan als je niet elke dan even op het Forum spiekt.

Hij is geweeeeheldig en dat is eigenlijk nog een understatement.

Echt megaknap geboetseerd petje af.

Gr Martine (ook fan van Shrek)

Gr. Martine, Mijn taarten zie je op    klik-hier-maar         of-hier

65

Re: Shrek in zijn modderbad...

wat een geweldige supermooie taart!! en zo knap geboetseerd!!

echt superdesuup!!!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

66

Re: Shrek in zijn modderbad...

tja, wat kan ik nog zeggen ;)

Ik sluit mij bij alle voorgaande taarten aan !  (okee dit is een schrijffout, ik bedoelde mensen maar ik vind het wel een grappige fout, dus laat ik ze staan; we zijn toch met z'n allen een beetje een stelletje taarten :)  )

Dit is weer een niveau hoger ! Proficiat ! Een uitmuntend werkje !!!!

67

Re: Shrek in zijn modderbad...

WAUW !!! Beter laat dan nooit maar hier moest ik toch echt nog even voor inloggen!
Annette wat een super prestatie (en taart!!!)  Echt geweldig!!!!  :D:D:D

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

68

Re: Shrek in zijn modderbad...

Echt 1 van de allerallerallerleukste taarten hier ooit vertoond (en we zijn wel wat gewend)! Stond je te juichen in de kamer toen 'ie af was!? Ik denk dat bij mij de hele straat zou komen kijken wat er aan de hand was, zou het van de daken schreeuwen!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

69

Re: Shrek in zijn modderbad...

Hoe kom je toch op zo'n idee (heb je lang zitten te broeden op dit eitje ...want het is wel een goeden ei hoor!!!)?
Ik vind hem te gek, heel grappig, prachtige afwerking ... de shrekmakers moesten hem zien!!!
E

70 Laatst bewerkt door annette (26-09-2007 20:22)

Re: Shrek in zijn modderbad...

Wow.. wat een reacties... :o :o :)

Zelf was ik ook helemaal in mijn nopjes met deze taart, en dat gebeurd niet vaak want ik heb natuurlijk altijd wel wat te zeuren ;) :D
En Ferran had vanmorgen al 5 x gezegd dat ie zo blij was met zijn taart, hij moest er bijna van huilen, zo mooi, zei hij :lol: En dan hoorde ik de deur van de koelkast weer, ging ie weer effe kijken... aaaah lief h

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

71

Re: Shrek in zijn modderbad...

Wat een PRACHTIGE taart (dat moest echt even in hoofdletters hoor). Waanzinnig weer! Alles is zo mooi, de geboetseerde figuren, de kleuren, de letters, alles!!!
Nog van harte gefeliciteerd met je zoon!

72

Re: Shrek in zijn modderbad...

Wat een super gave taart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

Re: Shrek in zijn modderbad...

gaaf zeg!!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

74

Re: Shrek in zijn modderbad...

deze is echt gaaf zeg!
heb je misschien een how to?

75

Re: Shrek in zijn modderbad...

Jaw-dropping! Onwijs goed gedaan!

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje